tre_k

Zetor 6718 Ciężko pali

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Czy jak silnik ciepły to mocno daje powietrzem z odmy[rurką z prawej strony silnika ] czasem jak mocno dmucha to olej potrafi wyrzucać .Jeśli tak to prawdopodobnie góra silnika do roboty.Dobrym rozwiązaniem jest montaż grzałki jak pisał kolega Tom1989 bardzo ułatwia rozruch w minusowych temperaturach.

Edytowano przez zmechanizowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rob355    6

Mam takiego zetora 6718 od 2 lat. Jak go kupilem to wlasciciel poprzedni zregenerowal pompe, nowe koncowki wtrysków. Jak chce go odpalić w zimę to zalewam ciepla woda, do tego guzik w pompie i ciagnik pali od strzała. Aku mam od samochodu 75ah. Także podstawą to układ paliwowy. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Góra silnika była robiona, głowice, zawory, pierścienie 2 lata temu, zrobiłem na tym może z 50 mth ? pompa niby regenerowana przez poprzedniego właściciela są jeszcze na niej znaczniki( żółte kropki). Układ paliwowy jest w kiepskim stanie ciągle rdza zatyka mi przepływ paliwa, po jeździe w odstojniku jest pełno rdzawego szlamu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tre_k    0

Tego nie ruszałem, 2 nowe papierowe leżą na półce zaraz wymienię i sprawdzę czy jest poprawa 

Edytowano przez tre_k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2920
9 godzin temu, tre_k napisał:

Góra silnika była robiona, głowice, zawory, pierścienie 2 lata temu, zrobiłem na tym może z 50 mth ? pompa niby regenerowana przez poprzedniego właściciela są jeszcze na niej znaczniki( żółte kropki). Układ paliwowy jest w kiepskim stanie ciągle rdza zatyka mi przepływ paliwa, po jeździe w odstojniku jest pełno rdzawego szlamu. 

To nie siedż na forum i nie słuchaj bajek o rozrusznikach itd,tylko wez sie za układ paliwowy.Jak masz czas to wypłucz zbiornik ,jak trzeba zmień węże,opaski żeby paliwo nie schodziło,filtry i dalej tak jak mówiłem .Bo co daje niby regenerowana pompa jak nikt nie zadbał o układ,a może wcale filtrów nie ma?.To nawet jak była robiona w zeszłym roku to już jest szmelc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Kolego zbiornik był płukany już 2 razy, przez jego kształt https://drive.google.com/open?id=1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2  już dawno chciałem go wymienić, tylko sam tego nie zrobię, trzeba ściągać kabinę inaczej się tego nie wyjmie, innego w jego miejsce przez kształt kolumny kierowniczej się nie wsadzi, takiego samego nie da się kupić, i dlatego mam jak mam... myślałem żeby zainstalować taki podwieszany jak w zetorze 5211 ale nie ma gdzie... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2920

bardzo dobra podpowiedż,większość problemów z rozruchem to układ paliwowy więc jakoś trzeba sobie radzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, tre_k napisał:

Kolego zbiornik był płukany już 2 razy, przez jego kształt https://drive.google.com/open?id=1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2  już dawno chciałem go wymienić, tylko sam tego nie zrobię, trzeba ściągać kabinę inaczej się tego nie wyjmie, innego w jego miejsce przez kształt kolumny kierowniczej się nie wsadzi, takiego samego nie da się kupić, i dlatego mam jak mam... myślałem żeby zainstalować taki podwieszany jak w zetorze 5211 ale nie ma gdzie... 

Jeśli zbiornik jest czysty i cały to po co go wymieniać?Większość zbiorników to zwykła blacha,jeśli ma kontakt tylko z ONto nie koroduje,chyba że ropa wątpliwej jakości.Zbiornik na dole wymaga jeszcze bardziej sprawnego układu paliwowego.Ten separator spoko możesz zamontować nieco niżej i połączyć,trzeba tylko trochę pokombinować,kupić do tego jakieś króćce redukcje,wężyki itp.Powodzenia.

Edytowano przez zmechanizowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez ZeTuR_7011
      Cześć wymieniał ktoś siłowniki w zetorze 7211 w szyberdachu bo za bardzo nie mam pomysłu na wyjęcie ich. Czy do tego trzeba rozcinać podsufitke?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj