sunday

Oś przednia Case MX 135

Polecane posty

sunday    1

Witam

Posiadam Case MX 135, ciągnik na miękkiej osi i jest taka sytuacja że jedno przednie koło nie stoi prosto tylko jest trochę przechylone i tu moje pytanie czy jest może możliwość jakoś to wyregulować czy może coś jest wybite???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Zrób kalibracje i powinno pomóc, na forum zamieszczałem opis jak to zrobic


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

możesz podesłać link do tego opisu???

z tym że nie wiem czy się zrozumieliśmy ponieważ nie chodzi mi o siłowniki że jakoś nie równo się podnoszą, ale o to że lewe koło się przechyla( górą od ciągnika) no chyba że faktycznie ma to coś wspólnego

a wiesz może gdzie szukać cewki do załączani jej bo  czasami mi się nie chce załączać i wydaje mi się że to może być przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Musisz poszukac dokladnie nie pamietam gdzie to opisywałem ponizej w razie czego masz oryginalny opis kalibracji. Cały sterownik powinien byc za prawym tylnym kołem

ind axle.pdf


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

a myślisz że to może być przyczyna że nie jest skalibrowane??? czy może jednak może być coś wybite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

 

jak dobrze zrozumiałem to problem jest z pochyleniem jednego koła a nie z wysokością zawieszenia w trybie pływającym - automatycznym. Kalibracja nic tu nie da.

Sprawa pierwsza to luz na wahaczach który lepiej jest sprawdzić na stacji kontroli pojazdów, wjedziesz na ruchome płyty i wszystko wiadome , może to wina wielkiego,  luzu na łożyskach w zwolnicy, dokładnie nie zgadnę.

Regulacja jest ale  na wałkach skrętnych  do ustawienia głównej części mostu do pozycji poziomej w trybie  pływającym czy jak kto woli miękkim

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

no i właśnie wydaję mi się że na tym wałku coś będzie przestawione, ta regulacja jest jakaś skomplikowana??? ( chodzi o te dwa wałki co są na wieloklinie i od tyłu zabezpieczone na seger,  po obu  stronach ciągnika??? )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Ustaw zawieszenie  gdzieś w pozycji  środkowej skoku siłowników zawieszenia /najłatwiej przełącznikiem w kabinie na tryb auto/j, pomierz i porównaj odległości między zderzakami  przy obu kołach i będziesz wiedział czy warto tego tykać. U mnie nie było ruszane od nowości lub ostatniego malowania i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

a wiesz może dokładnie gdzie szukać cewki od sterownia bo nie zawsze mi załapuje no chyba że to czego innego wina???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

ogólnie podnoszenie i opuszczanie wygląda tak że jak nacisnę przycisk to trochę podniesie i przerywa muszę odczekać chwilę i znowu trochę podniesie i tak aż do samej góry i opuszczanie sytuacja wygląda podobnie z tym że może szybciej opada jak podnosi i już sam nie wiem co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

pogrzebałem trochę  w tej osi i teraz nawet jest ok, koło trochę sprostowałem i teraz podnosi i opuszcza ale z małym problem ponieważ teraz jest tak że najpierw podnosi jeden siłownik i później poziomuje drugi do niego, niby to nie przeszkadza bo i tak regulują do poziomu no ale chyba powinny dwa od razu działać jednocześnie no chyba że się mylę. Ktoś miał taki przypadek?? proszę o jakieś sugestie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

powinny podnosic sie jednoczesnie


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

to że powinny się podnosić jednocześnie to ja wiem tylko nie bardzo wiem co może być przyczyną takiego zachowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoo97    0

witam

 

Chciałbym odświeżyć temat u mnie generalnie miga błąd 21 ( w jakiejś tabeli mignęło mi że to błąd od potencjometru), w sam proces kalibracji też nie chce wejść. Na dole instrukcji odsyłają do strony 9.
 

Lukas85 masz może tą stronę? Wiesz może jak wygląda sprawa z tymi potencjometrami?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Cos tam wiem bo przerabiałem ten temat. Sterownik nie pozwoli wejsc w tryb kalibracji poki sa błedy. U mnie był uszkodzony jeden z potencjometrów. Przy pomiarze prądu w granicznych pozycjach rzeczywiscie były poza zakresem i w tym czasie sterownik zgłaszał bład. W załaczniku masz wyciag z serwisówki. Spróbuj recznie podniesc przód na maxa w góre i wykasowac błędy jak nie pomoze spróbuj opuscic i wtedy wykasowac błędy. Mozliwe ze tylko w jednym połozeniu jest problem z potencjometrem i po wykasowaniu da sie wejsc w kalibracje. Do pomiary nie potrzeba zadnych przystawek jak w serwisówce wystarczy w szereg przewodu sygnalowego wlaczyc amperomierz. Gdzies na forum opisywałem moje zmagania z tym potenjometrem. Nadmienie tylko ze nie jest to zwykły potencjometr a hallotronowy czujnik kąta z przetwornikiem na pętle prądową.

axle.pdf

  • Thanks 1

Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoo97    0

Wielkie dzięki.

 

Wieczorem siadam do lektury. A w sobotę robię konfrontacje także dam znać co i jak ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Przeczytaj dokladnie note ktora zamiescilem tam jest dokladnie opisane co i jak zmierzyc, poszukaj tez mojego tematu o osi jest gdzies w dziale case tam dokladnie opisywalem pomiary


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoo97    0

U mnie również potencjometr. Niby udało się ustawić te 5mA, błąd zniknął. Po włączeniu amortyzacji przód się podniósł to było na tyle bo jeden z potencjometrów pokazywał już 130mA 🤭🤭. Łukaszu za zamiennik w sklepie powiedzieli mi ponad 1000zł... u Cb również były to takie koszta?? Gdybym pomierzył ten który mam sprawny i zamówił taki sam to będzie działać czy sterownik jest na tyle „cwany” że nie da się tak oszukać??  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Nie ma tu mowy o żadnym oszukiwaniu sterownika. Zrób zdjęcie czujnika tj jego naklejki. Z tego co pamietam ostatnie dwie lub 3 cyfry to zakres kąta pracy

Jeżeli dobrze znalazłem to numer czujnika bedzie taki:

424A01A03001

zakres działania 30 stopni

 


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj