News

Polecane posty

Witam!! mam maly problem z ogrzewaniem,mianowicie  nie dziala  mi wentylator.

Do tej pory sprawdzone bezpieczniki i nic.Kumpel cos mowil o jakis przekaznikach,ze to one sa uszkodzone.Przed demontazem wszystkiego chcialem sie zapytac gdzie one sie znajduja.I czy faktycznie za brak nawiewu one sa odpowiedzialne. Nawiewu nie mialem mozliwosci przetestowac bo zawsze obywalo sie bez i bylo ok,ale teraz przy niskich temp w dwie osoby to szyby zaraz sa zaszronione.Z gory dzieki za pomoc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    16

Sprawdziłeś bezpieczniki, OK. Wiesz który jest od nadmuchu? Jest na nim prąd?
Najczęściej jest tak, że za bezpiecznikiem masz włącznik i opornik dmuchawy.

Jeżeli opornik jest uszkodzony wtedy dmuchawa idzie tylko na najwyższym biegu.
Jeżeli nadmuch w ogóle nie działa, wtedy musisz sprawdzić sam silnik dmuchawy, a jeżeli jest OK to w którym miejscu jest brak prądu.


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    3444

czasem jak walnie ten rezystor to wcale dmuchawa nie działa, ale to przewaznie jak jest w wersji elektronicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    16
2 godziny temu, Partyzant85 napisał:

Masz jeszcze rezystor w dmuchawie i to on może być walnięty.

Rezystor = opornik

 

2 godziny temu, Uziu92 napisał:

czasem jak walnie ten rezystor to wcale dmuchawa nie działa, ale to przewaznie jak jest w wersji elektronicznej.

To jest za stary ciągnik żeby elektronicznie sterowana dmuchawa była.


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3444
No ten to tak ale jak jest klimatronik to już potrafi być fajne cudeńko za nawiew odpowiedzialne 😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    763

na początek podłącz dmuchawę na krótko aby sprawdzić czy działa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    12

miernk lub jakaś żarowka i sprawdzić gdzie ginie prąd. 

Sprawdź przy samej dmuchawie czy dochodzi napiecie jezeli nie to sprawdź przy włączniku itd.

Nie wiem jak w tym modelu w 6cylindrowych są przekaźniki pod dachem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich !! dmuchawa dziala ,po sprawdzeniu wszystkiego jak opisywaliscie  wadliwym elementem byl ,wlacznik/przelacznik  dmuchawy ktory po rozebraniu mial zasniedziale styki z duza iloscia kurzu. Temat ogarniety dziekuje za pomoc!!Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

Witam. Mam problem z rezystorem przy dmuchawie. Są dwa i jeden jest przepalony. Jak dobrać odpowiedni rezystor i gdzie go zakupić?

20190422_121412.jpg

20190422_121739.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Dwaidko
      Witam. Mam problem ze ślizgającymi się tarczkami w renault ares 610. Problem występuje tylko podczas jazdy do tyłu.  Problem wystąpił po remoncie skrzyni. Wcześniej było wszystko dobrze. Jest w nim rewers elektrohydrauliczny. Czy będzie trzeba jeszcze raz wymieniać tarczki? 
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj