Polecane posty

wojran    1

Brak mocy podczas prac polowych  oraz bardzo kopci. ( i pali ponad 10 l na ha w orce czy to normalne )? :

Podczas tegorocznej orki ciągnik nie dawał sobie rady a orka na 20-28 cm (3-4-5) kl ziemi prędkość ok 6-7 km/h (na wolniejszy biegach to samo )pług 3 unia a z 2 też miał problemy oczywiście przedni napęd włączony oraz tur z łyżką  z przodu ktoś wie co może byc nie tak?

Moc ciągnika 62 km pracę wykonywane na 1600-1900 obrotów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7970

oleju ubywa ? jaki kolor dymu, objawy wskazują na układ wtryskowy, czyli pompa, wtryski, może świeca połomieniowa pusciła w kolektor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojran    1
4 minuty temu, Uziu92 napisał:

oleju ubywa ? jaki kolor dymu, objawy wskazują na układ wtryskowy, czyli pompa, wtryski, może świeca połomieniowa pusciła w kolektor.

Ciągnik sie poci w kilku miejscach na bloku dym szaro - czarno ciemy nie równe obroty silnika na niskich handlarz zapewniał ze robił kapitalke silnika ( ciągnik zakupiony rok temu ) ale nic w wtryskach nie wspomniał a i ciągnik zalany olejem superol ( tak wiem juz więcej tej wody nie wleje na wiosne turdus) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7970

olej koniecznie wymien na coś lepszego, na poczatek wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, ewentualnie koncowki do wymiany, jak skutku nie bedzie to dalej pompa wtryskowa, i sprawdz jeszcze świece, czy nie puszcza paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

Ci sie humor wyostrzył 😉 Jeździłem kilka lat na Turdusie i strasznie sie popsuł 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Rok temu,czy to pierwsza orka?Napisz konkretnie skąd wydostaje się dym .Odpal silnik, odkręć korek wlewu oleju,zwróć uwagę czy nie wydostaje się przez korek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637
Ja mam problem w mf 6170 z moca. Kiedys oralem na 1D i szedl ewentualnie jak mial ciezko to poscil dyma ale szedl.Teraz oram 1C i ma ciezko. Dodam ze jak zchodzi z obrotow to nie poszcza dyma tylko przydusza go. Filtry paliwa wymienione odstojnik wyczyszczony,filtry powietrza wyczyszczone. Dodam ze stalo sie to z dnia na dzien. Jak myslicie pompa czy wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Do wszystkich mechaników z forum - skąd wiecie, ze to pompa, wtryski, olej itd. Jedź do mechanika, niech sprawdzi zanim cokolwiek wymienisz. Olej to olej, ma być takiej lepkości jak podaje producent, po Turdusie silnik się nie naprawi tak samo jak po Superolu od razu nie zepsuje. 

Jak chcesz coś sam podłubać to zacznij od takich czynności jak wymiana filtrów ( o ile nie było to zrobione ), czyszczenie filtrów w pompce zasilającej i na zasileniu pompy wtryskowej ( choć tu można zostawić mechanikowi ), sprawdź filtr powietrza i przewody do kolektora, oraz zobacz czy świeca płomieniowa nie puszcza paliwa.

Jeśli pali trochę ponad 10 l na ha w orce to ja go od Ciebie odkupię, nie miałem jeszcze tak wspaniałego ciągnika, oczywiście mam tu na myśli orkę na zimę. 

Jak chcesz bawić się w dochodzenie przez forum to przynajmniej napisz ile tego dymu, jak odpala i ile ubywa oleju. Napisz jeszcze co wydobywa się z odmy ( choć to nie za wiele powie ). Czy czuć spalony olej w spalinach?

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojran    1
Dnia 3.11.2018 o 21:26, akmaly napisał:

Do wszystkich mechaników z forum - skąd wiecie, ze to pompa, wtryski, olej itd. Jedź do mechanika, niech sprawdzi zanim cokolwiek wymienisz. Olej to olej, ma być takiej lepkości jak podaje producent, po Turdusie silnik się nie naprawi tak samo jak po Superolu od razu nie zepsuje. 

Jak chcesz coś sam podłubać to zacznij od takich czynności jak wymiana filtrów ( o ile nie było to zrobione ), czyszczenie filtrów w pompce zasilającej i na zasileniu pompy wtryskowej ( choć tu można zostawić mechanikowi ), sprawdź filtr powietrza i przewody do kolektora, oraz zobacz czy świeca płomieniowa nie puszcza paliwa.

Jeśli pali trochę ponad 10 l na ha w orce to ja go od Ciebie odkupię, nie miałem jeszcze tak wspaniałego ciągnika, oczywiście mam tu na myśli orkę na zimę. 

Jak chcesz bawić się w dochodzenie przez forum to przynajmniej napisz ile tego dymu, jak odpala i ile ubywa oleju. Napisz jeszcze co wydobywa się z odmy ( choć to nie za wiele powie ). Czy czuć spalony olej w spalinach?

Pali na dotyk  filtry zmienione może z 2 miesiące temu wszystkie oprócz hydrauliki w dymie nie czuć spalonego oleju którego przez cały dotychczasz sezon dolałem ok pół litra a moje najbliższe podejrzenia to końcówki wtryskow  dymu jest sporo ale nie widać tego az tak mocno na jalowych obrotach przy pracy na wysokich obrotach i np dzisiejszej orce na 1 kl ziemi prawie parowóz a dym nadal cimno szary ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521
Dnia 3.11.2018 o 14:01, wojran napisał:

Brak mocy podczas prac polowych  oraz bardzo kopci. ( i pali ponad 10 l na ha w orce czy to normalne )? :

Podczas tegorocznej orki ciągnik nie dawał sobie rady a orka na 20-28 cm (3-4-5) kl ziemi prędkość ok 6-7 km/h (na wolniejszy biegach to samo )pług 3 unia a z 2 też miał problemy oczywiście przedni napęd włączony oraz tur z łyżką  z przodu ktoś wie co może byc nie tak?

Moc ciągnika 62 km pracę wykonywane na 1600-1900 obrotów 

,, i pali ponad 10 l na ha w orce czy to normalne " no nienormalne i niemożebne , chciał bym mieć taki ciągnik

resztę napisał @akmaly

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Sprawdź:

- filtr powietrza

- świecę płomieniową

- stopień sprężania

- rozpylacze

- kąt wtrysku

- luz zaworowy

- pompę wtryskową

I to chyba tyle:)

 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7970

zanim rozgrzebierz to zobacz czy węzyk od kolektora do boostera nie jest gdzies nieszczelny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637
Moj nie ma turbo wiec i nie ma boostera. Wymienilem pompke zasilajaca i nic nie pomoglo. Pompiarz twierdzi ze sama pompa jest raczej ok ale moze byc tak ze lopatki i tulejka w pompie jest walnieta. Jutro albo w czwartek ma to zobaczyc. Innej opcji juz nie widzie. Ciagnik ladnie rowno chodz,dobrze pali czy na zimnym czy cieplym wiec to nie beda wtryski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj