News
Kolo12

Ustawienie zapłony (rozrządu ) Renault 133-14 MWM266

Polecane posty

Kolo12    0

Witam moja renault dymi na biało podczas rozruch przeglądając forum mam przeczuciem iż winne temu jest ustawienie zapłonu i tu moje pytanie jak go spowolnić lub opóźnić czy może to ktoś mi wytłumaczyć jak się za to zabrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    7

Po pierwsze nie zapłon bo zapłon to w benzynie. A w dieslu jest kąt wtrysku i reguluje się go przestawiajac pompę wtryskową na fasolkach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kolo12    0

Tak wiem kąt wtrysku możesz przybliżyć jak takową regulację przeprowadzić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vroobel    7

Żeby idealnie ustawić to prawdopodobnie musiałbyś mieć czujnik zegarowy, wkreca się go w pompę i przestawia pompę na określoną wartość na czujniku zakładam że takiego czujnika nie masz, więc najprościej to zobaczyć czy jest znak na obudowie pompy w miejscu montażu do bloku, jeśli nie ma to zaznacz położenie pompy, poluzuj śruby i przekręc ja delikatnie w którąś stronę i zobacz jak chodzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    1492

pompy nie przekręcisz jest ustawiona na stałe ,kąt wtrysku regulujesz kołem rozrządu podłużne otwory .Na AF są opisy jak to zrobić

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kolo12    0

Czytałem o tych fasolkach ale nie zbyt to rozumiem może ktoś mi napisać jak to zrobić po kolei ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    7

Witam
Temat ustawienia kąta wtrysku dla pomp rotacyjnych jest taki sam poczytaj tutaj

W MWM pierwszy tłok liczy się od sprzęgła, na bloku powinien być bolec skierowany na koło pasowe wału korbowego. Na kole zaś krecha oznaczająca początek wtrysku kiedy kołek pokryje się ze znakiem a pierwszy tłok od sprzęgła jest w suwie sprężania w pompie oznaczenie kreską powinno pokryć się z oczkiem segera. Tylko że te znaki na kole pasowym nie zawsze są w dobrym miejscu, dlatego najlepiej wyjąć wtryskiwacz lub zdjąć pokrywkę klawiatury i wypiąć zawór (trzeba uważać żeby nie wpadł, to metoda dla doświadczonych), znaleźć punkt w którym tłok jest na samej górze czyli GMP i potem cofnąć wałem w przeciwnym kierunku do pracy silnika aż tłok obniży się w cylindrze o 5,10 mm tzn. 21 stopni.Po cofnięciu do tych wartości oznaczenie kreski w pompie powinno grać z segerem, jeśli nie to regulujesz na fasolkach koła rozrządu napędzającego pompę wtryskową.

Edytowano przez maarianek88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj