330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

nightmare    81

wydaje mi się ze stary raczej obejrza, chociaż urterka na starym bloku jest nie widoczna bez rozebrania silnika. jeśli mam doplacac za to ze blok uszkodzony to żaden interes, moze da się go zrobić, i wstawić nowe dobre części, bo tak czy siak to mechnikowi zgodzaona kase musze zaplacic,  co innego zebym z góry nastyawial się na przekladke, wtedy moglbym oszczedzic i zrobić to sam, albo jeśli nawet mechanik by to zrobil to na pewno by kosztowalo taniej niż rozebranie i zlozenie silnika , szlif walu planowanie głowicy i bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

kupiłem silnik z wozka widłowego, starego na wymiane nie musialem oddac, wiec trochę części będzie w zapasie, silnik puki co wydaje się ok, ciśnienie 5-6  tuleje bez progow, mechanik tylko przerzucil glowice i pompe olejowa ze starego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Ile dales za silnik? :) Ja do siebie kupiłem nowe zestawy, panewki, głowice zrobilem, nowa chłodnica 1300zł :) Na  twoim miejscu majac silnik rozebrany to bym odrazu zobaczył panewki jak czerwone to nowe podłozyć no i nowe pierscienie trzeba było dac to masz koszt 50 zł ;) u mnie tez cisnienie ma na rozgrzanym 4,5-5 atm. to swiadczy ze panewki dobre a jednak juz czerwone sie robia.

Edytowano przez Snajper20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

w ogłoszeniu było ze jest 7 szt silnikow do wyboru, nie spawane nie klejone stan bdb, na miescu okazało się ze sa tylko 4 z czego jeden już sprzedany, jeden klejony blok , jeden spawany blok, i został tylko jeden, ciśnienie pokazalo 3,5- 4 wyciek z pod głowicy,klawiatura cala oblepiona nagarem, wygladalo jakby od nowości nie miał wcale wymienianego oleju, do tego siedział jeszcze w widlaku i musialem go wyciagac.  być może był mało uzywny i nie wymieniali oleju lub robili to bardzo zadko, cena za ten silnik 2300 zl.  mechnik jak obejrzał tuleje zdziwil się ze sa w takim stanie, silnik jak po kapitalnym remoncie, a facet mowil ze od nowości nie było nic w nim robione.


nie zaluje zakupu bo silnik ladnie chodzi, po za tym co ważne został mi stary silnik z osprzętem, takie rzeczy jak pompa paliwowa, glowica, rozrusznik, pradnica, pompa olejowa, wal do pierwszego szlifu, korbowody itd. mogą się przydac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

To dziwne bo zestawy Premium sa dobierane B1 z 2 ;) z czego tłoki są czeskie podobno... A co do silnika  tak na wszelki wypadek mogłeś zrobic te panewki koszt 120zł z chełmna ;) i pierscienie do tego i bylo by to bardzo pewnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

po co grzebać i wchodzić w większe koszty jak wszystko ladnie kupy się trzyma, jeśli ciśnienie 5-6 to czego chcieć więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Kto co woli ;) Ja tam wole wymienić  sobie panewki i miec spokoj a nie bede czekał  az mi cisnienie spadnie i trzeba bedzie robic szlif  wału. Tym sposobem mam 30 letni wał cały czas w nominale ;) a silnik robiony juz 6-7 razy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

może mechanik lubi robic szlify walow. żeby zrobil to solidnie to stracilby klienta być może na kilka lat, a tak będzie miał nadzieje ze niebawem trafi mu się kolejna robota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Ja powiem ci ze tym masz  racje ;) Nawet znajomy mechanik teraz kupowałem panewki to mi powiedział po co wymieniac skoro cisnienie trzyma. Jak juz tak bardzo chce to tylko korbowe bo głowne to wymienie sb przy szlifie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    7

Który zestaw lepszy? Mahle (tuleja i tłok mahle) czy Ursus (napisy Ursus na tłoku i tulei) ? Cena podobna.
Można gdzieś kupić tulejki korbowodowe, których nie potrzeba rozwiercać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Witam,

jakby ktoś potrzebował to mam na sprzedaż wał korbowy do 330. Wał jeszcze ze starych dobrych zapasów. Kupiony 30 lat temu, zakonserwowany nigdy nie używany. Mam jeszcze inne części do c330. Zainteresowani pisać na pw.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Znajdą się jakieś szczęki hamulcowe tarcza sprzęgła pompy paliwowe. Sam jeszcze nie wiem co. Powiedz czego szukasz i zaproponuj cenę na priv. U mnie to leży i nie będzie już potrzebne a szkoda wyrzucić na złom :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

nie nie, błotników nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Zestawy Waryńskiego mogę spokojnie polecić.

Bardzo dobrze wykonane w porównaniu do THM itp.


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Znajdą się jakieś szczęki hamulcowe tarcza sprzęgła pompy paliwowe. Sam jeszcze nie wiem co. Powiedz czego szukasz i zaproponuj cenę na priv. U mnie to leży i nie będzie już potrzebne a szkoda wyrzucić na złom :)

 

Potrzebuje kupić opone do tyłu 12.4x28 oryginał stomil z lat 1970 nową , nigdzie nie moge kupić.

Potrzebuje tez kupiź zegar motogodzin i trojwskażnik licznik do c-330 URSUS.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

12,4x28 Ta szerszą mógłbyś dać foto to może jakoś pomogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrubyC330    0

Witam, delikatnie odkopię temat, zabieram się za remont mojego Ursusa no i mam dylemat nad wyborem zestawu naprawczego waham się pomiędzy oryginałem Ursusa a Mahle, ktoś jest w stanie pomóc przy wyborze? no i jakie panewki polecacie. Robię cały silnik i nie będę żałował na części, trzydziestka u mnie ma coraz mniej pracy ale nie chce wracać do remontu za 3-4 lat, dodam że w obecnym stanie nie było w silniku nic ruszane 23 lat i pewnie jeszcze by parę lat pojeździł. Niestety ciężko odpala przy czym kopci na niebiesko i do momentu rozgrzania ciężko pracuje. Ewidentnie słaba kompresja. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mówisz nie będziesz żałował na części to kup zestaw Premium plus chełmno,panewki  federal Bimet

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmexpert    54

Co do panewek Bimet to się zgodzimy że dobre, ale zestawy Premium Chełmno to już tak sobie.

Co do zestawów Waryńskiego,  z naszej strony możemy powiedzieć że przez te kilka lat jak nimi handlujemy, na gwarancji/reklamacji nie wróciła ANI JEDNA SZTUKA!

24miesiące gwarancji.

 


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Witam, delikatnie odkopię temat, zabieram się za remont mojego Ursusa no i mam dylemat nad wyborem zestawu naprawczego waham się pomiędzy oryginałem Ursusa a Mahle, ktoś jest w stanie pomóc przy wyborze? no i jakie panewki polecacie. Robię cały silnik i nie będę żałował na części, trzydziestka u mnie ma coraz mniej pracy ale nie chce wracać do remontu za 3-4 lat, dodam że w obecnym stanie nie było w silniku nic ruszane 23 lat i pewnie jeszcze by parę lat pojeździł. Niestety ciężko odpala przy czym kopci na niebiesko i do momentu rozgrzania ciężko pracuje. Ewidentnie słaba kompresja. 

Na poczatek  to  sprawdź  pompę , wtryski , wyreguluj  zawory .

Moja  c 330M z  87 roku popyla  dalej na  nominalnym  wale i  oryginalnych panewkach .


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj