Krystian6677

MTZ 82 TS-Zwiększenie skrętu

Polecane posty

Witam jak w temacie mam MTZ 82 TS i chce zwiekszyć troche możliwości skrętu aby był zwrotniejszy bo założyłem mu ładowacz czołowy i myslałem o zamontowaniu typowego siłownika od wspomagania lecz słabo tam z miejscem i możliwościami pewnie da rade ale trzeba by było jakich uchwyt dorobić i troche sie pobawić , jest jeszcze druga opcja , siłownik teleskopowy dwu stronnego działania tylko czy tego typu siłownik sprawdzi sie podczas kierowania ? Jak ktoś pomoże bede wdzieczny  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Krystian6677

Ostatnio trafiłem na YT na filmik który, może Ci się bardzo przydać. Na jego kanale znajdziesz inne części z tej przeróbki ;) Akurat tak się złożyło że też przerabia MTZ 82 czyli możesz dużo podpatrzeć. 

Co do twojego pytania o siłownik to ja bym polecał taki który, był wykorzystywany w układzie kierowniczym BIZONA 
Tu masz link do siłownika: https://www.zenox.pl/product/Siłownik-hydrauliczny/687CJ25028200

Pozdrawiam Sebastian, 
www.ZENOX.pl 
sebastian@zenox.pl 
TEL. 723 678 743 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak sporo widać na filmie tylko ze ja mam te otwory na zamontowanie siłownika tylko to mi nic nie daje bo jak zastosuje inny siłownik np dłuższy to promien skretu sie  poprawi ale tylko w jedna strone;/ wiekszosć ciagników ma  siłownik dwutłoczyskowy i to by była najlepsza opcja ale trzeba sie pobawic, a w przypadku siłownika teleskopowego to nie było by problemu ponieważ wszystkie uchwyty zostaja od starego siłownika tylko chodzi mi o to czy przepływ oleju w nim bedzie na tyle szybki w obie strony ze bedzie można normalnie kierować a nie w ,,spowolnionym tempie,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

To najpierw znajdź taki jak byś potrzebował bo podejrzewam, że tani nie będzie. Poza tym to się nie nadaje. W chwili gdy zatrzyma się grubszy człon i ruszy cieńszy będzie znaczne przyspieszenie skrętu kół. Druga sprawa to bardzo duża różnica pojemności po stronie wsuwania i wysuwania. Do mocowania siłownika jest kilka otworów. Jak kupisz siłownik z wysuwem 25cm to przestawisz jego mocowanie przy osi o 2,5cm i ewentualnie skorygujesz trochę rozstawem kół i będziesz miał symetryczny skręt. Siłownik musisz kupić o takiej samej średnicy jak ten co masz wtedy nie będzie różnicy w sile działania tylko zrobisz więcej obrotów o jakieś 20%.

 

Dnia 21.12.2018 o 14:42, Doradca techn. ZENOX.pl napisał:

Co do twojego pytania o siłownik to ja bym polecał taki który, był wykorzystywany w układzie kierowniczym BIZONA 

Tylko ten siłownik ma skok 200 więc tyle samo co oryginalny od MTZta i co gorsza ma grubsze tłoczysko niż oryginał a do wspomagania najlepsze są z jak najcieńszymi tłoczyskami. Oryginał ma 25mm. Jak już to chyba od bizona od wysuwu motowideł miał skok 250mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez orczyk79
      sprzedam nieużywany siłownik hydrauliczny ys-5/75 - stan jak na zdjeciu. Kupiony tutaj: https://podniesto.pl/produkty/hydraulika-silowa/silowniki - ciagle jest na gwarancji. Cena do negocjacji.  Odbiór okolice Nowego Dwóru Mazowieckiego. Stan jak na zdjęciu.
       
      Zainteresowanych prosze o kontakt na priv.

    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj