beba1234

-U-R-S-U-S- 914 + TURBO??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
beba1234    0

Witam mam pytanie montował ktoś turbo do 914?Wiem ze temty podobne były ale nie wyszukałem odpowiedzi jaka by mnie zadowoliła :D. Jak z żywotnością silnika? W jednym temacie wyczytalem ze silnik sie grzal... Jest tu ktoś kto juz ma to za sobą? jestem w trakcie remontu i sie zastanawiam nad montażem turbo. Tloki, wtryski oraz korby od turbo. 

jak z Pompa paliwa? stara moze zostac??

https://allegro.pl/kolektor-wydechowy-c-385-4ka-ursus-83022003-turbo-i7666161053.html

https://allegro.pl/kolano-wydechowe-tlumika-385-zetor-turbo-1014-1604-i6959630086.html

https://allegro.pl/turbosprezarka-ursus-c-385-4-cyl-turbo-turbina-i4888327055.html   co sądzicie o tej turbinie?

https://allegro.pl/kolektor-ssacy-c-385-4-cyl-turbo-83022002-i6986499646.html            ten kolektor mozna przerobic ze starego?? cena dosyc wysoka...

Podłaczenie (przewody powietrza, smarowanie i oczywiście wydech tez)

Z góry dziekuje za pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

paku    2
mam 385 do tego jest założone turbo teraz jest 1012 Moc jest dużo więcej ale za to uszczelka pod głowicą nie daje rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paku    2
lepiej sprzedać i kupić takiego co ma oryginalnie założone turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beba1234    0
Przed chwilą, paku napisał:

lepiej sprzedać i kupić takiego co ma oryginalnie założone turbo

jaka jest roznica miedzy oryginalem z turbo 1014(wyeksploatowany) a 914 ktorej zaloze wszystko nowe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czego się nie robi! panowie w stosunku do silnika wolnossącego jak go uturbisz musisz odprężyć go stosuje się uszczelkę pod głowicą grubsza w stosunku jak do wersji bez turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

Nie jest to do końca prawdą. Do turbo idą tak samo uszczelki 1,2 i 1,6 jak do wolnossących. Grubość uszczelki jest zależna od tego ile wystaje tłok nad blokiem w GMP. Oczywiście gdy założysz grubszą uszczelkę tam gdzie powinna być cięńsza to nic złego się nie stanie, tylko będzie gorzej odpalał gdy zimno. Uszczelki Turbo-wolnossący różnią się kanałami a nie grubością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paku    2

☝☝ polać mu ☝☝bez turbo ma jeden kanał zamknięty a w turbo są otwarte wszystkie kanały na uszczelce grubsza jest i wzmocniona 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
weksel    137
turbo można i c330 założyć nie problem zrobić dziurę a o mechanice już musisz doczytać,przykład z wiosny 914 przerobiony na 1014 Panie ale jak? no dorzuciłem turbo przód zregenerowałem,a blok ?no w bloku orginał nic nie ruszyłem dziękuję do widzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maverick    63
Zależy jaki przyrost mocy chcesz uzyskać. Do 0.5 bara nic nie musisz zmieniać. Pompa paliwa w wersji turbo posiada korektor nadciśnieniowy który pod wpływem ciśnienia powietrza z turbosprężarki powoduje zwiększenie dawki paliwa boost pinem. Filtr powietrza należałoby zmienić na co najmniej taki jak w 1224 by nie powodował podciśnienia przed sprężarką. Oczywiście farbryczne 1014 ma inną głowicę, tłoki, pierścienie, większą chłodnicę cieczy. korbowody w 914 są raczej ze stopą więc wytrzymają. Na pewno efekt będzie wprost proporcjonalny do ilości dawki paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu987    24
A co gdyby dołożyć turbo bez wymiany bebechów tylko końcówki wtrysków zmienić na te od turbo i pompę przeregulować? Robił ktoś tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
człowieku popatrz na katalog do c380 i 380 turbo i sprawdzimy czy idą te same grubości. obstawiam że do 0,5 bara nie musisz nic kombinować oprócz innego filtra chyba nawet końcówki te same, większe ciśnienie to inne modyfikacje na mus bo ci silnik wywali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
policz sobie koszty ile to wyniesie ja bym proponował montaż LPG przy cięższej pracy obniży spalanie i podniesie moc delikatnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    16
10 godzin temu, jasiu987 napisał:

A co gdyby dołożyć turbo bez wymiany bebechów tylko końcówki wtrysków zmienić na te od turbo i pompę przeregulować? Robił ktoś tak?

zatrze się na cylindrach.wyższa temperatura jest,dlatego ma grubszą chłodnicę i dodatkowy wentylator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maverick    63
23 godziny temu, weksel napisał:

turbo można i c330 założyć nie problem zrobić dziurę a o mechanice już musisz doczytać,przykład z wiosny 914 przerobiony na 1014 Panie ale jak? no dorzuciłem turbo przód zregenerowałem,a blok ?no w bloku orginał nic nie ruszyłem dziękuję do widzenia

Masz jakieś foty z przeróbki 914 na 1014?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez mati0517
      Witam wszystkich.
       
         Szukałem informacji bardzo dużo, ale nic konkretnego w związku z tematem.
         Zatem takie pytanie, czy ktoś zakładał skośną maskę (typu FINN a także montowane w 1014) do ursusa 914 i pochodne? Jak to się ma do zbiornika paliwa a mianowicie do jego wlewu (czy aby czasami nie jest on wtedy za niski?), Jak z dostępem do wlewu do chłodnicy i czy pasuje w miejsca starszego modelu na otwory. 
      Pytam tylko dlatego, że chciałbym zamówić maskę i zamontować. Może ktoś z was już taki zabieg odmładzający przeprowadzał w swoim ciągniku i chciałby nam coś podpowiedzieć ciekawego, ponieważ zapewne nie tylko ja chcę coś takiego zrobić. 
       
      Pozdawiam
    • Przez krzysztoff
      Witam,
      Mam problem odnośnie ustawienia 914 na rozstaw 150 cm. Tył mam już uszykowany, ale nie mogę dopasować przodu.
      Potrzebuję zmienić rozstaw do uprawy ziemniaków i nie wiem jakie felgi i opony założyć na przód, tak aby prześwit był odpowiednio duży, ale żeby skręt nie był za mały.
      Proszę o odpowiedź i czy ktoś ma tak rozstawiony taki ciągnik.



      Dodam, że na tyle mam koła 12.4-46R
    • Przez kaziu914
      Witam nie dawno kupiłem ursusa 914 i mam z nim pare problemów. Zauważyłem że z pod kolektora wydechowego wycieka niewielka ilość oleju z pierwszego cylindra od kabiny. Czy to może być związane z jakąś awarią np: pierścienie na tłoku? Ubywa także olej z silnika i pojawia się on w środku skrzyni pośredniej. Problem jest także ze skrzynią biegów żeby zredukować bieg trzeba całkiem wychamować ciągnik dopiero wtedy można wrzucić niższy bieg. Bardzo to udrudnia jazdę po drogach. Do tego hamuje tylko na jedno koło. Dodam że nie używałem wcześnie ursusów z tej seri. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.