-
Podobna zawartość
-
Przez grzegorz1988
Witam.mam problem a wlasciwie pytanieczy ktos z Was orientuje sie czy w belarusie 952.2 na wale korbowym powinny byc przeciwwagi czy nie?kilku specow pytalem i nikt mi nie potrafil konkretnie odpowiedziec.ciagnik 2012 rok pompa motorpal.
-
Przez gadget
Witam
Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
-
Przez gregory81
Witam wszystkich.
Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
-
Przez Kris946
Witam. Zostałem posiadaczem ciągnika jakim sa deutze dx 92. Odrazu mówie ze nie jestem ROLNIKIEM :D ,mam z zona gospodarstwo zapisane no i trzeba sie brac za naprawe sprzętu. Na mechanice się znam ale odnosnie tych dx-ów jestem troche zielony jesli chodzi o ich prace. Potrzebuję jakiegos fachowca co się na nich zna żeby móc sie poradzic. Ogolnie to chciałbym sie brac za sprzęgło bo strasznie szarpie( czy jest mozliwosc regulacji?), potrzebuje tez inne info np. chlodzenie tych silników co wyczyscic i jak dbac zeby sie nie przegrzewal, zmiana oleju w hydraulice (jaki olej) bo jest tragedia, zmiana oleju w silniku (jaki olej sie powinno lać i ile?)
-
Przez Theprzemo205
Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
-