Polecane posty

ursus-moc    41
Witam mam pytanie czy to będzie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą w ciągniku mf 255 bo ubywa płynu chłodzącego i z tłumnika leci olej lub płyn? (za niepotrzebne komentarze typu sprawdź se poszukaj dziękuję)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    12339

Ja bym obstawial uszczelke pod głowicą, tuleje tam masz suche więc myślę że to nie tuleja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad1990    52
To może po prostu gdzieś masz nieszczelności i przy niskich temp ucieka skoro stan oleju się nie podnosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilMaj    1

U nas w 4p było tylko w jedna stronę tzn. bąbelek nie było w wodzie lecz, przy spuszczaniu wody zawsze woda była czarna i jak się na remoncie okazało z 1 na 2 i z 3 na 4 cylinder uszczelka przepuszczała ( taka sypka była ) a jeżeli byłyby bąbelki to jeżeli się nie mylę to chyba gotowało by silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Dajcie na luz z tymi domysłami, jak ma "bąbelki" w chłodnicy to niech jedzie do mechanika i zrobi test na CO2 w płynie - tanie i pewne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Oczywiście, że tak. Jak ktoś zajmuje się produkcja wina to wystarczy mu płyn bo resztę ma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sygala
      Witam
      Czy zawory powinny wystawac z płaszczyzny głowicy czy mają być schowane, bo u mnie własnie są utopione w gnieździe jakies 2-3 mm ??
    • Przez kleine100
      Posiadam od kilku lat ten ciągnik. Roczne przebiegi to ok 200mtv, a w sumie to nie wiem ile ma już najechane, bo licznik wcześniej stał. Praktycznie co sezon przepala się uszczelka pod głowicę. Pierwszym razem był przedmuch na płaszcz wodny, w ubiegłym roku pomiędzy cylindrami i obecnie raczej też między cylindrami bo podobne objawy. Po pierwszym przepaleniu była szlifowana i regenerowana głowica. No i teraz pytanie co jest nie tak, że te awarie są tak często,tymbardziej, że silnik nie jest przeciążany. W oleju nie ma wody, ani oleju w chłodnicy. Silnik bierze już trochę oleju, ok 2l/100mtg. Jak ktoś ma jakieś pomysły lub doświadczenia to zapraszam do podzielenia się.
    • Przez Ursusc360polska
      Mam pytanie. Gdy zakładamy nowe wkłady to wyjmujemy z jednej strony uszczelkę ? 
      Zdj !!!

    • Przez ulbier
      Witam potrzebuje odnalezienia nazwy tej dokladnie czesci jaka znajduje sie na zdjeciu, cóż tu duzo mowic był bym wdzieczny jak by ktos dał linka do kupna tej danej czesci. Wiem ze nazywa sie to jakos półoś przedniego mostu ale nie moge znalezc żadnego linka do kupna tej czesci by pasowala do JohnDeere 2140. Pilnie potrzebuje tej częsci . Ważne aby miała ten "kołnierz"





    • Przez 235Ferguson
      Witam,
      Pilnie potrzebna pomoc. Jaką polecacie uszczelkę pod głowicę do Masseya 235? Kolejny raz po 2 latach od naprawy "przedmuchło" mi uszczelkę. Zastanawiam się czy miedzianą czy jakąś inną? Proszę o rozsądne odpowiedzi. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj