Konrad67pl

Zblokowanie silnika c360

Polecane posty

Konrad67pl    0
37 minut temu, asharot napisał:

Woda poszła na tłoki.

A dokładnie to którędy? Myśle, że tuleje po roku od wymiany są całe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

Przez ten czas co klepiesz na forum już byś ogarnął silnik. Odkręcić okienko od sprzęgła, weź breszke i zobacz czy się wał obraca. U mnie kiedyś rozleciało się koło pasowe i klinowalo wał, tak że obracał się 1/4 obrotu. Nikt tutaj Ci nie powie co się stało nie widząc ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad67pl    0

Wiem wiem, raczej chodziło mi o potencjalnych sprawców zamieszania, gdzie szukać, a przy niedzieli mrozie i śniegu nie będę grzebał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Można poczekać do poniedziałku a nie bezsensowny temat zakładać i snuć sto teori

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8516

a było siedzieć na d*pie w w chałupie a nie grzebać w traktorze w niedzielę

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    15

u mnie też tak było i przyczyną była odkręcona nakrętka na kole pośrednim w rozrządzie wałek się cofnął i zablokował wał.  Jeśli ruszysz kołem zamachowym będzie wiadomo wał obraca się do miejsca blokady  jeśli cofasz i odwrotnie. Znam przypadek że pękł zawór i wpadł na tłok i zablokowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
42 minuty temu, 90daniel napisał:

u mnie też tak było i przyczyną była odkręcona nakrętka na kole pośrednim w rozrządzie wałek się cofnął i zablokował wał.  Jeśli ruszysz kołem zamachowym będzie wiadomo wał obraca się do miejsca blokady  jeśli cofasz i odwrotnie. Znam przypadek że pękł zawór i wpadł na tłok i zablokowało.

U mnie też był taki przypadek,że śruba w rozrządzie się odkręciła,ale pierwsze spróbuj przez okienko cofnąć koło, zamachowe,jak się nie ruszy ,to gdzieś zatarło(wał-cylindry).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Wróżenie ze szklanej kuli może to a może tamto....już powiedzieli spróbować obrócić koło zamachowe.Jak się nie da to przede wszystkim misa w dół i patrzysz,jeśli wysunęła sie ośka pośredniego koła rozrządu jak piszą to będzie to widać.Jak tam w porządku jest to głowica w górę i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Jak się zablokował to może weź go do jakiegoś specjalisty, np psychologa lub psychiatry, to może go odblokuje. Sam nie wiem ale warto spróbować. P)

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    3788

Stara teoria-żeby się nie zastał,żeby olejem sie przesmarował  itd.

A właściwie wiadomo że jeśli nie potrzeba to lepiej nie odpalać bo zimą to tylko niszczy silnik

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad67pl    0

Odpaliłem w sumie bardziej po to, żeby akumulatory trochę się podładowaly. 

Dzisiaj ogarniałem, i z tego co widzę to oleju trochę przybyło i zmienił lekko barwę, podejrzewam tuleje, czy słusznie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
1 minutę temu, Konrad67pl napisał:

No tak, wody ale poziom oleju się podniósł, o to mi chodzi, a raczej płynu z domieszka wody 

Zapytam tak z ciekawości bardziej, poco domieszka wody w płynie? Czekam na odpowiedź 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad67pl    0
18 minut temu, jackob1997 napisał:

Zapytam tak z ciekawości bardziej, poco domieszka wody w płynie? Czekam na odpowiedź 

Bo ojciec dolał jak ubyło troszke 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek63zmc    1049

No to płyn  poszedł po tuleji albo przez głowice . Myślę że potrzebny jest mechanik który postawi diagnozę ,w miare potrzeby rozbierając aby znaleść przyczynę Forum  . raczej nie pomoże

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mohyl    48
2 godziny temu, Konrad67pl napisał:

No tak, wody ale poziom oleju się podniósł, o to mi chodzi, a raczej płynu z domieszka wody 

jak poziom oleju sie podniósł to moga byc wtryskiwacze tak leja ze do oleju leci albo któraś tulej pękła 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3865
Pewnie pękła tuleja, zalalo plynem i dlatego nie chce ruszyc. Jak będziesz wiedziec co sie stalo to daj znac 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Taaa i kompresja podczas pracy pozwoliła płynowi wlać się do cylindra ..... Ehhh  Ci...Domorośli diagności

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3865

Karol445 napisał:

Taaa i kompresja podczas pracy pozwoliła płynowi wlać się do cylindra ..... Ehhh  Ci...Domorośli diagności

Widze ze masz doswiadczenie i wiedza taką jak stonka o uprawie ziemniaka.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

W życiu zrobiłem już kilkadziesiąt silników a były w różnym stanie więc jako takie doświadczenie mam i nie wyobrażam sobie żeby płyn się wlewał do cylindra podczas pracy Kompresja zawsze wyjdzie przez układ chłodzenia zwykle podnosi zaworek w pokrywie chłodnicy albo w zbiorniczku wyrównawczym jeśli jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj