Ryszard123

Zetor 7211 -Opadanie paliwa

Polecane posty

Ryszard123    0

Gdy traktor jest podłączony do bańki odpali wszystko działa,natomiast jak przełożę przewody na zbiornik nie odpala.

Pompka zasilająca jest nowa.

Co jest nie tak???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    9904

Nieszczelność w układzie paliwowym . Sama pompka , to nie wszystko . Układ musi być szczelny . Pomaga też założenie dodatkowego zaworka zwrotnego , żeby paliwo się nie cofało .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor22    22
Może coś wpadło w przewód paliwa i się zapowietrza. U mnie tak było to w korek spustowy zamontowałem przewód i jest spokój. Tylko musi być zamontowany ze 2-3 cm nad dnem żeby brudu nie zaciągać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    207

Co do przytkania przewodu paliwowego to wrażliwym miejscem na zanieczyszczenia jest odstojnik z połączeniami oraz kawałek metalowej rurki która do niego dochodzi.

Reszta to jak wyżej koledzy piszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2821

ja w sklepie kupiłem pompkę paliwową  bo mnie diabeł podkorcił przy remoncie pompy wtryskowej zmienić starego szrota,to okazało się że taki gniot że nie umiałem dojść do strzału bo paliwo schodziło i cuda na patyku,wkurzyła mnie i odwiozłem gościowi a on mi po 2 dniach przywiózł Motorpala pompkę oryginalną i jak ręką odjął 

ale tak jak koledzy piszą -czystość  i szczelność to podstawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2821

Zetorkowi lewatywe robić każesz ?;-)))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    1837

@kopin to wolisz się męczyć z odpowietrzaniem jak założyć takie cóś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2821

masz to cudo bo ogólnie głupie to nie jest bardziej martwiła by mnie ta chińska guma jak długo wytrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    9904
zetorki12    9904

Jak to samo ? Zaworek , to nie pompka . Czy ja coś źle widzę ?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    1837

To jest zaworek razem z pompką. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    9904

Fakt , Masz rację , ale wygląda paskudnie . ;) dobry zaworek i funkcja pompki zbędna .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    1837

Wygląd nie ważny tylko ważne że ułatwia odpowietrzanie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    4

Też miałem ten problem,dwie pompki miałem,teraz leżą sobie na półce,złe rozwiązanie jest tych pompek w tłoczku wewnątrz są dwa zaworki które lubią się pierdzielić do tego tłoczek się często wyciera i ta pompka działa niewłaściwie.Zakupiłem polską do c360 ze starych zapasów oryginalną i mam teraz spokój kilka ładnych lat.Teraz po  całej zimie podchodzę do ciągnika bez dotykania pompki pali bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez ZeTuR_7011
      Cześć wymieniał ktoś siłowniki w zetorze 7211 w szyberdachu bo za bardzo nie mam pomysłu na wyjęcie ich. Czy do tego trzeba rozcinać podsufitke?
    • Przez Karol19891989
      Witam, posiada ktoś Zetora 4340, pytanie mam jakie posiadacie kola, kupiłem takiego i posiada obecnie z tyłu 13,6 r36 a z przodu 11,2 r24, chciałbym te z tyłu zmienić na szersze ale nie wiem jakie dobrac, czy 16,9 r 28 będą pasować żeby się napęd zgrywal
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj