-
Podobna zawartość
-
Przez mlody90
Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
Od początku:
WTRYSKI I POMPA
Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
INTERCOOLER
Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
TURBOSPRĘŻARKA
Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
-
Przez matijas67
Witam
Jak w temacie, ładowarka nie jedziemy szybko
Przed remontem silnika jeździła szybko ale po remoncie silnik miał bardzo ciężko odpalic ( wina była źle ustawiony zapłon i słaby akumulator)
Szukaliśmy przyczyny i pewien mechanik poradził żeby dolać do oleju hydrauliki i jezdnych napędów( bo to jeden olej) dolać ropy.
Od tego czasu ładowarka dużo wolniej jeździ i trzeba gazowac...
Nie wiem czy to możliwe że jakieś tam w pompie tryby się ukrecily i przez to może..? Bo kiedyś odkrecilem pompę od silnika i od razu silnik odpalił, i zgasilem, podpiolem pompę i pale A w pompie słychać rupotanie...
Może wtedy coś się stało?
miał ktoś coś podobnego z jazda?
Proszę o jakieś wskazówki, porady
Z góry dziękuję 😊
-
Przez PONAR
Witam
Zamierzam kupić nie dużą ładowarkę teleskopową było już na forum dużo w temacie . Ale mam problem z wyborem potrzebuje ciągnąć przyczepę ok 8 ton i szukam ładowarki która ma największą prędkość maksymalną ładowarka będzie pokonywać duże odległości a nie chciał bym aby silnik cały czas chodził na pełnych obrotach.nie wszyscy Producenci podają maksymalnej prędkości więc proszę o opinie jakie prędkości osiągają wasze ładowarki lub która przy pełnej prędkości nie ma maksymalnych obrotów silnika( prędkość ograniczona elektronicznie)
-
Przez Lukecki
Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614? Jak to zrobić?
-
Przez cris10
Witam , kupię Zetora 7745 Turbo , najlepiej z jak najmniejszym przebiegiem , w grę nie wchodzą jakies odrestaurowane . Olxy itd przejrzane , nie ma nic ciekawego.
Cena jaką bym chciał przeznaczyc to maks 70 tyś zł .
Gdyby ktoś wiedział że jest gdzieś na sprzedaż , nawet takie ktore nie są w intrnecie to proszę o info .
-

Rekomendowane odpowiedzi
Oświetlenie Manitou 737
Massey Ferguson 3060 turbo + HW6011 & D732
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się