potok

Sprzęgło belarus 952,3

Polecane posty

potok    0

Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Najprościej przesmarować wszystkie cięgła i sworznie. Gwarantuję, że się poprawi.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
potok    0

Przesmarowane  lecz mam problemy z kolanem i dlatego szukam usprawnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Ja do mtz bede montował wysprzęglik od zetora 7211 a pompę od jelcza z wspomaganiem podciśnieniowym (serwem)

W oryginale nogę pod brodę trzeba zadzierać , jaka to wygoda pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26
Dnia 8.12.2018 o 07:03, potok napisał:

Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.

 

 

Dnia 8.12.2018 o 19:57, robert983 napisał:

Ja do mtz bede montował wysprzęglik od zetora 7211 a pompę od jelcza z wspomaganiem podciśnieniowym (serwem)

W oryginale nogę pod brodę trzeba zadzierać , jaka to wygoda pracy

I jak Panowie? Robiliście jakieś  ciekawe usprawnienia sprzęgła? Jeśli tak, to proszę  o relację,  bo sam wlaśnie chciałbym usprawnić sprzęgło w 1025.

Dnia 9.12.2018 o 11:07, hoodoowca napisał:

Po założenia sprzęgła LUK chodzi jak w samochodzie.

Co to jest sprzęgło  LUK? Co masz na myśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

No ale rozumiem, że  to wszystko na starych  zasadach  załączania, tylko docisk innej firmy? I to uczyniło taką  rewolucję? Wydaje się  że wspomaganie dałoby lepszy  rezultat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gipek69
      Witam wszystkich forumowiczów. Czy Belarus 952.2 będzie wstanie współpracować z agregatem talerzowym Tolmet Tytan 250 zagregowanym z Poznaniakiem 2.5 . Czy jednak szkoda zrywać ciągnik?
    • Przez Delbeta
      Witam
      Ile wziąść za transportu obornika 40 km w obie strony zestawem belarus 952.4 + przyczepa 10 ton ?  W gre wchodzą dwa kursy.
    • Przez grzegorz1988
      Witam.mam problem a wlasciwie pytanieczy  ktos z Was orientuje sie czy w belarusie 952.2 na wale korbowym powinny byc przeciwwagi czy nie?kilku specow pytalem i nikt mi nie potrafil konkretnie odpowiedziec.ciagnik 2012 rok pompa motorpal.
    • Przez gadget
      Witam
      Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo  problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
      Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
      Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową  sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
      Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę  sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
    • Przez gregory81
      Witam wszystkich.
      Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj