lexiflexi

Mała ilość paliwa w odstojniku zetor 7245

Polecane posty

lexiflexi    19

Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W moim 52 nigdy pełnego nie ma .

Jak dobrze pamiętam jak źle dokręciłem odstojnik , to robił się pełny i z niego ciekło .

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lexiflexi    19
29 minut temu, zetorki12 napisał:

W moim 52 nigdy pełnego nie ma .

Jak dobrze pamiętam jak źle dokręciłem odstojnik , to robił się pełny i z niego ciekło .

No właśnie a z 5211 nie cieknie  w 7245 tez nie cieknie ale jest wlasnie mało tego paliwa i tak jakby tez nie miał tej mocy co powinien  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PRIMO    2677

Nie siejcie paniki po prostu te typy tak mają. 

Mam 5211 i też nie jest pełny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
A orientuje się ktoś jak to powinno wyglądać w Ursusie 3512? Odstojnik jest pełny i cały czas się soczy paliwo. Została wymieniona ta dolna część i uszczelka Ale to nie pomogło. Może jakaś nieszczelność w układzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2677

W którym miejscu się sączy to paliwo bo w separatorze jest ich kilka? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
pomiędzy tym plastikowym zbiornikiem a uszczelka. Tam gdzie jest filtr paliwa wszystko jest okey.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2677

Między jak to nazwałeś zbiornikiem są dwie uszczelki większą u góry i mniejsza u dołu.

Musisz dokręcić jeszcze trochę ale bez przesady. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

bo tam jest jeszcze kołnierz jakby i blacha. To mówisZ że powinny być dwie uszczelki ? Bo tam od dołu gdzie jest ta plastikowa srubka z motylkiem jest uszczelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Nie no u góry jest tylko jedna ta duża uszczelka. wymieniłem na nową plus tą plastikowa szklankę a i tak dalej się sączy. Tylko pytanie czy odstojnik powinien być cały czas pełny czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    3268

zawsze tam jest trochę powietrza,ja mam szklany ostojnik to ładnie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    3268

najlepiej założyć matowy ostojnik i nie będzie problemu jak z blondynką która nie miała powietrza w kole-ale tylko na dole 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak dla mnie to może być i z kamienia byleby nie leciało bo mnie wkurwia jak ciągnik umyty i za chwilę się przykleja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2677
1 godzinę temu, kopin napisał:

zawsze tam jest trochę powietrza,ja mam szklany ostojnik to ładnie widać

Kolega w tej chwili pisze o Ursusie 3512 a nie o Zetorze. 

@potrekk dokręć nieco mocniej tylko żeby ta szklanka nie pękła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6
Dnia ‎10‎.‎12‎.‎2018 o 12:40, potrekk napisał:

Nie no u góry jest tylko jedna ta duża uszczelka. wymieniłem na nową plus tą plastikowa szklankę a i tak dalej się sączy. Tylko pytanie czy odstojnik powinien być cały czas pełny czy nie?

Może cieknie z pod miedzianej podkładki wyżej.

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Ewidentnie widać że sączy się spod uszczelki dużej gumowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Te odstojniki już też wymieniałem w każdym sklepie te samo badziewie za 4 razem trafiłem na niecieknący . U mnie pękały w miejscu gdzie wkręca się śrubę. Ostatnio wymieniałem olej w skrzyni w zetorze 7011 i też kupiłem 2 filtry (sitka) przy pompie podnośnika. Odpadały  mocowania, objeździłem wszystkie sklepy w okolicy i wszędzie to samo, słabo zgrzane. Później i tak wyczyściłem stare i założyłem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez Egeszege
      Dzien dobry
       
      Czy ma ktos moze z Was instrukcje napraw do Zetor 8540? Potrzebuje naprawic sprzeglo i swietnie bylo by zerknac do ksiazki.  Dziekuje. Monika
    • Przez siwykn2
      Witam mam zetora 7245 i od jakiegoś czasu występuje dziwny problem chyba ze skrzynią.  Przy cofaniu po przejechaniu kilku,  niekiedy kilkunastu metrów słychać huk nie potrafiłem stwierdzić skąd więc przy wymianie sprzęgła rozebralem skrzynie. Ale nie widać żeby tam cokolwiek było nie tak . Dodatkowo jeśli zepnę napędy że ciągnie też przód to problem nie występuje.  Może ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj