Skocz do zawartości
edword

NH T5040 czy DF Agrofarm 410

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
edword    0

Ciągnik miał by być jako główny w gospodarstwie? Cenny są podobne

NH-elektrohydrauliczny rewers klimatyzacja i szersze opony a DF miał bym z mechanicznym rewersem bez klimy.Który z nich jest mniej awaryjny.NH podoba mi się lecz nie znam tej marki za bardzo jak one się sprawują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    40

NH jest to dobra marka i silniki mają oszczędne DF mają najoszczędniejsze silniki. Mi się zdaje DF będzie mniej awaryjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edword    0

Dochodzi jeszcze zetor chodzi mi o to żeby ciągnik był jak najmniej awaryjny mało palił i był tani w eksplotacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adas323    2

Ja też bym stawiał w 100% na DF bo NH to jeszcze zależy gdzie składany. Cenowo jest to samo tzn ile DF miał by kosztować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

NH i DF jest składany we Włoszech. Aby rzetelnie porównać te dwa ciągniki trzeba by je doposażyć do jednakowego poziomu. Awaryjność NH z serii T, to nie to samo co TD, więc nie jest źle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Podstawowe skrzynie są takie same, silniki wspólne z modelami TD5040 i TD5050. Dopiero PowerShuttle i Dual Command nie są wspólne dla obu serii. Nie mniej jednak PS i DC bazują na skrzyni Shuttle Command z TD. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edword    0

DF 150tyś brutto.Który z nich miałby tańsze części.Ciszej w kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

jak dobrze pamiętam to według testów ciszej jest w NH.

co do tego porównania to DF ma mniejszy moment obrotowy od NH o prawie 70Nm i jak to by wpływało na pracę tym ciągnikiem w porównaniu do NH, bo wg mnie jest to dość spora różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edword    0

Tego nie słyszałem a wiesz jak jest z awaryjnością w NH.Słyszałem że NH traci dużo mocy na wałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

co do awaryjności to nie wiem ale seria t5000 jest następcą tla i tl a te są raczej chwalone przez użytkowników, co do strat mocy na wałku to nie traci jej tak dużo może nawet mniej jak ten DF, za to posiłkując się testem ciągników ok 100KM tych serii widać że NH sporo traci na uciagu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

DF 150tyś brutto.Który z nich miałby tańsze części.Ciszej w kabinie

Tańsze ma NH, bo np. jak jakaś linka od gazu do Nh kosztuje 220zł to do DF ze 270zł he he B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edword    0

Jeszcze chcę dodać że w grę wchodzi JD5080m comfort.Czy DF nie jest mułowaty ? Ma ktoś jakieś doświadczenia z z tym ciągnikiem.Co ile się wymienia olej w NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Jeszcze chcę dodać że w grę wchodzi JD5080m comfort.Czy DF nie jest mułowaty ? Ma ktoś jakieś doświadczenia z z tym ciągnikiem.Co ile się wymienia olej w NH?

he jak ktoś jeździł tym ciągnikiem tylko po placu u dielera to stwierdzi że to muł że szok! ale po kilkudziesięciu mtg jak się przyzwyczai to jest ciągnik bardzo zrywny, ta opinia o mułowatości może też dlatego że skok pedału gazu jest duży, no i w końcu to turbo do 1500mtg słabo jak wskazówka obr przekracza 1500 od razu wystrzela na 2500 obr he he, podusmowując ten ciągnik na pewno nie jest mułowaty, a po zatankowaniu verwy można wykręcić 2700obr co daje na najwyższym biegu 46km/ha (fajna jazda na wąziutkiej równej szosie ) :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Sorka za pytanie nie związane z tematem ale jak uważacie ile procent mniej ciągnik spali zwykłego ON od np vervy czy jeszcze innego leprzego z innej stacji (opłaca sie jeżdzić na leprzym czy nie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

ja zauważam efekt jak wleje już tak ze 40% verwy, na samej verwie nie widzę różnicy niż na verwa zmieszana ze zwykłym on, ciągnik jest bardziej dynamiczny silnik mniej klekocze na wolnych obr, a w robocie np. w orce zamiast na 1 zając idzie na 5 żółw, dlatego polecam do ciężkich prac polowych, w lekkich pracach nie widzę różnicy to po co przepłacać :rolleyes: (oczywiście opisuję tu stosowanie verwy w nowym dojcu) w c 330 podobnie wzrost mocy i ciągnik odmulony a spalania nie mierzyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edword    0

Zastanawiam się nad trzema ciągnikami NH T5040 DF agrofarm 410 i JD 5080 m

Który z nich byłby najbardziej żwawy i najmniej awaryjny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ferdek miałeś jakieś awarie przy swoim.Co sadzicie od JD

pęknięty przewód gumowy paliwowy ( we wszystkich pękają) dorobiłem z hydraulicznego za 40zł (oryginał 300zł!!!), poza tym OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

NH i DF jest składany we Włoszech. Aby rzetelnie porównać te dwa ciągniki trzeba by je doposażyć do jednakowego poziomu. Awaryjność NH z serii T, to nie to samo co TD, więc nie jest źle

 

A może SDF są składane w jackowie pod lublinem!!!

 

Wracając do tematu to ja bym wybrał NHT5040. Najtańszy z tej ekipy. Co do DF mogę powiedzieć że dobre, mam lambo GP90 od 2006roku i jestem naprawde zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Edword czyli powiadasz, ze Nh T5040 w lepszym wyposazeniu (rewers elektro, skrzynia z polbiegami) bedzie tanszy niz DF Agrofarm 410 pewnie w wersji D? Sam ostatnio zaczalem sie zastanawiać nad Nh. Jutro mamy dzwonic do dilera NH i zorientować sie ile zaspiewa za ten model T5040. Moim zdaniem bardzo trudno jest wybrac ktory z nich jest lepszy bo i gabarytowo raczej sa podobne i w mocy chociaz Nh ma chyba wieksza pojemnosc silnika- z 1 strony nie bedzie wyżyłowany, z 2 moze wiecej spalic. A wlasnie powiedzcie cos o awaryjnosci NH, bo o DFach ju z sie troszke dowiadywalem a o NH jeszcze nie wiem. I ktory raczej bedzie ekonomiczniejszy w spalaniu? I ostatnie pytanie, ktory bedzie zwrotnieszy i lepszy w ladowaczu czolowym? Dzieki za jakiekolwiek info :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

kolego wczoraj facet za t5050 powiedział 130 netto ze szkrzynią dual comand klimą itp a w rolsadzie 116 netto podstawowy agrofarm 410 więc tu nie ma co porównywać. ja bym wziął t5050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxModzelxx    0

Dostałem właśnie oferte DF agrofarm cena brutto 170,000zł ;D

a Quicke 45 cena 55,000 brutto ;D

Ostroo...

Może agencja kase da ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocek    0

jak myślicie z doświadczenia co lepsze:

t5040 za 156tys brutto skrzynia 24/24, ehr, klima, szyberdach czyli prawie full czy:

agrofarm 410 wszystki z klima i szyberdachem:

a)za 166tys brutto z skrzynia 20/20 i rewersem mechanicznym

b)za 174tys brutto ta sama skrzynia i rewers hydrauliczny

c)za 177tys brutto skrzynia 40/40 i rewers hydrauliczzny

Wszystkie traktory z obciążnikami bez przedniego tuz i wom i bez tura

Są to ceny jaki powiedzieli mi dealerzy bez negocjacji. I jak myślicie ile z tych cen można zjechać tak do odbioru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×