potok

Sprzęgło belarus 952,3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
potok    0

Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    117

Najprościej przesmarować wszystkie cięgła i sworznie. Gwarantuję, że się poprawi.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
potok    0

Przesmarowane  lecz mam problemy z kolanem i dlatego szukam usprawnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert983    38

Ja do mtz bede montował wysprzęglik od zetora 7211 a pompę od jelcza z wspomaganiem podciśnieniowym (serwem)

W oryginale nogę pod brodę trzeba zadzierać , jaka to wygoda pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    23
Dnia 8.12.2018 o 07:03, potok napisał:

Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.

 

 

Dnia 8.12.2018 o 19:57, robert983 napisał:

Ja do mtz bede montował wysprzęglik od zetora 7211 a pompę od jelcza z wspomaganiem podciśnieniowym (serwem)

W oryginale nogę pod brodę trzeba zadzierać , jaka to wygoda pracy

I jak Panowie? Robiliście jakieś  ciekawe usprawnienia sprzęgła? Jeśli tak, to proszę  o relację,  bo sam wlaśnie chciałbym usprawnić sprzęgło w 1025.

Dnia 9.12.2018 o 11:07, hoodoowca napisał:

Po założenia sprzęgła LUK chodzi jak w samochodzie.

Co to jest sprzęgło  LUK? Co masz na myśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    23

No ale rozumiem, że  to wszystko na starych  zasadach  załączania, tylko docisk innej firmy? I to uczyniło taką  rewolucję? Wydaje się  że wspomaganie dałoby lepszy  rezultat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz1988
      Witam.mam problem a wlasciwie pytanieczy  ktos z Was orientuje sie czy w belarusie 952.2 na wale korbowym powinny byc przeciwwagi czy nie?kilku specow pytalem i nikt mi nie potrafil konkretnie odpowiedziec.ciagnik 2012 rok pompa motorpal.
    • Przez gadget
      Witam
      Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo  problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
      Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
      Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową  sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
      Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę  sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
    • Przez gregory81
      Witam wszystkich.
      Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
    • Przez Kris946
      Witam. Zostałem posiadaczem ciągnika jakim sa deutze dx 92. Odrazu mówie ze nie jestem ROLNIKIEM :D ,mam z zona gospodarstwo zapisane no i trzeba sie brac za naprawe sprzętu. Na mechanice się znam ale odnosnie tych dx-ów jestem troche zielony jesli chodzi o ich prace. Potrzebuję jakiegos fachowca co się na nich zna żeby móc sie poradzic. Ogolnie to chciałbym sie brac za sprzęgło bo strasznie szarpie( czy jest mozliwosc regulacji?), potrzebuje tez inne info np. chlodzenie tych silników co wyczyscic i jak dbac zeby sie nie przegrzewal, zmiana oleju w hydraulice (jaki olej) bo jest tragedia, zmiana oleju w silniku (jaki olej sie powinno lać i ile?)
    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj