Bobas233

Kupno Renault 155.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bobas233    61
Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil5421    25

sprawdź sprzęgło czy nie szarpie biegi . czy rewers nie wyskakuje , czy nie kopci , wałek , pompy , i jak ma te 8500 mth , obejrzyj silnik czy ma oryginalną farbę bo na tylu mth to powinien silnik b.łądnie wygladać jak nie był robiony . Ogolnie te modele są udane  , ale według mnie te bez EHR . skrzynia mechaniczna . ciągnik b.dobry , mocny , wiadomo jak to 6 garów za sprytny to nie jest ale jak zdrowy to pochodzi długie lata , 8500 mth jak w oryginale to jak to się mówi ( dopiero dotarty )  ;PP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobas233    61
Wszystko na to wskazuje ze oryginał. Wszystko co wypisales powyżej by sie zgadzalo na korzyść tej Reni. Jednym slowem ja ze znajomym nie mieliśmy sie do czego doczepic.Lakier od nowości , godziny tez i ta cena kusi . Bo rzekomo 52k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Ten przebieg, to jak w Passacie 200tyś😅 Jakiś czas temu cztero letniego claasa widziałem, który też miał 7tyś godz, a faktycznie okazało się, że miał 17tyś😅 Też był „idealny” stan🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3875
Nie patrz na licznik tylko jak wygląda, jak "chodzi" i jak silnik pracuje. Licznikiem robic w polu nie będziesz. Jak za 52 to jest okazja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobas233    61
No sluchaj na tym sie nie wyznasz tak jak mowisz jak na Passatach :P No ale stan w jakim sie znajduje nie wskazuje na jakis tam spory przebieg . Chociaz by wnętrze , i praca silnika. Odnoszac sie do tego co napisales znajpmy kupil MXM mialo byc 8 tys a bylo 16.5k 😂
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil5421    25
4 godziny temu, Krzysztof81 napisał:

Mój 106.54 ma niecałe 3 tyś😂

chyba po obrocie juz licznika :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

ehr i skrzynia z półbiegami nie są wcale aż tak skomplikowane. Jeżeli wszystko płynnie chodzi i w kablach nic nie poplątane to nie ma czego się bać praca wygodniejsza.

Silnik mocny i oszczedny u mnie ma niby tez ponad 8 tys godzin ale obstawiam około 12tys bo z tyłu drugie opony na dojechaniu około 2cm. W tym roku zdejmowałem głowicę na tulejach zero zużycia widać poprzeczne rysy po oryginalnym honowaniu. Silnik dużo może dlatego dobrze jak by miała obciązniki lub tuza w tym roku orałem trochę mokrej glinki to na 4ha ze 2ha to w miejscu duzy poślizg kół. 

Posprawdzaj wszystko czy działa. Jak skrzynia elektrohydrauliczna to pytaj jaki zalany olej bo jezeli inny niz dedeykowany to bedziesz musiał od razu zmienić a to koszt około 1000-1500zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3875
Nie kupuj z żadnymi wynalazkami. Tylko 100% mechaniczny a będziesz dlugo cieszyl sie bezawaryjną pracą.
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409
6 godzin temu, Bobas233 napisał:

No sluchaj na tym sie nie wyznasz tak jak mowisz jak na Passatach :P No ale stan w jakim sie znajduje nie wskazuje na jakis tam spory przebieg . Chociaz by wnętrze , i praca silnika. Odnoszac sie do tego co napisales znajpmy kupil MXM mialo byc 8 tys a bylo 16.5k 😂

U mnie renowka 155-54 ma 16 tysięcy na liczniku,jak kupiłem ją to nie działał... Więc może mieć i 20, stan jest lepszy niż te wszystkie na olxie co mają po 6 tysięcy, więc się nie sugeruj żadnymi mth w ciągniku 20 letnim... 

Jak wybierzesz wersję z mechanicznym rewersem, bez półbiegów i z mechanicznym podnośnikiem to będziesz zadowolony, innych nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Prawda jest taka ze nie kupujesz nówki u dealera to nie koncert zyczeń jak chcesz kupic coś ładnego i w przyzwoitej cenie nie dobierasz wyposazenia tylko ładny egzemplarz. Jak trafi się zuzyty sprzet to czy mechaniczny czy elektryczny bedzie awaryjny. 

Nie ma co mowic ze to słabe rozwiązania bo zazwyczaj kupujemy maszyny ktore mają po 10, 20 czy nawet 30 tys mth i to nadal działa.

Do modelu 155.54 to są dosyć proste skrzynie model 160 i powyżej jest juz  bardziej skomplikowany

Nie mowie ze to jest lepsze bo gdybym miał do wyboru dwie mechaniczną i z elektryką w takim samym stanie to brałbym mechanika ale nie ma co się bać elektryki.

Elektronika to juz inna bajka

kar0711 nie pytaj o takie głupoty masz ciagnik i nie chce ci się sprawdzić?

Z dolnego zbiornika paliwo idzie do pompki z odstojnikiem z pompki do filtrow z filtrów do pompy paliwowej

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

W mojej okolicy z czesci uzywanych do renówek jest właśnie najwięcej. W serwisie classa nie ma problemu z czesciami okoliczne sklepy tez handlują jak nie ma od reki to przewaznie na drugi dzień mogą zamowić, jest masa ogłoszeń na necie. Z tym nie ma problemu tylko trzeba dobrze szukać bo ceny też są różne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
remberton    0

10 lat temu jak kupiłem 103-54, rynek części  był  ubogi, obecnie kupno części  nie jest takim problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszBo    1

155.54 to taki zachodni zamiennik ursusa 16 lub zetora. tylko mniej awaryjny i bardziej komfortowy.  Uzytkuje dwie renowki i nie zamienil bym sie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszBo    1

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/renault-120-54-tz-traktor-funkcjonalny-i-niedrogi,77751.html

Edytowano przez MateuszBo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamson330    48

Odgrzewam temat. Jeste  po oględzinach w pełni mechanicznej 155 i mam kilka pytan:

1. Czy sprzęgło ma jakieś serwo? W tym egzemplarzu chodziło ciężej niż w MTZ82.

2. Miał otarcia po oponach na mocowanie przednich obciążników. Właściciel twierdzi że to po wymianie opon z lepszym bieznikiem.

3. Ile kosztuje amortyzatory kabiny? Właściciel twierdzi że ok 250 zł/szt.

4. Czy biegi czasem zgrzytaja przy zmianie 1234?

5. Czy instalacja elektryczna jest do ogarnięcia przez laika? Sporo kabli wisiało, itp.

6. Czy hamulce to drogi gips? W nim brały bardzo nisko.

Z góry dziękuję za pomoc 😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

1 serwa nie ma pewno linka do wymiany

2  chyba szerszym bieżnikiem

3 podchodzą od reanault modlum

4 nie powinny zgrzytac synchronizatory do wymiany

5 laik to lepiej niech tego nie robi ,choć  to prosta instalacja , 

6 jak nisko to nieprawidłowa regulacja albo  pompy do wymiany trzeba sprawdzić koszt pompy to 180 zamiennik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamson330    48

Dziękuję za szybką odpowiedź. 

1. Czy przy sprawnym układzie pedal- linka -sprzęgło będzie duże różnica sily nacisku w porównaniu z autem osobowym?

4. Jaki jest przybliżony koszt remontu takiej skrzyni?

4.1 Jak rozpoznać że to szybka skrzynia? Poza licznikiem obrotów i predkosci

 

Edytowano przez adamson330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj