News
sumek666

Ceny ciągników 2019

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sumek666    3775

Nie wiem co to Power Control,  ale Active8 i Dynamic Command to to samo ;)

Wyceniał ktoś może ostatnio T6.125S?

Skrzynia 17x16, Opony standard, przedni TUZ, AutoKlima, amor fotel, oś i kabina, pompa 108 litrów, 4 pary hydrauliki, cięgno gorne hydrauliczne, siłowniki 90 mm, szyberdach?? 

 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    517

Tfu s -control mi chodziło czyli to samo co active8 i dynamic. 

Skrzynia 17x16 to skrzynia wyjka xD

 

t6 155 dynamic command, 40km, 4 wysjcia na elektrozaworach, pochyły joj, zarządzanie na uwrociach, hydraulika 113l, wzmacniany silownik, wysoka kabina, opony 440 540, wałek 540 540e 1000, tuz, tur jakiś polaczek niecałe 300 tyś. noooo śmiesznoo mi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sumek666    3775

Bez ośki?

Pompa w DC ma 134 litry teraz. Koła kolarzówki. 

Ja dostałem dzisiaj dwie oferty na 125S ale obydwie o 6-7 tys za duże moim zdaniem


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    4148

Zadzwoń do Rolserwisu w Kaliszu i AgroRami w Kucharach bo stoi kilka większych ciągników na placu.

Miałem telefon od dilera Kuboty Ambroży.M4072 z pneumatyką,fotelem pasażera i sterowaniem TUZ z błotnika 146,5tys i teraz najlepsze czym zostałem nieźle zaskoczony M5 96km w tym samym wyposażeniu 157tys czyli tanio w porównaniu do CNH


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    517
10 godzin temu, sumek666 napisał:

Bez ośki?

Pompa w DC ma 134 litry teraz. Koła kolarzówki. 

Ja dostałem dzisiaj dwie oferty na 125S ale obydwie o 6-7 tys za duże moim zdaniem

Bez ośki mniej do psucia się xD

Powedział mi pompa 113, dlaczego kolarzówki?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    105
11 minut temu, Bartek933 napisał:

Jakie BMW?

M5 :D

Edytowano przez Kos_pl
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    3775

W standardzie masz 600tki R38. 

 

3 minuty temu, Tomek90 napisał:

Bez ośki mniej do psucia się xD

Powedział mi pompa 113, dlaczego kolarzówki?? 

 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    517

Wiem, za szerokie do opryskiwacza, ale od biedy mógłby chodzić i w takich. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    190
7 godzin temu, Kos_pl napisał:

Rozmawiałem niedawno z jednym z mechaników pracujących w serwisie Claas, to mówił mi, że im bardziej wyposażoną wersję ktoś wziął, tym więcej wyjazdów do niego mają. Do wybajerzonych Axionów jeździli już po 2x razy w przeciągu około 2 lat. Wziąłbym @Arek tylko to co jest potrzebne. Jaką wersję wyposażenia wybrałeś? Z kolei Cmatic jest bardzo podobny do CVX/AtutoCommand. Obie te skrzynie to produkty ZF.

Z czasem pewnie zrobisz taki mod, że wyłączysz/zablokujesz VGT actuator (jak się popsuje, a jest on ponoć delikatny - przegrzewa się) + mod na 1 turbo o stałej geometrii łopatek.

Testowałeś może Arek jeszcze Valtrę na Hitechu 5?

 

Cmatic w axionach to zf, w arionach to produkcja claasa. Z wyposażenia to już niewiele można było dobrać więcej...

4 cylindrowe DPS nie mają zmiennej geometrii więc problemów nie będzie. Ale raczej zapobiegawczo będzie też wyłączony egr żeby nie zasyfiać silnika. A jak egr to i reszte trzeba...

Valtry nie testowałem bo fajne wyposażenia zaczyna się od N134, poza tym z wyglądu są śliczne ale w środku średnio mi się podobają.

Edytowano przez Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    105

Szczerze wątpię w to, że Claas produkuje jakieś skrzynie biegów do ciągników, a tym bardziej, że tylko cmatica do serii Arion. Tym bardziej, że Claas korzysta z wielu gotowych modułów - silnik, osie, hydraulika, skrzynie biegów. Jest współwłaścicielem Gimy, ale tam jest produkcja Dyny 4-6/Quadra-heksashift, DynaVT to z kolei Fendt Vario. A tam i tak, to Agco rządzi a nie tam Claas.

4 cylindrowe silniki DPS montowane w Claasach Arion 5xx mają turbosprężarkę o stałej i zmiennej geometrii, stąd też ten VGT Actuator, 4 cylindrowy DPS (Powertech PSS) ma układ turbosprężarek twin turbo. Kilka lat temu silnik JD, który był montowany w Claasach miał jedną trubosprężarkę o stałej geometrii łopatek tak jak w modelach 6 MC/RC JD, ale obecnie (od 2-3 lat) już tak nie jest. Jedno turbo wróciło za to do modelu 6090-6120M JD (Powertech EWL).

Fakt, mam podobne odczucia odnośnie wyglądu Valtry. N134 z silnikiem sisu 4,9l będzie już z DPF-em jak tak patrzę na angielska ich stronę.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beekeper    4

Czy  między claasem arion 430 do 460 nie ma na prawdę żadnej technicznej  różnicy oprócz mapy silnika ? (tak twierdzi dealer) 

Trochę mi się nie chce w to wierzyć..nie ma wydajniejszego chłodzenia ?, nie wiem innego turbo ?

Edytowano przez beekeper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    190

https://www.claas.pl/aktualnosci/prad/wiadomosci/arion-600-500-i-arion-800-teraz-z-silnikami-stage-v/2113856

Cytat

Podczas gdy modele ARION 500 są wyposażone w 4-cylindrowy silnik DPS z rzędowym turbodoładowaniem (wyjątkowo szybko reagująca mała turbosprężarka oraz turbosprężarka Wastegate), ciągniki ARION 600 w całości dysponują 6-cylindrowym silnikiem DPS z turbosprężarką VGT.

Zaglądałem pod maskę ariona 500 i VGT tam nigdzie nie widziałem.

 

@beekeeper

zapewne różnią się sprzęgłami i przednim mostem.

Edytowano przez Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    105

Jasne że tak może być, tym bardziej że i wagą się różnią - różna waga może wynikać z zastosowania szerszych opon, ale nie tylko. 450 i 460 obstawiałbym, że różnią się tylko oprogramowaniem silnika. Silnik 4,5l FPT koncern CNH wykorzystuje w różnych wersjach, więc ja bym uważał.

Osie dla Ariona 430-460 raczej będą te same - to łatwo sprawdzisz - patrz naklejka na kabinie lub przy kabinie.

29 minut temu, Arek napisał:

https://www.claas.pl/aktualnosci/prad/wiadomosci/arion-600-500-i-arion-800-teraz-z-silnikami-stage-v/2113856

Zaglądałem pod maskę ariona 500 i VGT tam nigdzie nie widziałem.

 

No skoro jesteś tego pewny. Teraz sprawdziłem to w danych technicznych - dla Claas Arion 5xx jest mowa o dwóch turbosprężarkach niby o stałej geometrii kierownic spalin, w danych technicznych JD - jedna turbosprężarka o stałym położeniu kierownic spalin, druga o zmiennym położeniu kierownic spalin (+zawór upustowy). Może dla Claasa powstała specjalna wersja silnika JD 4,5 l PSS, albo Claas ma błąd w pdf-ie przedstawiającym dane techniczne. Obstawiałbym raczej to drugie, ale skoro to sprawdzałeś, to może tak i jest.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    190

Próbowałem znaleźć coś więcej o przednich osiach z arionów ale niestety po tamtych numerkach w necie nic nie ma.

Przeglądają dane techniczne mostów dana można zauważyć, że mają zróżnicowanie ze względu ma moc.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&ved=2ahUKEwjl9f7b9JfmAhWyAxAIHdTDBIsQFjAPegQIBhAC&url=http%3A%2F%2Fwww.dana.com%2F~%2Fmedia%2Fdanacom%2Ffiles%2Fmedia-asset%2Foff-highway%2Fbrochures%2Fagriculture-systems.pdf&usg=AOvVaw2gOAcMLFpSpz3BqW7X4Fnl

105-125km

125-140km

140-220km

Więc zapewne 510 i 550 będą miały inne mosty, tak samo 420 i 460.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arofarmer    7
10 godzin temu, beekeper napisał:

Czy  między claasem arion 430 do 460 nie ma na prawdę żadnej technicznej  różnicy oprócz mapy silnika ? (tak twierdzi dealer) 

Trochę mi się nie chce w to wierzyć..nie ma wydajniejszego chłodzenia ?, nie wiem innego turbo ?

430 ma te same gabaryty jak 460, ale wyposażenie silnika lepsze jest od 440 i można robić go na 460

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beekeper    4

Czym dokładnie się różnią ? z informacji katalogowych, teoretycznie nie ma różnic. 

image.png

Edytowano przez beekeper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arofarmer    7

Z tego co kiedyś dowiadywałem się to coś słyszałem o różnicach w układzie chłodzenia i jeszcze jakieś pierdoły, ile w tym prawdy nie wiem, ale model 440 u mnie był wyceniony jak 430, czasami znowu widziałem, że pojawiło się więcej modeli 450. Nie wykluczam tu jakiś manipulacji, jakoś trzeba dostosować swoje wymagania do tego co oferują :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beekeper    4

Jakie macie zdanie o silnikach JD w serii 500? Czy te 2 turbiny są problemem jeżeli chodzi o awaryjność? Jak z DPF i ADBLUE? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    76

Mam kuzyna który pracuje jako serwisant u dilera JD .Pytałem o  ten silnik na 2 turbinach i mówił że od kiedy zostały wprowadzone czyli jakieś 2-3 lata temu nie było z nimi problemu .JD sprzedaje dużo tych silników w modelu 6120 M. Model ten jest liderem sprzedaży na polskim rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalinaa    10

Panowie moze ktos ostatnio kupował lub mial wycene na Jd 6175R lub 6195R ? Ile taki Traktor może kosztować ?? W jakim wyposarzeniu .,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez brzozak2
      http://www.deutz-fahr.de/deutsch/agritechnika/agroplus.php
      Czy wiadomo już cos wiecej o tej serii ciagnikow??
      ceny, wyposazenie, moce i inne parametry
    • Przez yacenty
      Aktualna dyskusja o cenach ciągników w 2014 roku przeniesiona tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72475-ceny-ciagnikow-2014/page__view__getlastpost
       
       
      Dyskusja o cenach we wcześniejszych latach w poprzednim temacie: http://www.agrofoto....nikow-20102011/
    • Przez JasminaWojcik
      Witam,
      Poszukuję rolników i właścicieli Ursusów z Mazowsza, chętnych do wzięcia udziału w PARADZIE CIĄGNIKÓW latem 2014 roku.
      Więcej szczegółowych informacji prześlę bezpośrednio do zainteresowanych osób
      Gorąco zachęcam!
      Proszę pisać na :
      traktoryursus@gmail.com

    • Przez Vrykoulakas
      Dyskusja o cenach ciągników w 2013 roku dostępna tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72476-ceny-ciagnikow-2013/
       
       
      to zależy z jakim wyposażeniem, ja za swojego pół roku temu dałem 260 k netto, ale to full wypas wśród full wypasów
    • Przez BIZULEK
      Zakładam ten temat ponieważ nie znalazłem danych na jakie ciśnienie powinno się pompować koła w Renault
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj