Skocz do zawartości
330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja powiem tak: zestawy są dla ludzi nie mających pojęcia o naprawach silników. Kładą w nie co tylko mają pod ręką, a ludzie i tak to kupią. Jak ktoś chce dobrze zrobić to tuleja Mahle Krotoszyn, tłok FM Gorzyce i pierścienie FPT Prima. Będzie działać tysiące mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Teraz mam takiego składa tylko ze bazowany na czeskiej tulej i tłoku, szału jakos  tez nie ma 1300mth bez brania oleju ;) W dobrej cenie mi powiedzieli za te premium plus 380zł tylko czy warte tej kasy ? :) Tuleja krotoszyńska + tłok gorzycki+ pierścienie prima, Nie warto samemu składać zestawu cena wyjdzie bardzo wysoka .... tłok 120+ tuleja 230+ pierścienie 30zł + do tego jeszcze oringi na tuleje sworzeń to wyjdzie koło 400zł kiedy za ta cene mamy gotowy zestaw ;)
 

Podzwoniłem po hurtowniach części  z okolicy i mam do wyboru takie zestawy jak Premium  plus za 380zł Ursus waryński za 190zł lub 215zł ewentualnie Krotoszyńskie mahle za 195zł tylko ze na zamówienie na stanie maja tylko jeden zestaw. Co wybrać ? :) Ceny na allegro fajne ale jakoś nie mam ochoty ryzykować. Czy panewki z ursusa są dobre czy lepsze  bimetowskie?

 

Edytowano przez Snajper20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    88

Ja powiem tak: zestawy są dla ludzi nie mających pojęcia o naprawach silników. Kładą w nie co tylko mają pod ręką, a ludzie i tak to kupią. Jak ktoś chce dobrze zrobić to tuleja Mahle Krotoszyn, tłok FM Gorzyce i pierścienie FPT Prima. Będzie działać tysiące mth.

 

Mod

 

Masz racje tylko już nie kupisz zestawu Tuleja Krotoszyn + tłok Gorzyce.Tylko Tuleja ZSM Chełmno + tłok Gorzyce.

 

Na takim zestawie ciapek ładnie pracuje .......ale czy jest sens wydawać 200zł wiecej za dziure?

jak na zwykłym ZSM Chełmno za 200zł tez bedzie ładnie pracował silnik.

Witam.  

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-premium-plus-oryginal-ursus-c-330-i5397538452.html

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-ursus-c-330-330-chelmno-i5439354042.html

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-c-330-c330-c-330-prima-pl-gwaran-i5107243471.html

 

Co powiecie na zestaw 1 i 2? czy to są faktycznie dwa różne zestawy ? Co  myślicie o 3 zestawie, warto go  kupić czy może lepiej kupić ursusowskie orginały ?

 

Pierwszy zestaw OK .

Drugi zestaw Ok.---------tylko nie u tego sprzedawcy bo ładuje podróby, kolega Bartolini doświadczył tego.

Zestaw 3 montowałem ostatnio.Wszystko OK.Na razie ładnie chodzi , a jak potem to nie wiem bo zrobione dopiero 20mth.

 

Krotoszyn Mahle , loteria ....albo bedzie chodzić albo bedzie pluł olejem.tak jak tutaj https://www.youtube.com/watch?v=FAyNUsANu7s

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A kto tu mówi o zestawie? Ja kupuję wszystko osobno i sam kompletuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Byle by selekcje były takie same........

To chyba jest oczywiste...Ale tylko wtedy mam pewne części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Założyłem kilka zestawów waryński i było bez problemów i żaden na reklamacje nie wrócił.Cała zasada odgłos tulei po puknięciu małym młotkiem ma mieć metaliczny odgłos a nie głuchy i w zestawach warinskiego nie doświadczyłem tego chełmna nie montowałem a krotoszyn też loteria z metalicznym odgłosem.Stary sposób z tym młoteczkiem ale dobry.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Witam ponownie ;) Co do zestawów juz postanawione beda premium (a jesli sie uda i beda mieli to nawet premium plus bo calkiem dobra  cena za komplecik) prosto od producenta ;) A teraz mam pytanie czy chlodnica chelmnowska? Jak  wypada jakosciowa np z D&B turecka. I jeszcze interesuje mnie filtr powietrza jak wyglada polmo za 220zł a  ten tanszy tez polski 125zł na zdjeciach sa identyczne, ale jak to wypada w praktyce? nie bylo akurat tych tanszych na sklepie dzis wiec nie mialem szansy porownac ;)

Edytowano przez Snajper20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    88

No ja mam w C-330 , nówkę .

Ja jej nie kupowałem tylko jak kupiłem C-330 to już była zamontowana.Ale wykonanie perfekcyjne.

Jak byś mieszkał bliżej to by my podmienili bo ja ciapka i tak sprzedam to mi nie zależy czy z nową czy z stara chłodnicą sprzedam.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

A kojarzysz chłodnice D&B ? cenowo wygląda przystepnie 300-340zł porownując z chełmnowska to jest okolo 150zł roznicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    88

D&B to imprt. Turek http://46.171.66.58/Esklep/tabid/56/Type/ProductDetails/ProductID/085-0098/ProductName/CHLODNICA-WODY-C-330-MIEDZIANA-KRANIK-KOREK/Default.aspxChcesz coś lepszego to trzeba zapłacić.

Ja mam jakiś import w jednej C-330 to już sniedzieje i coś słaby ma przepływ wody bo ciapek bardziej sie grzeje.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Wszedzie sa same  importy......  Agtech, D&B i tak dalej..... no chce cos lepszego bo chce  zrobic ten silnik raz a dobrze a nie po 3 latach juz wali olejem

Edytowano przez Snajper20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    88

Teraz wszystko import......nawet już nie idzie kupić dobrego zestawu naprawczego tylko co innego na fotakach a co innego przysyłają.

Za 2 lata to już nic dobrego nie kupi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

wczoraj kupowalem części do kombajnu nr z katalogu.... a dziś się okazuje ze to nie ten gwint itp... Co do zestawow zobacze co bedzie dostepne z chełmna. :)

Edytowano przez Snajper20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

panowie, uszkodzony blok w okolicy gniazda szklanki, trzeba rozwiercac i wstawiać tuleje, nie wiem czy to zda egzamin na dluzsza mete, po za tym szlif walu, do wymiany walek rozrządu, zestawy naprawcze, pompa olejowa , planowanie głowicy i bloku i inne drobniejsze, oplaci się to robic? czy lepiej zakrecic się za drugim silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Za 2500 masz silnik po kapitalce. Pytanie co tam za chinczyk w srodku siedzi.... Dobry zestaw to koszt 200-400zł wiec sobie policz sam czy warto ci robic czy tez nie. Kupujac silnik ryzykujesz bo nie wiesz na 100% co kupileś robiac u swoj blok tez nie wiesz jak to wytrzyma. Jak stary blok uratujesz  to robiąc dla siebie porzadnie to  2-3 tys włozysz w  remont spokojnie. Kupisz silnik za 2500zł pewnie pochodzi 2-3 lata  jak bedzie dostawał mocno po  garach. Stary silnik zawsze mozna sprzedac albo cały albo same czesci. Starym silnikiem zarobisz na kolejny remont ;)


masz linka http://allegro.pl/silnik-do-c-330-po-kapitalnym-remoncie-okazja-i5480250443.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

czescto gesto chcą stray silnik w zamian, zwłaszcza jak daja silniki po regeneracji z gwarancja,  sa tez oferty w tej samej cenie silnikow z wozkow widłowych, najczęściej numinalnych i nie trzeba oddawać starego silnika, wydaje mi się ze silniki z wozkow widłowych nie sa tak silnie eksplatowane bo pracują bez obciazenia


ciekawa oferta, nic nie napisane czy trzeba oddac stary, kolejna sprawa to transport, czy da rade przewiesc taki silnik samochodem osobowym, wydaje mi się ze swoja wage ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

tak ci sie tylko wydaje ;) ale zobacz sobie jak masz przelozenie na wozek zeby tym jechac to musisz trzymac obroty wysokie z wozkiem juz kombinowalem i nie ma sensu jak dla mnie. Najlepiej to by  bylo jak bys kupil agregat z wojska tam sa silniki te same  i czesto maja na agregacie ponizej 1000 mth. Tylko ze to koszta calego agregatu 5 tys musisz miec. Ale pozniej mozesz pod ratowac swoj silnik i wlozyc w agregat i go sprzedac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

za ponad 2 tys jest już wybor silnikow, a najwięcej w okolicach Radomia Zwolenia , to jakies 150 km ode mnie, także nawet wlasny transport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Tylko ze wiesz kupisz  silnik nie wiadomo jaki, to jest ryzyko ze kupisz zloma, zalozysz go a tu sie okaze ze bedzie sie grzal czy nie wiadomo co znim bedzie. Dasz 2 tys za silnik + 1500 za remont to masz 3500. Z agregatu bylo by najlepiej silnik dostac spokojnie znajdziesz agregat nie masz 700-1000 mth tylko zrobione. W sumie to ja bym musiał do sibie  podjechac na złom moze cos przyslo bo koles u mnie ma kasacje takiego sprzetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

żeby to było takie proste taki agregat kupic i żeby jeszcze nie był na drugim końcu polski bo koszt transportu sprawi ze zupełnie to się nie oplaci, jeśli facet daje silnik po regeneracji i gwarancje na rok to chyba powinien być dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Pytanie co ta gwarancja obejmuje? bo jezeli tam sa np zestawy THM to moze sie okazac ze po roku to on bedzie do wymiany czy tez pierscienie ci szlak trafi.


Jeszcze poczytaj sb ze  prawie wszedzie gdzie masz naprawe silnikow i masz stary za nowy  nasz napisane ze  jak twoj bedzie uszkodzony to musisz zaplacic dodatkowo. to ciekawe czy za blok by cie nie skroili jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×