WiktorGorzaa

Zimny długo kręci

Polecane posty

Witam od nie dawna posiadam fadrome z silnikiem (internacional) 3cyl problem polega na tym, że gdy jest zimny bardzo długo kręci, gdy jest ciepły odpala od razu, gdy na zimny psikne plak w wąż pali od raz co to może być? Pompa? Wydaje mi się że paliwo nie schodzi bo jak kręci kopci 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

jak kopci to niedobrze , pompa wtryski do sprawdzenia ,jak nie pomoże to głowica pierścienie,

dymi na biało niebiesko ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelos    28
Świece żarowa załóż, w C330 u nas ani rusz bez tego,bo tak to kręci a jest po remoncie 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Jeśli dymi na biało to albo wtryski, albo brak kompresji, jak go odpalisz to sprawdź czy nie dymi odma i odkręc korek wlewu oleju i sprawdź czy nie wyrzuca ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Przy tych temperaturach sprawny silnik powinien odpalać na tzw. dotyk. Zacznij może od wtrysków tak jak mówią koledzy i może od kąta wtrysku, to jest równie ważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19709
10 godzin temu, WiktorGorzaa napisał:

Witam od nie dawna posiadam fadrome z silnikiem (internacional) 3cyl problem polega na tym, że gdy jest zimny bardzo długo kręci, gdy jest ciepły odpala od razu, gdy na zimny psikne plak w wąż pali od raz co to może być? Pompa? Wydaje mi się że paliwo nie schodzi bo jak kręci kopci 

Nie masz tam przypadkiem zwiększenia dawki paliwa przy odpaleniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

Nic nie kombinuj tylko świece zarowe lub płomieniowa pomoże w takim przypadku .

Mam to samo w ciągniku jak nie podgrzeje świec to przy 0st długo trzeba krecic zanim odpali ,a jak podgrzeje świece to pali od strzała przy dużo większym mrozie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kombinujecie ze świecami jak w takich temperaturach silnik powinien odpalić od strzała. Ja ursusa c 385 przerabiałem przez kilka lat i obecnie pali przy -15 bez problemu. Najważniejsze to pompa i wtryski,  drugie to rozrusznik a po trzecie akumulator. Ja zacząłem od akumulatora ale niewiele dało więc zregenerowałem pompę wtryskową, lekka poprawa ale też nie to. Obecnie po wymianie rozrusznika na jakiś inny stary zalegający w szafie odpala od strzała ale lekko dymi jak by wtrysk lał. Rozrusznik z szafy mimo tych samych parametrów  szybciej kręcił i to dało efekt odpalania na strzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

A gazetę albo wiechcia do kolektra sacego zapaloną i odpali od razu

Edytowano przez AleksanderX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Zachodnie silniki nie powinny mieć takich problemów. Nawet stary 3p przy -20 powinien palić na dotyk. Przynajmniej mój tak pali, a dodam jeszcze że świeca jest odłączona.

Zacząłbym od wtrysków i zapłonu, później można sprawdzić kompresję.

Edytowano przez Bzyk333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51
stawiam na uszczelke pod głowicą u 3 cylindrowcow Perkinsa to norma tak się zaczyna

PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

A co to ma do rzeczy? Wszystkie silniki działają na podobnych zasadach i obowiązuje je takie same prawa fizyki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Bzyk333 napisał:

Zachodnie silniki nie powinny mieć takich problemów. Nawet stary 3p przy -20 powinien palić na dotyk. Przynajmniej mój tak pali, a dodam jeszcze że świeca jest odłączona.

Zacząłbym od wtrysków i zapłonu, później można sprawdzić kompresję.

Udowodnij to z 3p przy -20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19709
1 godzinę temu, Bzyk333 napisał:

A co to ma do rzeczy? Wszystkie silniki działają na podobnych zasadach i obowiązuje je takie same prawa fizyki ;)

tak na podobnych

silniki IHC mają pewne triki do lepszego odpalania  w niskich temperaturach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Ok zgodzę się z Tobą, ale to jeszcze nie są takie niskie temperatury żeby sprawne silniki miały problemy z odpalaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezesszef    2
Dnia 15.12.2018 o 17:22, soltys48 napisał:

tak na podobnych

silniki IHC mają pewne triki do lepszego odpalania  w niskich temperaturach

Jakie to triki? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25
16 godzin temu, soltys48 napisał:

Zwiększenie dawki paliwa przy rozruchu 

Przecież dawkę rozruchową ma każdy Ursus 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jozeph
      Witam. Mam problem z moim ursusem. Gdy jest minusowa temperatura nie chce palić i dymi białym dymem. Jaka jest tego przyczyna?
    • Przez lordrolnik
      witam wszystkich mam problem z zetorem 5718. Problem jest taki wszystko było dobrze palił na dotyk po przywiezieniu go na lawecie zaczęły się problemy kiedy zjechałem to poszedł olej przez kolektor i teraz długo kręci i nie może odpalić proszę o pomoc .
    • Przez pronarek82
      Witam,po remoncie rozrządu, oczywiście wszystkie koła poustawiane na znaki, przy próbie odpalenia silnik ciężko się kręci. Co może być tego przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Ist
      Zmieniłem prześwit ze zmniejszonego na normalny. Przełożyłem zwolnice na 45°, wszystko wg instrukcji. Koła jeszcze nie założone ale po skręceniu wszystkiego pojawił się dziwny objaw - piasty się nie kręcą tzn nie można ich przekręcić ręką, wcześniej wydaje mi się ze chodziły bardzo lekko. Zakreciłem trochę na rozruszniku, na włączonym biegu i jedna piasta się obraca druga stoi. Po ruszeniu (z czuciem) przez rure zaczyna się kręcić a druga staje (zatrzymuje się tak że przy zakreceniu na rozruszniku już kreci się ta druga). Czy to jest normalne? Czy coś źle złożyłem? Zwolnice wróciły do pochwy względnie lekko co prawdopodobie oznacza że frez dobrze trafił w skrzynie.
    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj