TheGonzuu2001

Zetor Forterra 11441 Problem z odpaleniem zimnego silnika

Polecane posty

Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

Na biało czyli nie kopci bo na biało to parą każdy dymi nawet benzynowiec... Oprócz c360 może xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świece wszystkie były wymieniane . Problem według mnie leży po stronie układu paliwa ponieważ rozrusznik kręci bardzo dobrze , długo a załapać nie może 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5373

Podpompuj paliwa przed odpaleniem i napisz czy to coś zmieniło


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    12247

Ile ma godzin wyjechane?  Masz go od nowości?  Mi to wygląda ze nie trzyma kompresji, silnik do roboty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    205

A to, że wymieniłeś świece oznacza, ze one na 100% działają? A cała reszta instalacji? Przekaźniki itp? Przy niesprawnych świecach rozrusznik też będzie dobrze kręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    245

ja z kolei mam problem w 8441, wszystko już sprawdzałem, ten sterownik poczatkowej dawki paliwa, rozrusznik w regeneracji był, cały układ paliwowy, ja miałem i może nadal mam tak że nawet na gorącym silniku zaraz po zgaszeniu nie chciał ponownie odpalić, teraz kupiłem nową pompkę zasilającą i się poprawiło ale teraz dużo go nie użytkuję więc się zobaczy, aa i jeszcze zaworek zwrotny wymieniłem przy pompie (śróba z kólką) tylko już nie pamiętam na jakim przewodzie to było, chyba nadmiarowym, serwisanci winowali paliwo, i że jak ta pompka to nie bedzie to to wtryskowa do roboty a traktor<1000mth


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U mnie proxima pali bardzo dobrze, choć świece już były wymieniane bo tylko jedna już działała. A mam dwóch znajomych co mają forterry i gdy jest poniżej zera to muszą podgrzewać płyn grzałką bo nie zapali i też świece wymieniali i nic to nie dawało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5373

Coś musi być nie tak, zetory nigdy lekko zimą nie paliły lekko ale znów nie są tak problematyczne. Proxa i frota mają te same siniki więc raczej kiepski argument


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiem że mają te same silniki, może to tylko takie przypadki że jeden pali dobrze a drugi słabo. W wiosce obok też jest proxa i też pali dobrze. Ja jak jest więcej niż -10 to grzeje dwa razy świece i u mnie codziennie odpalany bo obsługuje bydło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

W moim 11441 też był problem z paleniem na zimnym. Sprawe załatwiły POLSKIE końcówki wtrysków WZM i porządny fachowiec, który poprawiał wtryski po kilku poprzednikach. A czeskie niby oryginalne końcówki lały po przepracowaniu 10 mth. dziwne ale prawdziwe. Teraz podgrzewam 2 razy świece i pali od strzała.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj