milosz1713

Landini Legend 130 problem

Polecane posty

milosz1713    4
4 minuty temu, Agrest napisał:

Też jestem tego zdania.

Nawet przy słabej kompresji to z nowym aku i regenerowanym rozrusznikiem by zapalił

No a on kręci kręci jak głupi i nic :-/to czemu nie chce zapalic nie rozumie tego tez słyszałem ktoś ze serwisu mówił ze jak bedzie miał takie luzy cylindryczne czy też na tłokach duże Ranty to nie zapali jak zimno nie wiem to co radzicie co robić ??

3 minuty temu, krzysiekc3603p napisał:

a sprubuj koontaktowac się z serwisem w rawie mazowieckiej mam 2 landinie i już nie raz mi pomogli 

 

Ok ą masz moze jakiś kontakt do nich będę wdzięczny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
3 minuty temu, Agrest napisał:

@krzysiekc3603p

AMG?

Masz jakiś inny kontakt po za oficjalnym ze strony, tz  np. osobisty numer do mechanika?

Przyłączam się do pytania będę wdzięczny pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz92    66

kolego jak dla mnie to wtryski i pompa do regenacji mógł się wirnik zatrzeć albo krzywka 

serwiz landini AMG

tel. (046) 815 15 10 wew 35
fax. (046) 814 66 76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
2 godziny temu, grzegorz92 napisał:

kolego jak dla mnie to wtryski i pompa do regenacji mógł się wirnik zatrzeć albo krzywka 

serwiz landini AMG

tel. (046) 815 15 10 wew 35
fax. (046) 814 66 76

Ok dzięki a powiedz mi czy przy swoim coś juz robiłeś ??to jak by krzywka lub wirnik sie zatarla to myślisz ze by z plaka nie odpalał ???bo pisałem wyżej ze słyszałem ze serwisanci  mowili ze jak będą już duże luzy na cylindrach i np ranty mocno na tuleja ch to tez nie będzie odpalał jak zimny  to możliwe ??

Edytowano przez milosz1713

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624
Dnia 11.12.2018 o 11:40, milosz1713 napisał:

Dym leci taki siwy falerke wkładam w ten filtr i nic nie wiem co się stało ale żeby na płąka nie wziął 😕

Jestem w trakcie docierania silnika w bizonie i tez choc silnik prosty to nie chcial palic - po przeregulowaniu luzow zaworowych wszystko ok , moze jakims cudem u Ciebie tez zawory podparlo i do poki byl cieply bylo ok a jak ostygl + niska temp otoczenia i ma trudnosci ?

Wsadz mu przy odpalaniu suszarke do wlosow w kolektor ssacy , nie w filtr powietrza tylko w kolektor - tylko najpierw krec silnikiem i w trakcie ja przystaw bo inaczej sie spali .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975
kolego, wtryski możesz wyjąć do sprawdzenia, jak już będziesz miał wyjęte to sprawdzenie kompresji to chwila, weź kogoś z manometrem albo sam kup zestaw i zbadaj, koło 30 atm jak będzie to jest okej, mogą być różnice na cylindrach ale czy mniejsze tym lepiej, jakie jest graniczne dla tego silnika to nie wiem, bo to podaje producent i powinno to być gdzieś w serwisowce. jak wyjdzie słabo to próba olejowa, jak po tej próbie wzrośnie to masz odpowiedź, czy Góra czy dół, luzy zaworowe warto zmierzyć i ewentualnie wyregulowac, lejace wtryski też rozruchu nie ułatwia, pompa wtryskowa też, pompka zasilająca jest ważna, filtry, nie może się paliwo cofać, czasem filtr jest badziewny i przy uszczelce puszcza. Silnik że świecą promieniowa w mróz nigdy z kopa nie zapali bo tłok musi zassac gorące powietrze i płomień że świecy więc przynajmniej te 2- 3 razy musi przekręcić, to nie żarowe że każda grzeje komorę i od zagrzanej świecy zapala się na tlokiem przy pierwszym suwie pracy. Fajnie by było jak byś film nagrał jak zapala na zimno z widokiem na tłumik, może ja czy ktoś By Ci bardziej pomógł i nakierowal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
1 godzinę temu, pawlus224 napisał:

Jestem w trakcie docierania silnika w bizonie i tez choc silnik prosty to nie chcial palic - po przeregulowaniu luzow zaworowych wszystko ok , moze jakims cudem u Ciebie tez zawory podparlo i do poki byl cieply bylo ok a jak ostygl + niska temp otoczenia i ma trudnosci ?

Wsadz mu przy odpalaniu suszarke do wlosow w kolektor ssacy , nie w filtr powietrza tylko w kolektor - tylko najpierw krec silnikiem i w trakcie ja przystaw bo inaczej sie spali .

Dzięki naprawdę za pomoc dzisiaj ze szwagrem rano odkrecilismy świece w kolektorze i szwagier miał ten mały palnik na puszkę ta mała zapalił em palnik on kręcił ciagnik ja daLem ognia i może 2  rasy obrócił i zapalił bez problemu i Teraz jak jest ciepło pali bez problemu. Wiec może faktycznie wtryski wyciągnięmy damy do sprawdzenia i może te zawory by było trzeba sprawdzić 

1 godzinę temu, Uziu92 napisał:

kolego, wtryski możesz wyjąć do sprawdzenia, jak już będziesz miał wyjęte to sprawdzenie kompresji to chwila, weź kogoś z manometrem albo sam kup zestaw i zbadaj, koło 30 atm jak będzie to jest okej, mogą być różnice na cylindrach ale czy mniejsze tym lepiej, jakie jest graniczne dla tego silnika to nie wiem, bo to podaje producent i powinno to być gdzieś w serwisowce. jak wyjdzie słabo to próba olejowa, jak po tej próbie wzrośnie to masz odpowiedź, czy Góra czy dół, luzy zaworowe warto zmierzyć i ewentualnie wyregulowac, lejace wtryski też rozruchu nie ułatwia, pompa wtryskowa też, pompka zasilająca jest ważna, filtry, nie może się paliwo cofać, czasem filtr jest badziewny i przy uszczelce puszcza. Silnik że świecą promieniowa w mróz nigdy z kopa nie zapali bo tłok musi zassac gorące powietrze i płomień że świecy więc przynajmniej te 2- 3 razy musi przekręcić, to nie żarowe że każda grzeje komorę i od zagrzanej świecy zapala się na tlokiem przy pierwszym suwie pracy. Fajnie by było jak byś film nagrał jak zapala na zimno z widokiem na tłumik, może ja czy ktoś By Ci bardziej pomógł i nakierowal

Oki będę miał chwile to nagram i wyślę manometr znajdę na allegro czy w grene lub w sgromir tez bym dostał ???dzięki koledzy za rady naprawdę dzięki wielkie jak napisałem wyżej dałem mu ognia i bez problemu z regenerowany rozrusznik i nowe ako i założył mi taką pompkę jakby gruszke na wężu która idzie do pompki zasilającej 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16861
17 godzin temu, Agrest napisał:

A są tuleje? Mój mechanior mówił że 1000.6 jest beztulejowy. Rozwierca się blok  i dobiera cylindry.  Chyba że coś pokręciłem

wg katalogu numer 4 to właśnie tuleja: 

 

silnik landini.jpg

Edytowano przez Bananek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25618

Fakt, tak z rysunku wynika.

Tylko widzę tam adnotację dla modeli 105 - 115.

Ja mam 120 z 2003r.

Mam katalog i dla 115 idzie silnik 1006.6HR3

dla 120, 130, 140 1006.60T

Dla 160 1006.60TW

Dla 180 1006.60TA

Czym się różnią to nie wiem

Z części dostępnych na tej stronie wynika że i mój silnik ma tuleje skoro dostępne są zestawy naprawcze

http://technikarolna.pl/czesci/perkins-1006.60t-silnik462-f2.php

 

Czy wymiana tłoków  i cylindrów zawsze wiąże się że szlifem wału?

 

Edytowano przez Agrest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16861

nie. dlaczego mialoby sie szlifowac wal do wymiany gory silnika? choc bardzo czesto sie robi to razem. jesli trzyma cisnienie to nie ma sensu szlif walu. wg trattore silnik 130 tez ma tuleje. nawet 130 TDI tez ma tuleje.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

jeśli pali jak mu podgrzewasz powietrze to masz już odpowiedz, zrób porządek ze świecami tak aby grzały. Te silniki mają problem z odpaleniem jak powietrze nie jest odpowiednio podgrzewane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
1 godzinę temu, rafal13113 napisał:

jeśli pali jak mu podgrzewasz powietrze to masz już odpowiedz, zrób porządek ze świecami tak aby grzały. Te silniki mają problem z odpaleniem jak powietrze nie jest odpowiednio podgrzewane 

Świeca tam jest jedną która wchodzi w kolektor to.mówisz żeby ta zmienić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz92    66

miłosz tak robiłem wtedy na ciepłym silniku krecił jak wariat i ledwo łapał po dłuższym czasie a teraz z strzała chodzi świeca żarowa nic nie da jeśli nie ma pełnej dawki paliwa remont też bez sensu u mnie w jednym idzie dym odmą i ma siłę i chodzi bez problemu i w zimę pali także już przerabiałem problemy pomp w tych silnikach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
1 godzinę temu, grzegorz92 napisał:

miłosz tak robiłem wtedy na ciepłym silniku krecił jak wariat i ledwo łapał po dłuższym czasie a teraz z strzała chodzi świeca żarowa nic nie da jeśli nie ma pełnej dawki paliwa remont też bez sensu u mnie w jednym idzie dym odmą i ma siłę i chodzi bez problemu i w zimę pali także już przerabiałem problemy pomp w tych silnikach 

U mnie też dymi odma trochę ale siłę ma to co mówisz zrobić na sam poczarek od czego zacząć ??dzięki za pomoc naprawdę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
Dnia 29.12.2018 o 20:32, grzegorz92 napisał:

miłosz tak robiłem wtedy na ciepłym silniku krecił jak wariat i ledwo łapał po dłuższym czasie a teraz z strzała chodzi świeca żarowa nic nie da jeśli nie ma pełnej dawki paliwa remont też bez sensu u mnie w jednym idzie dym odmą i ma siłę i chodzi bez problemu i w zimę pali także już przerabiałem problemy pomp w tych silnikach 

tylko z tego co doczytałem to ma siłę tylko na zimnym nie chce palić jak jest inaczej to mnie poprawcie. 

Bo w takim wypadku układ wtryskowy jest sprawny bo jak by nie był bo jak by był zepsuty to albo był by słaby albo by mocno kopcił ale z tłumika. 

Co do odmy nie da się ukryć silnik nowy nie jest więc ma prawo lecieć tamtędy par, to żadna tragedia. Ba mówiąc więcej, nawet od czasu do czasu może pojawić się kapka oleju, to też żadna tragedia. To jest odma z czasów gdzie normy nie były tak wyśrubowane i nie ma w niej specjalnych filtrów i nie wiadomo czego, po prostu zwykła rurka wychodząca z pokrywy zaworów. Ma prawo dymić nie ma prawa lać się tamtędy olej. Jak silnik jest wyeksploatowany to gazy dostają się do skrzyni korbowej i ciśnienie gazów ulatuje odmą z olejem. Zygał by olejem z niej dużą ilością oleju. Nie ma sensu przejmować się pierdołami, delikatna para końca świata nie powoduje.

Co do świecy to miernik i przemierzyć czy prąd do niej dochodzi czy w ogóle działa. I pewnie jak w większości tych silników nie ma tam świecy żarowej tylko świeca płomieniowa, więc sprawdź czy paliwo do niej dochodzi. Jeśli jest płomieniówka to w kolektorze wytwarza się płomień zaciągany do komory spalania. Temu jak palnikiem ją zastąpiłeś to zapalił ładnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
9 godzin temu, rafal13113 napisał:

tylko z tego co doczytałem to ma siłę tylko na zimnym nie chce palić jak jest inaczej to mnie poprawcie. 

Bo w takim wypadku układ wtryskowy jest sprawny bo jak by nie był bo jak by był zepsuty to albo był by słaby albo by mocno kopcił ale z tłumika. 

Co do odmy nie da się ukryć silnik nowy nie jest więc ma prawo lecieć tamtędy par, to żadna tragedia. Ba mówiąc więcej, nawet od czasu do czasu może pojawić się kapka oleju, to też żadna tragedia. To jest odma z czasów gdzie normy nie były tak wyśrubowane i nie ma w niej specjalnych filtrów i nie wiadomo czego, po prostu zwykła rurka wychodząca z pokrywy zaworów. Ma prawo dymić nie ma prawa lać się tamtędy olej. Jak silnik jest wyeksploatowany to gazy dostają się do skrzyni korbowej i ciśnienie gazów ulatuje odmą z olejem. Zygał by olejem z niej dużą ilością oleju. Nie ma sensu przejmować się pierdołami, delikatna para końca świata nie powoduje.

Co do świecy to miernik i przemierzyć czy prąd do niej dochodzi czy w ogóle działa. I pewnie jak w większości tych silników nie ma tam świecy żarowej tylko świeca płomieniowa, więc sprawdź czy paliwo do niej dochodzi. Jeśli jest płomieniówka to w kolektorze wytwarza się płomień zaciągany do komory spalania. Temu jak palnikiem ją zastąpiłeś to zapalił ładnie. 

Ok to co byś radził sprawdzić zobaczyć? ?i co myślisz ze czemu jak jest zimy nie odpala??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

sprawdz podgrzewanie czy działa to podstawa.

Na zimnym nie odpala bo to diesel a ten typ tak ma. Niektóre silnik dają rade zapalić inne z problemem a jeszcze inne wcale. Akurat te mają z tym problemem, to nic złego kiedy jest w pełni sprawny. Sprawdz czy grzeje to podstawa.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
Dnia 2.01.2019 o 19:23, rafal13113 napisał:

sprawdz podgrzewanie czy działa to podstawa.

Na zimnym nie odpala bo to diesel a ten typ tak ma. Niektóre silnik dają rade zapalić inne z problemem a jeszcze inne wcale. Akurat te mają z tym problemem, to nic złego kiedy jest w pełni sprawny. Sprawdz czy grzeje to podstawa.  

Sprawdzałem podgrzewa swieca działa zapalam tak odkręć am przewód paliwowy który idzie do świecy odkręcam świece daje trochę paliwa w korektor z tego przewodu bo tam mi ten mechanik taka gruszke zapomni owal pompkę wpompuje trochę paliwa biorę Palnik ten mały w rękę i ojciec albo pracownik kręci ja daje ognia i zapala :-/chwile pochodzi zgasze skręce wszystko zapalam ponownie i bez problemu zapala ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Agri666
      Mam problem z landini gdy opale ciągnik nie działa wspomaganie i Jazda .... ładowacz działa podnosi i cała reszta ... gdy ciągnik chodzi około 3 minuty zaczyna działać wspomaganie oraz jazda jednak gdy np. pociągnę za wajchę od załączenia hydrauliki np na kipier to słychać jak rośnie ciśnienie pusze próbuje kręcić kierownicą i znów nie działa tak samo jazda wszystkie filtry zostały wymienione ... świeci się kontrolka na czerwono taka zębatka z kroplą oleju w środku czekam na jakieś pomysły   


    • Przez claas48s
      czy w landini 8880 jak nie ma chamulców to trzeba wymienić pompki hamulcowe oraz czy może być powiązana z tym inna rzecz  prosze o opinie na temat tego ciągnika i awaryjności
    • Przez puszyniak84
      Witam czy ktoś wyciągał ten element ? jest to regulator ciśnienia podnośnika czy coś . odkręciłem te 4 śruby i nie potrafię go wyjąć obraca się minimetr na boki ale nie chce wyjść .

    • Przez Patryk212
      Co sądzicie o Landini 13000?000
    • Przez szczurek05w
      Kupię pług akpil 4x35 może być też inny i obciążniki do landini 8880 na przód 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj