wpz

olej hydrauliczny do JCB 536-60 agri

Polecane posty

wpz    0

Witam.Mam dylemat jaki olej zalać do hydrauliki.Na naszą strefę klimatyczną(do 38st.celc) instrukcja zaleca olej hv 32,wszyscy kupują hv 46 który jest przeznaczony kiedy temperatura przekracza 38st.celc.Moja ładowarka jest z Francji i podejrzewam że mam hv46 bo rano musi popracować dłuższą chwilę by hydraulika nie zdusiła silnika.I tu moje pytanie do posiadaczy ładowarek jcb stosujecie się do instrukcji czy lejecie hv 46.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mari885    22

witam...ja wymienialem teraz to zalewalem orginalem jcb hp 32.u mnie nawet przy minusowych temperaturach hydraulika pracuje plynnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amberek    1

jcb nie ma rafinerji więc samo jcb nie produkuje oleju.

poniżej korka od wlewu oleju masz naklejkę jaki olej powinien tam być, i wlewasz po prostu nie gorszy olej. ( u mnie jest op 46, czyli 46 ale można wlać olej lepszy)

Na stronie fuscha  masz konfigurator oleju, tam możesz dobrać sobie olej i zobaczysz wg jakiej musi być specyfikacji.

Ja wlewałem fuscha i ładowarka gorzej nie pracuje.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpz    0
2 godziny temu, mari885 napisał:

witam...ja wymienialem teraz to zalewalem orginalem jcb hp 32.u mnie nawet przy minusowych temperaturach hydraulika pracuje plynnie..

Bo zalałeś prawidłowy olej na naszą strefę klimatyczną czyli niższe temperatury,odpowiednikiem z Fuchsa jest olej RENOLIN B32 HVI

Edytowano przez wpz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mari885    22

oczywiscie olej powinien spelniac normy i klasy aymagane przez producenta bez wzgledu na to kto jest producentem....tez widzialem taka nalepkie ale jakos nie znalazlem oleju o nazwie symbolu" op 46" wiec majac orginalny jcb w dobrej cenie zalalem jak serwis zaleca

oczywiscie olej musi spelniac odpowiednie normy - klasy bez wzgledu na to jak sie nazywa i kto jest producentem....amberek widzialem te nalepkie u siebie ale nie moglem znalezdz oleju op 46

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mari885    22

wpz napisał:

2 godziny temu, mari885 napisał:

witam...ja wymienialem teraz to zalewalem orginalem jcb hp 32.u mnie nawet przy minusowych temperaturach hydraulika pracuje plynnie..

Bo zalałeś prawidłowy olej na naszą strefę klimatyczną czyli niższe temperatury,odpowiednikiem z Fuchsa jest olej RENOLIN B32 HVI

myslalem nad fuchsa olejem ale w tej samej samej cenie mialem jcb hp 32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amberek    1

bo to jest wewnętrzne oznaczenie jcb, u nich olej ma taką nazwę OP...,  ale tak jak wpz napisał olej o standardzie HVI jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpz    0
10 minut temu, amberek napisał:

jcb nie ma rafinerji więc samo jcb nie produkuje oleju.

poniżej korka od wlewu oleju masz naklejkę jaki olej powinien tam być, i wlewasz po prostu nie gorszy olej. ( u mnie jest op 46, czyli 46 ale można wlać olej lepszy)

Na stronie fuscha  masz konfigurator oleju, tam możesz dobrać sobie olej i zobaczysz wg jakiej musi być specyfikacji.

Ja wlewałem fuscha i ładowarka gorzej nie pracuje.  

Z kofiguratora fuchsa wynika że do tego modelu jcb jest przeznaczony olej Fuchs Titan HYD MR 530 MC ale został on wycofany z Polski.Podpowie mi ktoś gdzie znajduje się filtr hydrauliki w jcb 536-60 agri.Będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mari885    22

z filtrem to byly jaja ciezko bylo go znalezc..nawet w serwisach mieli rozne zdania gdzie i jakie filtry hydrauliki sie znajduja...kazdy podawal inne numery i lokalizacjie filtro ale juz ogarnac sie udalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mari885    22

Tylko ze ja mam jcb 531-70 ale moze byc tak samo. Zernij czy pod zbiornikiem masz dwie okrągłe klapy przykrecane do dna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpz    0

Tak mam te dwie olkągłe klapy na jednej z nich jest korek spustowy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mari885    22

dokladnie tak jak u mnie.....i po spuszczeniu oleju odkrecasz te klapy i masz dostep do 2 filtrow .jeden na powrocie i jeden na ssaniu...nie tania wymiana ale chyba warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpz    0

Dzięki wielkie za pomoc, po farbie na śrubach jedna klapa nie była wogule odkręcana ja jadę na filtrach HIFI cena ok. 150 za sztukę oryginały na pewno droższe https://hifi-filter.com/pl/catalog/index/mobile.html .Powiedz mi jeszcze czy od razu zaopatrzyć się w nowe uszczelki tych klap czy są wielokrotnego użytku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Domek96
      Mam pytanie może ktoś wie dlaczego w renault 75.14 jak podnoszę sprzęt na podnośniku to po pewnym czasie drży czy podskakuje
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj