Polecane posty

ZYLA    528

Nie musi. Rozmawiałem nawet o tym z kierowcą Mlynka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HANK    4

może być jena faktura o kilku gmin, ja miałem 1 na 3 gminy, w każdej stawiali pięczątkę i wpisywali ilść wykorzystanych litrów

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nowy81    42

4,95  -290l orlen.

Dziś rozmawiam z znajomym o zbiornikach... a on w DE u tego co robi nie ma i przywożą bez problemu 8tys, leją w plastyki z 79r. A u nas jak zwykle jebią przepisy na wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam131    115

1500l po 4,84l dostawca Oktan

Kierowca potwierdził,że od 1 sierpnia trzeba mieć konto na platformie PUESC,a dziś czytam i na stronie TPR taki tekst z wczoraj:

https://www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/pieniadze-i-prawo/zwrot-akcyzy-za-paliwo-rolnicze-mozna-juz-skladac-wnioski/

www.tygodnik-rolniczy.pl

Czy rolnik odbierający paliwo musi rejestrować się na Platformie PUESC?

Od 1 sierpnia 2019 roku w życie wchodzą nowe przepisy dotyczące monitorowania przewozu paliw. Część dostawców oleju napędowego informuje, że od teraz nie będą mogli nam dowozić paliwa, jeśli nie zarejestrujemy się na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych. Czy to prawda? – zapytała naszą redakcję rolniczka z Dolnego Śląska. 

Z informacji podawanych przez Krajową Administrację Skarbową wynika, że osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, w tym np. rolnicy, nie zostały objęte ustawą o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów, co oznacza, że nie podlegają obowiązkom wynikającym z ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów. Nie ma tu także znaczenia kwestia, czy gospodarstwo rozlicza się jako VAT-owiec czy na podstawie ryczałtu. 

Krajowa Administracja Skarbowa podaje, że aby uznać dany podmiot za wysyłający lub odbierający paliwo – i tym samym nałożyć na niego obowiązek rejestracji na PUESC – wystarczy zweryfikować dany podmiot w jednym z jawnych rejestrów: 

  • dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG);
  • dla podmiotów innych niż osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Jeżeli zatem rolnik prowadzi działalność rolniczą i nie jest wpisany do ewidencji CEIDG, to nie można uznać go za podmiot objęty ustawowymi obowiązkami, a przewóz towaru do takiej osoby nie podlega zgłoszeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norman    4

Dalsze okolice Płocka 800 L po 4,88 zł. Na słupkach 5,05 do 5,29 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kr9292    382

Podlaskie 1500l 4.85 zł b0 na stacjach ok 30 gr drożej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    189

sie pozytywnie zdziwiłem, bo eko tank przywiózł dzis po 4,69.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DamianGabana
      Witam ,
      Panowie powiedzcie jak z kontraktacją kukurydzy mokrej na nowy zbiór????????????????
       
      U mnie w Lubelskim 420 - 450 netto 
       
    • Przez Piters182
      Witam. W jakich cenach od was skupują olej przepracowany ??
    • Przez PRZMAS19821982
      Jakie stosujecie koncetraty i jakie polecacie firmy????
    • Przez tomek15h
      ARION 440 
       
      1. Konstrukcja Specjalistyczna budowa w oparciu o samonosny element konsktrukcyjny. Stanowiacy jendoczesnie miske olejowa silnika. Zapewnia rozkład masy 50/50, mały promien skretu, co przekłada sie na doskonałe własciwosci uciagowe. Prostota obsługi, łatwy dostep do codziennych punktów konserwacji poprzez uchylane chłodnice czynia ciagnik uzytecznym i przyjaznym. 2. Silnik FPT poj. 4,5l., 4 cylindrowy o mocy maksymalnej 120 KM (wg ECE-R120), Stage IV, cała moc dostepna zawsze dla kazdego rodzaju prac, Intercooler, Common Rail, 4 zawory na cylinder, układ AdBlue, wentylator Visco, wysoki moment obrotowy dostepny od niskich obrotów silnika. 3. Przekładnia Liczba przełozen 16/16 z dobrym pokryciem w głównym zakresie roboczym. 4 biegi pod obciazeniem oraz 4 zakresy przełaczane elektronicznie, chłodzone olejem wielotarczowe sprzegło przekładni i WOM, przełaczanie zarzadzania miedzy polem a droga, automatyka zarzadzania blokady mechanizmu róznicowego tylnej osi oraz napedu na 4 koła. Predkosc maksymalna 40 km/h 4. WOM sterowanie elektrohydrauliczne, w tym wybór predkosci; właczniki na obu błotnikach kół tylnych, wolne koło czopu WOM - umozliwia swobodne obracanie reka. 5. Podnosnik tylny Elektroniczna regulacja podnosnika – funkcja bezpieczenstwa STOP, amortyzacja wstrzasów, szybkie opadanie, sterowanie z obydwu błotników. udzwig max. 5,750kg, udzwig poprzez cały zakres wg OECD 4,160kg. 6. Kabina 6 słupkowa z unikalna, wygieta tylna szyba, o bardzo dobrej widocznosci, regulowany podłokietnik, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach wraz z deska rozdzielcza, samo-wyłaczajace sie kierunkowskazy, siedzenie instruktora, praktyczne schowki, wycieraczka tylnej szyby. -Os PROACTIV (OC) - Obrotowe błotniki 470mm - Zaczep transportowy automatyczny 44/38 - WOM 540/540ECO/1000 - Układ hydrauliczny pompa osiowo-tłoczkowa (LS) 110l/min - Klimatyzacja manualna - Siedzenie pneumatyczne Grammer - CIS komputer pokładowy z kolorowym wyswietlaczem - Hamulce pneumatyczne 2 obwodowe  - Włacznik akumulatora - Pamiec obrotów silnika i bieg uwrociowy  - Przekładnia bez biegów pełzajacych  - 40 km/h Standard - Czop WOM 1"3/8 6 wpustów  - Sterowanie zewnetrzne WOM  - 4 elektro-zawory  - Dzojstik ElectroPilot  - Wycieraczka tylnej szyby  - 2 lusterka szerokokatne  - Siedzenie pasazera  - Przygotowanie pod radio - 6T tylny podnosnik  - Dolne ramiona kat. 3  - 2 mechaniczne stabilizatory  - Ciegło górne hakowe kat.3/2  - Długie szyny zaczepu transportowego  - Dolny zaczep rolniczy  - Dodatkowe kule kat. 3/2  - Swiatła do jazdy po drogach + 2 swiatła robocze w masce  - W dachu kabiny reflektory robocze 2 z przodu + 2 z tyłu  - Zapalniczka bez popielniczki - 1 lewe swiatło ostrzegawcze  - 540/65 R38 opony standard / felgi stałe  - 440/65-R28 opony standard / felgi stałe  - Skrzynka narzedziowa - Alternator 200A/h 0 PLN 
       
      Cena netto 245 000,00 zł, cena brutto 301 350,00 zł, VAT 56 350,00 zł  .Oferta ważna do końca grudnia 2018.
       
       
    • Przez Konrad2510
      Proszę piszmy w tym Nowym temacie tylko i wyłączne o cenach zbóż!!. Podawajmy cenę netto/brutto, miejsce sprzedaży i lokalizację. założyłem ten temat bo mam dosyć ciągłych spekulacji czy się opłaca i w ogóle, a żeby zobaczyć cenę to trzeba się cofać kilka stron, dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj