330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ursus Chełmno to taki składak można powiedzieć bo tłok, tuleja i pierścionki, każdy innego producenta. Zestawy Zetorowskie i Krotoszyńskie są na prawie jednym poziomie, a moim zdaniem tłoki gorzyckie są nie są aż takim cudem techniki, bo przecież w silniku większą rolę odgrywają tuleje i pierścionki niż sam tłok. Sam polecam normalny zestaw zetorowski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

no własnie zastanawiam sie czy sam tłok ma tą moc - skoro i tak reszta nie jest z gorzyc ...

 

z tego co wiem, mechanicy dla świetego spokoju polecają te oryginały


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Oryginały, oryginałami a co z nimi idzie przede wszystkim cena, nie zawsze proporcjonalnie z jakością wyrobu. Ja jednak i tak bym brał ten pierwszy zestawik, nie ma co przepłacać a i tak elementy produkują dobre B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Nie piszcie, że tłoki są nie ważne, bo to nie prawda. Co do zestawu firmowanego przez zetora to trudno mi go oceniać, bo go nie znam. Ten gorzycki jest na pewno godny polecenia choć cena wysoka, ale składa się z najlepszych krajowych komponentów. W niektórych zestawach są tuleje mahle (wykupili dawny krotoszyn) ale reszta gratów jest chińska lub indyjska. Polecałbym więc ten zestaw gorzycki albo zetora, resztę lepiej odpuścić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Tłoki są ważne, bo jak wyklepią się rowki to już po cylindrach. To jedno. A drugie to materiał z jakiego zrobione są cylindry. Jak będzie do kitu to i tak szlag trafi wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kierowca    0

Wiat chciałem zapytać jak się nazywa ta cześć na zdjęciu oznaczona zielonym i czy można dokupic do niej śrubke też oznaczoną zielonym.

post-36329-0-96894100-1314100533_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Nazywa sie to pompą wtryskową, można dostać całą pompę wtryskową lub sam jej korpus (obudowę), a ta śrubka to odpowietrznik pompy u siebie mam wkręconą zwykłą 6 plus podkładka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ta "część" a raczej podzespół to jest pompa wtryskowa. Dziwi mnie że tego nie wiesz. A tą śrubkę to pewnie można dokupić ale najszybciej dostaniesz w warsztatach co naprawiają właśnie pompy wtryskowe jeśli takich nie masz w okolicy to podejdź do jakiegoś tokarza i dorobi ci na wzór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kierowca    0

a dostane sam korpus gdzie sie wkreca srubkę bo mam gwinta tam nie dobre nie mogę wkrecic srubki chyba ze samemu mozna zrobic gwinta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Rozwiercasz i przegwintowywujesz na większą średnice lub są takie srodki do naprawy gwintów Permatex czy jakoś tak sie nazywał ze mozna naprawić, widziałem kiedyś jak ktoś tak robił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bugi    0

Ostatnio sam ukręciłęm tą śrubkę. Trzeba być ostrożnym bo jak to z odpowietrznikami bywa są "puste w środku". Odpadł łepek, udało mi się wykręcić resztę przy pomocy śrubokręta i młotka. Wstawiłem zwykła śrubkę z nakrętką - narazie gra :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

Witam- musze zakupić nowy wał do ciapka( stary pękł) i teraz dylemat czy kupić taki w ok. 500 zł czy szukać taniej - od ilu warto kupić- moze jakiej firmy? A moze dozbierać grosza i kupić taki za 900zł - pytanie tylko czy warto tj. czy wał za 900zł jest wyraźnie lepszy, pewniejszy od tego za ok. 500zł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baks17    0

Powiem Ci wujas kupił wał do c-360 zamienik za 600 zł i jak do tej pory nie ma z nim problemu a to juz bedzie z 4 lata jak ona pracuje na tym wale i lekkiej pracy nie wykonuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

czy warto kupić wał firmy Granit- ponoć dobra i solidna wroga marka ale ja nie słyszałem o takiej- zetknął sie kto z tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thug    236

co myślisz ze to niemiecki wał heh jak wał to tylko pom tyczyn kosztuje koło 850 zł i nawet się nie zastanawiaj reszta części też oryginały polskie lub zetorowskie nie oszczędzaj na częściach bo będziesz żałował

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Thug

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

no dzięki za poradę - wiem że najlepiej to najdroższe kupić -gdybym miał kaskę na ten z Tyczyna to bym się nawet nie pytał

ale pytam więc który z tych w cenie o 400 zł niższej jest wart uwagi-czy teraz jasne?

dla ułatwienia kilka linków

 

http://allegro.pl/wa...1792408349.html

 

http://allegro.pl/wa...1786103009.html

http://allegro.pl/wa...1784390769.html

 

a jeszcze panewki - jakie dobrać?

Są różne a nie zawsze te symbole przy ich oznaczeniach moge rozszyfować- pomocy

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rollo29    81

Granit nie jest producentem części to hurtownia zaopatrująca sklepy z częściami ,podobnie AG TECH made in Germany to produkty z PRC dawniej CHINA.Ewentualnie ten wał z farmexperta po rozmowie ze sprzedawcą ,panewki nominały oczywiście polskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

skoro tak to sprzedawcy w żywe oczy kłamią - przecież w opisie aukcji jest jak byk napisane że wyszedł spod dłuta helmuta

 

wiecie co mnie jeszcze zastanawia to różnica mas rożnych wałów od 26 do ponad 32 kg - jak to mozliwe żeby wyrób o znormalizowanych wymiarach i z tego samego materiału różnił sie wagą o kilka kg , rozumiem kilkanaście deko ale kilka ladnych kg to chyba niemożliwe ale tak podają???

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

tylko może podają masę "do przesyłki" przez kuriera a jak weźmiesz wał w drewniane pudło to całość ma inna wagę a jak owiniesz tylko strechem to będzie lżejszy ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

wątpię ale kto wie- w końcu cuda się zdarzają w polskich sklepach codziennie

 

złożyłem już zamówienie - no niestety na tyczyn nie styknęło będzie chińczyk harował teraz - wiem obym nie żałował ale to nie skompstwo tylko bieda małorolnego polskiego chłopa niestety nadal rządzi.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Ja ze swojej praktyki uważam że nie stać mnie na tanie chinole.To tylko pozorna oszczędność.Kończy sie przeważnie

następnym wydatkiem.Wał jak ci pęknie to dolicz do tego osiowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

lepej wypluj szybko te słowa na psa urok...mam nadzieję że nie trafi mi się taki egzemplarz

a poza tym czy ja nie pisałem, że wziąłbym ten zachwalany polski ale że nie mam ciężkiej kieski to..., ale ano zobaczymy chinol nie chinol byle pociapał jeszcze troche w końcu cudów nie oczekuje- ten co miałem możeo był z tego Tyczyna albo z innego POM-u i co też pękł, także taka kolej rzeczy. Jak ma pierdyknąć to pierdyknie choćbyś cudował nie wiem co z olejami, wymianami, przeglądami itp.

Co by nie mówić to produkty chińskie praktycznie już nie różnią się od europejskich a więc tym bardziej od polskich niczym poza ceną a nawet często są jakościowo lepsze. Odbiegajac nieco od tematu zresztą jak załapiesz się na jakie zapomogi z UE i kupisz tan wymarzony nowy ichny cud techniki to wiedz, że zapewne conajmniej połowę części w nim wykuli kowale z kantonu- świat zamawia wszystko i produkuje wszystko w Chinach ( bo tam są fabryki i tania siła robocza) a u nas są już tylko podrzędne manufaktury jadące na dawnej renomie- produkują moze i dobrze ale juz tylko wręcz śladowe ilości więc muszą rąbać cenę z kosmosu aby przeżyć przy takiej konkurencji z Chin.

Na takim ciagniku nie powinno być napisane Made in UE tylko raczej Sale in UE/made in PCR.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Tfu tfu... :rolleyes:

Co innego produkt firmowy z fabryki w chinach a co innego ich własne firmy.

Ostanio o mało co nie kupiłem łańcucha do motocykla made in china-był krzywy...

Jak oni chcą w kosmos lecieć...Lepiej raz odżałowac i dać więcej i miec

święty spokój.Wał ci pękł w C330?Po którym szlifie?

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj