sunday

Case MX 135-Dedykowane oleje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sunday    1

Witam.

Mam case MX 135 i zastanawia mnie jaka jest różnica między olejem Akcela Nexplore a Akcela Hy-Tran Ultraction. Wiem że różnią się specyfikacją ten pierwszy ma MAT 3525 a ten drugi MAT 3540 i teraz tak który z nich jest do tego modelu(z tego co mi wiadomo to ten drugi jest zalecany). Czy ktoś znający się w temacie może mi to jakoś wytłumaczyć, a może nie ma większej różnicy który zaleję??

A czy w przypadku gdyby doszło do zmieszania się tych dwóch olei to coś by się stało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichyh32    164
Te dwa oleje mieszają się, ja w case Jxu kiedyś miałem nexplore, gdy kupiliśmy case 5140 to przeszliśmy na hy tran, tylko w sumie to nie potrzebnie bo w użytkowaniu różnicy nie ma, a nexplore jednak 2zl na litrze tańszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    29

W mx 110 mam zalany hy trans. W serwisie koles mowił ze jest teoche lepszy od nexplore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Ja zalewałem oryginał taki jak zaleca producent. Moim zdaniem nie ma co kombinowac jakie zalecaja taki lac


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    29

Panowie mam pytanie. Jaki olej macie zalany w przednim moscie i zwolnicach przy kołach w swoich case mx? Bo juz 3 lata mam trakotor i jeszcze sie nie przybrałem wymienic. W instrukcji jest napisane ze sa dwa rodzaje 80w90 i 80w140. Jest cos takiego z orginału akceli? bo jakos nie moge znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mb626    0

Witam, Hy-Tran nie jest olejem mieszalnym!! Pieni się w kontakcie z innym olejem. Można zastąpić Nexplorem albo Fuchs UTTO ale pod warunkiem, że cały układ zostanie przepłukany i założone zostaną nowe filtry.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Niby czym przepłukasz jak sam napisałeś że będzie się pienił w kontakcie z innym olejem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

mi się wydaje że nie ma co bardzo panikować z spienianiem, te oleje mają przecież podobne specyfikacje, rozumiem jak by go zmieszać z jakimś hipolem czy czymś innym, ale tak to nie ma co przesadzać,przecież przy wymianach oleju czy zmianach na inny nie da się w 100% wypłukać żeby się nic nie zmieszało, zawsze gdzieś coś zostanie i się pomiesza

a nawet z ciekawości zmieszałem Akcela Hy-Tran Ultraction z jakimś innym i nic się nie spieniło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

To samo miałem na myśli nigdy nie spuści się oleju do końca, resztki zostaną w przewodach itd. @mb626 chyba chciał się popisać ale wyszło inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
Dnia 2.02.2019 o 18:36, sunday napisał:

mi się wydaje że nie ma co bardzo panikować z spienianiem, te oleje mają przecież podobne specyfikacje, rozumiem jak by go zmieszać z jakimś hipolem czy czymś innym, ale tak to nie ma co przesadzać,przecież przy wymianach oleju czy zmianach na inny nie da się w 100% wypłukać żeby się nic nie zmieszało, zawsze gdzieś coś zostanie i się pomiesza

a nawet z ciekawości zmieszałem Akcela Hy-Tran Ultraction z jakimś innym i nic się nie spieniło

W zwolnicach tylnych zostaje po 5l oleju-nie idzie tego spuścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj