Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wuwo1    4

Witam od jakiegoś czasu ciągnik pobiera olej w sporej ilości w orce ok 0.5l na hektar przykapca na bialo   .co morze byc przyczyną z odmy nie puszcza dymu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Jak kopci na biało to cały czas spala olej ( najszybciej poprzez nieszczelność pierścień-tuleja ). Jakby dużo mocniej kopcił przy rozruchu niż podczas dalszej pracy to można przyjąć głowicę. Tak czy siak czeka Cię remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wuwo1    4

przy starcie kopci tak z 15 min później normalnie po 3 godz jak parowóz .

.kiedy powinien leciec dym z odmy u mnie nic dlaczego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

zdejmuj głowice a wszystkiego się dowiesz i tak Cie to czeka. Wcześniej kompresje, wtryski sprawdzić

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11

hej ja mam pytanko ponieważ mój kopci jak parowóz  ale kopci na śiwy tzn jak zdrowy silnik tylko mam problem ponieważ jak wyjąłem filtr to słychać tak jak by sprężarka chodziła i słychać tuch tuch i rb sie słaby oleju nie bierze nic. czy to moze być wina ze zawór któryś jest wypalony ?. na dodatku pompa ta pionowa jak chodzi ciągnik to słychać ją bardzo głośno ? ciśnienie tłokowe ma ok mierzone 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11

luzy miedzy zaworami oki myślę nad zdjęciem kolektora i bedzie widać gdzie przepuszcza 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11

zawór wdechowy puszcza i głowica do regeneracji. Jaki koszt takiej regeneracji

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11
17 minut temu, sznajdik napisał:

Ja chyba płaciłem 600 za całą głowicę znaczy regenerację jej

6 cyl ?

masz jakieś namiary ?  bo umnie wywaliło 1 zawór i puszcza sprezenie do kolektora wdechowego na 1 tłoku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

za tysiaka z hakiem można mieć "niby nową " :P

Jaki tam olej lejesz? może nagar się robi

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

To ze puszcze w kolektor to moze byc tez opadnietej tulei i wyoalonej przez to uszczleki pod vlowica anie samego zaworu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11

Koledzy mam pytanie zęby zdjąć misę olejową trzeba odmierzać przodem  

turdus 

włożyłem bo mam nowe pierścienie to szczelinomierzem zużycie tuleij  jest na 0.30 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
34 minuty temu, pepe96 napisał:

Koledzy mam pytanie zęby zdjąć misę olejową trzeba odmierzać przodem  

turdus 

włożyłem bo mam nowe pierścienie to szczelinomierzem zużycie tuleij  jest na 0.30 

Jak masz owale na tulejach to szkoda zachodu z pierścieniami 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11

nie tylko patrzyłem tuleje nowe są w świetnym stanie i tłoki też bo zdoiłem głowice ponieważ było głośnie stukanie w litr powietrza ale głowica jest ok wiec na to wychodzi ze to pompa lub wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11
8 godzin temu, Mikruss napisał:

To ze puszcze w kolektor to moze byc tez opadnietej tulei i wyoalonej przez to uszczleki pod vlowica anie samego zaworu.

Uszczelka jest ok po zdjęciu tuleja też ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj