ZO-9

Kupię Fortschritt e 514 mdw w bardzo dobrym stanie

Polecane posty

ZO-9    0

Kupię Fortschritt e 514 mdw w bardzo dobrym stanie na szerokich kołach najlepiej z perkinsem

Edytowano przez ZO-9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez armi95
      Witam mam problem z bizonem Z058 który po pierwszym odpaleniu po zimie zaczął bardzo dymić na czarno co mu się nigdy nie zdarzało. Regulowałem zapłon tymi dwoma śrubkami lecz nadal dymi tyle że na biało lub szaro lub czarno. Do tego słychać klekot pod pokrywą zaworów gdy dymi na czarno. Nigdy nie puszcza niebieskiego dymu co mnie dziwi. Silnik nie bierze oleju i jest w dobrej kondycji. Jak dokładnie wyregulować ustawienie zapłonu? Czy to może być wina źle ustawionych zaworów?
    • Przez Adi21
      Posiadam Magnuma 315 EP model z 2013r i mam problem z bardzo wysokimi temperaturami silnika przy średnim obciążeniu 70-80% w dni upalne osiąga nawet powyżej 100 stopni C.
      Czy to normalne? Boję się jak obciąże go bardziej to po silniku. Powiem szczeże że zapas mocy ciągnik ma wystarczający aby jechać jeszcze szybciej, ale nie wiem czy da radę się schłodzić.
      We wszystkich pozostałych case'ach temperatury silnika nie dochodzą mi nawet do 90 stopni C. Wogule w pozostałych maszynach nie ma takiego problemu że temperatura trzyma się na granicy dopuszczalnej nawet przy ekstremalnym obciążeniu. dziwi mnie praca wentylatora silnika który nawet przy temp silnika 100 st. C nie załącza się na stałe tylko na chwilę (ok 2 sekundy) i rozłancza.
       
      Proszę o pomoc w tej kwestii lub proszę innych użytkowników tej serii ciągników o podanie jakie temperatury ich maszyny osiągają. Może jest coś nie tak z moim.
    • Przez pAvCiO3oo9
      Witam. Przeglądałem ostatnio internet w poszukiwaniu odpowiedniego kombajnu. Przypadkiem wpadłem na ogłoszenie kombajnu MDW 526. Wcześniej nie wiedziałem że MDW o takich numerach istnieje. A że jest niedaleko mnie i za rozsądne pieniądze postanowiłem poczytać o nich. Niestety wyczytałem że wyprodukowano ich tylko 12 sztuk. Teraz mam pytanie do was czy warto zainteresować się takim modelem kombajnu czy może raczej poszukać coś w stylu MDW 524. Liczę na odpowiedź. 
    • Przez pAvCiO3oo9
      Witam. Mam pytanie czy ktoś się orientuje czy jest gdzieś do kupienia czujnik strat taki jak na zdjęciu. Z góry dzieki za odpowiedz. 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj