Gość

Problem Z hydrauliką w renault

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam.Posiadam ciągni Renault 651s  i mam problem z hydrauliką.Na  zimnym  a nawet lekko rozgrzanym oleju gdy chce podniesc lub opuscic  ładowacz urywa klin na pompie hydraulicznej.Na   dobrze rozgrzanym oleju nic sie nie dzieje.Co  moze byc przyczyną?Dodam ze zdarzyło mi  sie  to juz 3 raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

bo powinneś najpierw rozrgrzać olej  bo jest za gesty  i następuje za duże przeciążenie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To  ciągnik  by musiał byc odpalony godzinę wcześniej.Ciągnik  chodził z 20 min i  wraz zerwało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Tak jak wyżej prawdopodobnie masz zalany nieodpowiedni olej. Jezeli olej jest ok to problem z zaworem cisnieniowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Olej raczej ok .Wiesz gdzie znajduje się ten zawór?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Jaki masz ten olej? nie chodzi tu o to czy czysty czy przepalony ale o głownie o gęstość.

Zawór w wiekszych modelach jest w rozdzielaczu od hydrauliki. zalezy jak masz podłączone w twoim przypadku chodzi o tura więc sprawdziłbym zawór w rozdzielaczu od ładowacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ładowacz jest jednosekcyjny  podłączony bezpośrednio  na wejście z tyłu ciągnika.Co do oleju to nwm jaki dokładnie jest bo ciągnik sprowadzony z zachodu.Dodam tylko że dolałem agrolu tak z 3-4 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Jakiego agrolu? agrol u? 

Na 99% masz za gesty olej. Po dolewce agrolu jak nie wiesz co było zalane wczesniej mógł się zrobić kisiel. Sprawdz jak wygląda olej.

Zawór powinien być w rozdzielaczu sterującym ładowaczem ale nie rozbieraj tego najpierw sprawdz olej póżniej zmierz ciśnienie na szybkozłączach. 

Awarie wykluczam bo mowisz ze na ciepłym dziala ewentualnie w zaworze mogą być jakies brudy i ma za mały przepływ

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Olej sprwdzałem jest dobry 

 

Dolałem LOTOS AGROL U OLEJ HYDRAULICZNO 

Dla mnie to  dziwne opuszczałem ładowacz(wajcha do oporu az sie zatrzasnęła) było ok ale gdy chciałem delikatnie oposcić (lekko ruszyłem wajchą) odrazu zerwało klin

Ładowaczem steruje orginalnym rozdzielaczem w ciągniku  (tak jak przyczepe kiprującą lub prase)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Masz dwa przewody d tura czy jeden?

jezeli masz jeden przewod i jednostronne siłowniki to tak właśnie musisz opuszczać az sie zatrzaśnie. Jak popchniesz tylko troche to cisnienie idzie na drugie wyjście tej sekcji ktore jest zaslepione i wtedy właśnie powinien puszczać zawor przeciązeniowy Jezeli jest sprawny a olej ok to nic nie ma prawa sciąć. 

Jak olej ok to musisz przeczyscic zawor i tyle a jezeli chcesz powoli opuszczać tura bez obciazania hydrauliki to drugie wyjscie tej sekcji podepnij pod wolny splyw.

wszystko co napisałem tyczy się ładowacza z jednym przewodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dzięki to samo mi powiedział znajomy .Jeszcze raz dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj