sunday

Układ hydrauliczny MTZ 820

Polecane posty

sunday    1

Witam. Mam pytanie co może być przyczyną głośnej pracy pompy hydraulicznej w MTZ 820, pracuje z turem.  Pompa wyje i na wolnych obrotach słabo podnosi, ogólnie wydaje mi się że ciężko ma, niby podnosi, ale powiedzmy przy 500kg muszę dawać gaz w podłogę. Dodam że pompa jest nowa, ale na starej też się tak zachowywało, może coś jest nie tak podpięte, albo jakiś zawór się przyciął i nie podaje w pełni oleju??? Proszę o jakieś sugestie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0
1 godzinę temu, sunday napisał:

Witam. Mam pytanie co może być przyczyną głośnej pracy pompy hydraulicznej w MTZ 820, pracuje z turem.  Pompa wyje i na wolnych obrotach słabo podnosi, ogólnie wydaje mi się że ciężko ma, niby podnosi, ale powiedzmy przy 500kg muszę dawać gaz w podłogę. Dodam że pompa jest nowa, ale na starej też się tak zachowywało, może coś jest nie tak podpięte, albo jakiś zawór się przyciął i nie podaje w pełni oleju??? Proszę o jakieś sugestie

Może filtr masz przytkany 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

o tym samym pomyślałem ;)
No i zakładam że układ zalany tym czym powinien być i wymieniane na czas a nie jeden od nowości.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

filtr wymieniony i olej też. ja obstawiam regulator siłowy ten co jest pod siedzeniem

a jakim olejem powinien być zalany bo mi w sklepie doradzili ale teraz nie pamiętam nazwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

fabrycznie to zapewne LHL-32 czyli HL32. Ja raz zmieniałem i ten sam zalewałem, jest ponad 1700 godzin i chodzi.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

ale wydaje mi się że jak by się zablokował zawór to  by raczej w ogóle nie działało ( miałem tak kiedyś w drugim ciągniku ), chyba że nie pracuje prawidłowo, będę musiał do niego zajrzeć dla pewności

a ciekawe czy by mtz chodził na oleju akcel hy-tran bo mam Case MX i bym miał już wtedy jeden olej, z tym że trochę kosztowna była by dla mnie ta próba bo olej do najtańszych nie należy a nie wiem jaki byłby tego efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    34

Jeśli był by problem z zaworem bezpieczeństwa to powinno dość szybko grzać olej w układzie. Sugeruje żebyś zajrzał tam najpierw bo w regulatorze nie ma nic co by spowalniało pracę hydrauliki one obydwa są połączone linią sterowania. Ja mam zalany HL-68 i sprawdza się dobrze. Z tym że mam całkowicie przerobioną hydraulikę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

no to może być zawór bo faktycznie olej szybko się grzeje

pawel86lhr a możesz podpowiedzieć jak zdiagnozować czy jest uszkodzony i czy wystarczy coś z nim z robić czy może nowy założyć ( jak miałem problem w drugim ciągniku to wystarczył puknąć w niego) i żeby była jasność rozmawiamy o tym zaworze co jest od spodu rozdzielacza po lewej stronie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    34

Tak to ten zawór. Od spodu masz dekielek na dwie śrubki odkręć go wyciągnij wymyj poczyść w większości przypadków to pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

mam jeszcze pytanie, czy jest taka możliwość żeby hydraulika działała bez tego regulatora siłowego, czy on musi być???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    34

Nie regulator można wywalić ja tak miałem zrobione. Wywaliłem go a na jego miejsce wstawiłem elektryczny. A rurkę sterującą która zamyka przelew w rozdzielaczu pod kierownicą podpiąłem do przelewu. Można też podpiąć siłownik pod jedną sekcję rozdzielacza tego pod siedzeniem. Tu było gdzieś kilka tematów o hydraulice dosyć obszerne i sporo było o przeróbkach z oryginału ponieważ nie oszukujmy się to słaba strona ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

no to fakt że hydraulika im nie wyszła, no ja właśnie tak myślę żeby podpiąć siłownik pod rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz320
      Witam mam problem w Farmtracu 80  4 WD perkins od dłuższego czasu coś żęźi tak jakby w pompie paliwowej, i nieraz mi się zapowierzył, dzisiaj wozilem obornik i pod górka zdechł, próbowałem nabić pompka i zapalić ale nic z tego zcholowalem z pola i dopiero na popa zapalił, czy to będzie pompka paliwowa (ta elektryczna)? Farmtrac ma 2800mtg 
    • Przez Domek96
      Mam pytanie może ktoś wie dlaczego w renault 75.14 jak podnoszę sprzęt na podnośniku to po pewnym czasie drży czy podskakuje
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj