330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

lukasz222    2883

Mi sie właśnie coś kojarzy że kiedyś u mnie wsadzany był do silnika z 30tki wał korbowy z 28 więc nie może być tu różnicy. W sprzedaży są panewki korbowodowe osobno do 28 i osobno do 30tki więc widocznie są różnice w korbowodach. Trzeba by pytać w sklepach albo jakiegoś mechanika który dobrze zna się na tych ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylsko    1

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem .

Roki212podał że ma być wymiar 79 i tak chyba jest,

mój ma 81 więc będzie korbowód z c328 i panewki grubsze.

Zamykam temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    16

panowie ile szlifów wału korbowego dopuszczalne jest w C-330? Trzy czy cztery? i powiedzcie mi tak orientacyjnie ile może kosztować szlif takiego wału?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Najlepszym rozwiązaniem wg. mnie jest kupno starego skręcanego oryginalnego wału, maxymalnie do 2 szlifu, napewno by cie nie zawiódł cenowo i eksplaatacyjnie

Dokładnie.

Kup używany wał i zrób szlif i Cie dużo taniej jak nowy wyjdzie a bedziesz miał pewność że dłuzej Ci posłuzy niż ten za 500 zł.

Uzywany kupisz za 300 zł.

 

W C-330 robi się 4 szlify .

Koszt szlifu to 100zł.

Sąsiad w ciapku z 1974 ma panewki "100" czwarty szlif i jezdzi już któryś sezon.

Edytowano przez POL1
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    16

dzieki kolego ;) na szczęście sprawdziłem przed chwila numery panewek i wychodzi na to że był robiony dopiero pierwszy szlif ;) Więc spokojnie jutro doczeka się drugiego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek_1995    1

Witam piszę bo planuję remont silnika w mojej c 330 no i chciałbym zapytać bo w tej chwili dostępnych jest wiele zestawów naprawczych z dość sporym przekrojem cenowym może ma ktoś doświadczenia jakiej firmy części warto wybrać gdzie w miarę tanio kupić bo nie chce kupować byle czego proszę o radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

albo oryginał ursus, albo oryginał zetor.

kiedyś dobre były tez mahle krotoszyn, ale od dobrych paru lat juz sami nie robią części do ursusów, tylko biora od niewiedomych poddostawców i pakują w swoje opakowania. Może sie trafić dobrze a może bubel.

 

http://allegro.pl/ze...4141180550.html

np tu masz oryginał ursus za całkiem dobrą cene 175/szt. Nic tańszego i leszego nie znajdziesz.

 

wszelkie thm, agtechy, gmp, granit, steel power i inne wynalazki omijaj szerokim łukiem, bo po pomimo tego, że piszą iż marka np niemiecka, robione jest wszystko w Indiach albo Chinach.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na allegro i na innych portalach nap agroma i inne. Nie radze kupować ci taniego zestawu naprawczego u mnie ciapek nawet roku nie pochodził i zaczął ciec olej spod głowicy i brak siły według mnie wybierz jakiś cenowo po środku bo nie znajdziesz takiego jak był orginalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kup orginał, żadne inne! na pewno nie kupuj THM - ow !!! nawet jak będą o połowę tańsze, orginał i koniec! nie kombinuj!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Najlepsze są Krotoszyn i Ursus i jak chcesz żeby ten ciągnik długo pochodził to tylko takie kupuj. Te niby Zetor to nawet koło Zetora prawdziwego nie leżały więc nawet w to się nie pchaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

jesteś pewien, ze to było rzeczywiście oryg. ursus, a nie cokolwiek schowane w kartonie po oryginale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek_1995    1

wiesz kupowane w agromie kartony ursus wszystko niby ze oryginał uszczellki itp wszystko rozciekło sie po około roku a teraz przy mocniejszej pracy wywala olej na silnik wiec tak słabo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Ja osobiście zakładałem ten zestaw i nie mogę narzekać co prawda dopiero 950mth na nim mam ale jak na raziem jest wszystko dobrze.

 

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-ursus-c-330-c330-oryginal-polski-i4053454632.html

Edytowano przez corrado

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ja osobiście zakładałem wiele zestawów ale wedle mnie najlepiej traktor pracuje na zestawie z tłokiem gorzyckim , czyli terazniejsze PREMIUM + Tłok G.

Niby głupi tłok a coś w sobie ma.

Zwykły zestaw Premium polecany przez rokiego tez daje rade i ciagnik ma ładnego Powera na tym zestawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

co to znaczy czeski komplet?

jaka marka?

 

każdy peoducent sobie moze napisać czeski i bezkarnie sprzedawać, wiec samo słowo czeski nic nie daje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

bardzo trudno, bo oprócz oryginału zetora sprzedaje się sporo różnych no name'ów jako :"panie, czeskie-dobre"

 

jak chodziło o zetora, to trzeba było od razu pisać, że zetor.

 

 

sam swego czasu do u1014 kupiłem coś, co miało być czeskim zestawem, a sie okazało, ze badziew jakich mało (po lekkim zatarciu z powodu braku wody wymieniłem tylko 1 gar, pozostałe 3 były jeszcze ok. Gdy następnym razem za kilka lat ściągnąłem głowicę żeby sprawdzić, czemu na wolnych obrotach silnik pracuje nierówno to ten jeden wymieniony wyglądał zdecydowanie gorzej niz 3 pozostałe stare. Miał progi na dobre pół mm.)

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Oj nie ma o co wojować koledzy :)


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

nunu85

Tak trudno się domyślić że chodzi o zestaw ZETORA

 

Oprócz niby to Zetora są jeszcze co najmniej 2 czeskie rodzaje zestawów dostępnych na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj