damian350z

Zetor 6718 dym z odmy oraz olej

Polecane posty

damian350z    2

Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian350z    2
no tak myślałem żeby na jakiś czas tylko pierścienie i ustawienie luzów zaworowych, a za jakieś 2 lata kapitalke mu zrobic. a wymiana filtra oleju z baka na pp warte zachodu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    1794
@up pomaga jak jest niskie ciśnienie oleju,w tym przypadku nie wiem czy coś da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Partyzant85    560

Wyrok: NA ZŁOM 🙃 

Zmień pierścienie, zalej lepszym olejem i sprzedaj jakiemuś wielbicielowi fetorka i dołóż to co byś wsadził  w kapitalke i kup coś lepszego

Edytowano przez Partyzant85

<<aF TEAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    143
3 minuty temu, Partyzant85 napisał:

Wyrok: NA ZŁOM 🙃 

Zmień pierścienie, zalej lepszym olejem i sprzedaj jakiemuś właścicielowi fetorka i dołóż to co byś wsadził  w kapitalke i kup coś lepszego

czyli co lepszego,zetor 6718 jest o niebo lepszy od ursusa 360 i nikt mi nie wmówi że nie,ja bym zostawił zetorka i nie sprzedawał go za cholerę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    143
1 minutę temu, Partyzant85 napisał:

A gdzie napisałem że Ursus lepszy od Fetorka ? 🙃

Nigdzie nie napisałeś że ursus jest lepszy od zetorka (tu akurat lekko mnie poniosło także sorry ) ,ale dla mnie wogule bezsensowna jest sprzedaż takiego zetorka z powodu dymu z odmy czy niskiego ciśnienia,najlepiej zrobić silnik i dalej zetora używać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    1074

przecież on nie ma niskiego ciśnienia, raczej normalne. A po zmianie oleju powinno się jeszcze poprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian350z    2
a tak się zapytam jakie powinien mieć prawidłowe ciśnienie ? na wolnych obrotach na rozgrzanym bo obecnie jak napisałem 500 obr i wskazówka no prawie 1. czasem lekko powyżej zera bywało w lato po orce. może warto też sprawdzić ciśnienie na cylindrach ? czyli co nie warto zmieniać filtru oleju zostawić bączka ? czy ustawienie zaworów i założenie pierścieni nowych coś pomoże ? dodam że olej wali nie tylko z odmy również z kolektora wydechowego pierwszy cylinder od kabiny, najbardziej. ciągnika nie sprzedam bo nie wiadomo co można kupić a fetorek to fetorek :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1457

Masz kase to kapitalka,nie stać cie na remont silnika to pierścienie.Masz małe ciśnienie i tyle co tu gdybać.Na zmienionych pierścieniach na starych tłokach długo nie pojeździsz,co da ci ustawienie luzu zaworowego jeśli wywala olej? Jak kapitalka to głowica od razu do roboty,końcówki wtryskiwaczy i dół silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian350z    2
no to remont w takim razie wymienię pierścienie i jak za rok dwa mam znów rozbierać to jaki sens ? nic napiszę po remoncie co wyszło. bajo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1457

To jaki sens jest rozbierać i wymieniać tylko pierścienie? Skoro robić to raz a dobrze a nie odwalać cyrki i jak za komuny pierścienie zmienię bo zestawów brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    143
34 minuty temu, damian350z napisał:

nie no bd robił całkowity remont czyli co do wymiany to do wymiany, nie ma sensu samych pierścieni.

no najlepiej tak robić,jak wymieniać bedechy w silniku to najlepiej wszystko a nie częściowo bo potem można żałować :/ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    152
Ja to widzę tak. Wsadzisz zestawy na dymienie i olej. Jak zestawy, to pasowało by sprawdzić głowice. Na ciśnienie szlif wału, panewki. Jak szlif, to książkowo trzeba osiowanie bloku. Jak już blok byłby w zakładzie, to sprawdzić /wymienić tulejki na wałku rozrządu. I prz okazji zerknąć na styk bloku z głowicą. Dla pewności zmienić pompę oleju silnika. A jak już tyle zrobiłeś, to jeszcze pompa wtryskowa i wtryski do sprawdzenia. I jak silnik na wierzchu, to obejrzeć koła rozrządu. Rusz jedno, to nie będziesz mógł skończyć. Wiem po sobie. Miałem tylko wymienić panewki... A było to, co wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    143
20 minut temu, TomaszStach napisał:

Ja to widzę tak. Wsadzisz zestawy na dymienie i olej. Jak zestawy, to pasowało by sprawdzić głowice. Na ciśnienie szlif wału, panewki. Jak szlif, to książkowo trzeba osiowanie bloku. Jak już blok byłby w zakładzie, to sprawdzić /wymienić tulejki na wałku rozrządu. I prz okazji zerknąć na styk bloku z głowicą. Dla pewności zmienić pompę oleju silnika. A jak już tyle zrobiłeś, to jeszcze pompa wtryskowa i wtryski do sprawdzenia. I jak silnik na wierzchu, to obejrzeć koła rozrządu. Rusz jedno, to nie będziesz mógł skończyć. Wiem po sobie. Miałem tylko wymienić panewki... A było to, co wyżej

takie coś przy remontach to standard,tak samo jak ja elektrykę poprawiałem w ursusie,miał być tylko kłopot z przewodem od altka do kontrolki ładowania a wyszło że przewód od długich prawie urwany i się trzymałna trzych drucikach a o światłach to nie wspominając już,coto się działo w skrzynce bezpieczników to była "poezja",namieszane w p*zdu było ale jakoś ogarnąłem i teraz działa jak trzeba.Także przy remontach naprawach trza się z tym liczyć że niby jedno ma się zrobić w wyjdzie tyle że się odechce :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1457
59 minut temu, TomaszStach napisał:

Ja to widzę tak. Wsadzisz zestawy na dymienie i olej. Jak zestawy, to pasowało by sprawdzić głowice. Na ciśnienie szlif wału, panewki. Jak szlif, to książkowo trzeba osiowanie bloku. Jak już blok byłby w zakładzie, to sprawdzić /wymienić tulejki na wałku rozrządu. I prz okazji zerknąć na styk bloku z głowicą. Dla pewności zmienić pompę oleju silnika. A jak już tyle zrobiłeś, to jeszcze pompa wtryskowa i wtryski do sprawdzenia. I jak silnik na wierzchu, to obejrzeć koła rozrządu. Rusz jedno, to nie będziesz mógł skończyć. Wiem po sobie. Miałem tylko wymienić panewki... A było to, co wyżej

Skoro ma moc i chodzi równo to po co zaczepiać Pompę? Zerkać na płaszczyznę bloku? Jeśli nie wydmuchało uszczelki to bez obaw z planować głowicę dla świętego spokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    559

Albo tylko wsadzidz nowe tuleje tłoki zrobić głowice a wał jak trzyma ciśnienie to nowe panewki na korby i będzie cykać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian350z    2
no taki był początkowy plan pierścienie tloki tuleje panewki bo na 100% jakaś bd wytarta, ustawienie luzu zaworowego i ma cykac. no chyba że wał bd zjedzony to szlif...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Kobra66
      Witam koledzy! Potrzebuję instrukcji napraw zetora 7211 jak również katalogu części. Głównie interesuje mnie kolumna kierownicza, jeśli mógłby mi ktoś pomóc w tym temacie to było by super. Pozdrawiam
    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez ZeTuR_7011
      Cześć wymieniał ktoś siłowniki w zetorze 7211 w szyberdachu bo za bardzo nie mam pomysłu na wyjęcie ich. Czy do tego trzeba rozcinać podsufitke?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj