ReV

Pronar 82 TSA problem z elektryką

Polecane posty

ReV    0

Witam, 

Ciągnik stał 3 miesiące i podczas próby uruchomienia słychać tylko uderzenia w elektrowłącznik.

Co zrobiłem dalej: kupiłem nowy rozrusznik z elektrowłącznikiem (nowy) i dalej nie zapala.

Słyszałem że może być to wina przetwornika z 24V na 12V. Kupiłem nowy i dalej nie zapala. 

Słyszałem tez że może być to wina jednego akumulatora, kupiłem 2 nowe i dalej jest problem.

Przekaźniki też są 2 nowe.

Słyszałem że coś może być nie tak z masą, jednak nie mam siły walczyć.

 

Czy ktoś ma jakieś wskazówki/pomysły? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7958

zobacz hebel, a stycznik od biegów jak by nie działał to przy odpaleniu nawet by nic nie pykalo, ale możesz zobaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

uważaj bo mi 1025a z dymem poszedł od instalacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chaner123    12

masa albo w wyłączniku ( ten hebel) albo połaczenie masy (plecionka miedziana) kabiny z silnikiem szkoda że tyle kasy poszło niepotrzebnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    116

Ja męczę się z 82 tsa od 18 lat. Strzelanie rozrusznika bez kręcenia miało zwykle 2 przyczyny albo za niskie napięcie akumulatorów co już wyeliminowałeś albo brak masy czyli połączenia minusa z kabiną i silnikiem. 

Awaria rozrusznika to było albo jedno kliknięcie albo zupełna cisza. Przełącznik 12/14 jak nawalał to albo nie było ładowania na jeden z aku albo byłaby cisza ze strony rozrusznika. Awaria wyłącznika przy skrzyni sprawdzającego położenie dźwigni to też zupełna cisza.

U ciebie pozostaje wyłącznik masy (wypalony - ja już wymieniłem ze dwa) albo brak połączenia między kabiną a silnikiem. Zwykle fabrycznie minus akumulatora jest podpięty do wyłącznika, ten do kabiny a dopiero kabina z silnikiem. Odkręć na wyączniku oba przewody, zewrzyj ze sobą i sprawdź czy zapali. Ewentualnie sprawdź plecionkę kabina-silnik. Jak masz jakikolwiek miernik zmierz napięcie aku. Powinno być przynajmniej 12v


Witold zdjął lekkim płaszczem jorurt z

 drzewka...
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    55

Alio napisał:

Awaria wyłącznika przy skrzyni sprawdzającego położenie dźwigni to też zupełna cisza.

u mnie przy tej awarii nie reagował jeden przekaźnik tylko było słychać takie strzelanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReV    0

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Przyczyną była... stacyjka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pafeu
      Witam. Posiadam pronara 82a i niedawno był robiony remont skrzyni biegów, ponieważ nie było można zmienić biegów na szosowe. A podczas wczorajszej orki pod górę kiedy ciągnik miał opór wyskakiwały nonstop co kilkanaście metrów biegi polowe. Bieg był wduszony natomiast musiałem zmienić na luz i spowrotem na bieg polowy. Na biegach szosowych jest wszystko w porządku. 
    • Przez Krystian2152
      Witam.Owijam bele owijarka Pronar i wychodzi mi z rolki foli 750 28bel. Dlaczego tylko tyle???
    • Przez Arni007
      Witam mam problem z podnośnikiem otóż od pewnego czasu pronar ( to jeszce stary MTZ) nie chce podosić do końca gdy olej się rozgrzeje , a chodzi o to że podnosi tylko za nisko aby zapiąć hak blokujący ramiona.Oprócz tego pojawia się również problem z opuszczaniem otóż po przesunięciu dżwigni obok siedzenia na sam dół ramiona opadają tylko do połowy dopiero po pewnej hwili opadają bardzo szybko na sam dól ( oczywiście jak jest coś na nich zawieszone) . Mógłby ktoś pomóc ?Posiada on hydraulikę jak stare Mtz tz. 2 rozdzielacze jeden pod kierownicą drugi pod siedzeniem.
    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez szwagier84
      https://www.olx.pl/oferta/pronar-1025ail-tur-mtz-belarus-CID757-IDxsBLm.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj