lexiflexi

Zetor 5211 - problem z wysprzęglikiem

Polecane posty

lexiflexi    20

Mianowicie obrywa mi uszczelkę na wysprzegliku i przyciera mi się tłoczek na boku, gdzie urwało kawałek uszczelki. Dzieje się już to któryś raz z koleji w ciągu kilku godzin. Dwa razy wymieniłem wysprzęglik ale nic nie pomaga... . Pomóżcie bo nie mam już siły zaczęło się od tego że ktoś źle ustawił łapki na sprzęgle i one go hamowały jezdził jakby na półsprzęgle . Cofnelismy je na 3mm od łożyska i wtedy pedał od sprzęgła zaczął się dziwnie zzachowywać. Na początku nie dało się go wcisnąć i w końcu sam się wciskał i nie chciał wrócić, odpowietrzylismy i padła uszczelka i tak w koło macieju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
Może masz źle wysperzglik ustawiony i przez to tak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Zdejmij skrzynkę akumulatora i przez okienko sprawdż jak są ustawione dżwigienki .Czy nie są za blisko sprzęgła bo wtedy łożysko musi się bardziej wysuwać i uszkadza ci wysprzęglik.Łożysko cały czas musi dotykać do dzwigienek tam nie ma luzu.Sprawdz jeszcze czy nie masz uszkodzonych wkładek w dzwigienkach

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
musi być luz niepierdziel głupot bo wtedy łożysko cały czas się kręci. Ale fakt jest taki że jak za mocno wysprzeglik się wysunie to uszczelniacze może rwac. nie pamiętam ale tam chyba nie było regulacji długości trzepienia na pompce co mogłoby powodować za duże wysuwanie tłoka wysprzeglika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj