News
GreenFarmer

Steyr 4120 Profi CVT- Błąd ciśnienia oleju

Polecane posty

GreenFarmer    1

Pacjent steyr 4120 profi cvt podczas jazdy czy to na manualu czy automacie przy duzej predkosci i malych obrotach silnika pojawia sie bład wraz ze kontrolka stop "hydro oil pressure warning". Po zatrzymaniu ciagnik zaciaga reczny po czym trzeba odczekac az zniknie. Wzrastaja obroty silnika i po okolo 2-3 minutach blad znika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    8

Coś nie tak z ciśnieniem, najprawdopodobniej ciśnienie robi się zbyt niskie. Proponuję zerknąć na filtry. Komputer prawdopodobnie podnosi obroty żeby zwiększyć ciśnienie w układzie.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekKalinowski
      Witajcie.
      Mam ciężki orzech do zgryzienia: który ciągnik wybrać. Został mi przyznany ciągnik do 100KM max. i muszę coś wybrać z tych dwóch. Proszę o wasze opinie na temat tych modeli, co lepsze? co byście z tych dwóch wybrali? i dlaczego.
    • Przez Hardy67
      Witam , stoję przed zakupem nowego ciągnika pomocniczego , w przedziale mocy 60-75km 
      Szukam czegoś o niedużych gabarytach , o niewielkim spalaniu , i dobrym skręcie .
      Ciągnik miałby pracować z rozsiewaczem 800l opryskiwaczem 650l sadzarką do tytoniu 2 rzędową , rozdrabniaczem 1,6m
      glebogryzarką 2m i w transporcie w obrębie gospodarstwa .
      Jeśli ktoś coś poleca chciałbym żeby uzasadnił swoją odpowiedz
    • Przez młodystaryrolnik
      Witam co byście mi doradzili mam do wyboru z pośród 3 typów. Traktor jako główny w gospodarstwie do 30 ha, bydło mięsne i uprawy na ziemia ciężka teren pogórkowaty, 10ha oddalone o ok 8 km od gospodarstwa.   
      Valtra N104 z podłokietnikiem active praktycznie na maksymalnym wyposażeniu : pojemność 4,4 AGCO moc znamionowa 105 km moc max z doładowaniem 115km przekładnia 30+30  pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 540/65R38 i 440/65R28 rozstaw osi 2665mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ valtra pompa 90 l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 6,3T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica fotel pneuatyczny + oświetlnie dodotkowe klima zwykła cena ok 270-280 netto 2. Styer 4115 Profi 
      pojemność 4,4FPT moc znamionowa 116 km moc max z doładowaniem 145km przekładnia powershift 24x24 pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 600/65R38 i 48065/R28 michelin rozstaw osi 26845mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ  pompa 150l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne elektrohydrauliczne  tylny podnośnik max 7,8T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica lusterka el i grzane fotel pneuatyczny podgrzewany + oświetlnie max klima automatyczna cena ok 260-265 netto 3. Class Arion 430
       pojemność 4,4 FPT moc znamionowa 105 km moc maxymalna 110km przekładnia powershift 16x16 pod obciążeniem /DYNA 4 wom 540/540E/1000 koło 440/65R38 i 540/65R28  rozstaw osi 2525mm kabina bez amortyzacja  oś przednia amortyzacja  bez przedni TUZ  pompa 100l/m 3 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 5,7T fotel pneuatyczny  + oświetlnie max klima manualna kolorowy wyświetlacz cena ok 240- 248 netto Wszystkie ciągniki są super  w wyposażeniu bogatym w stosunku do podstawowej wersji, proszę o opinie na temat takich ciągników i co byście mi polecili, ceny już raczej już nie do negocjacji. ( nie wiem czy dilerzy  nie chcą ze mnie za bardzo zedrzeć i już wspominają o szykujących się podwyżkach ) 
       
    • Przez hopper5
      Witam. Problem z rewersem. Podczas manewrowania po podwórku zanikł rewers do przodu. Działa tylko do tyłu, ten przy kierownicy bo jeżeli wrzuce do tyłu przy kierownicy to mogę przerzucić jazde do przodu na multikontrolerze. Ale jeżeli zaniknie też do tyłu to wtedy juz wogle nie ruszę. Bezpieczniki sprawdzone cale. Czy może to być wina dźwigni?
    • Przez BartekTruszkowski
      Witam, mam problem z EPL, błąd 12188, wiem, że chodzi o regulację hamulca elektronicznego EPL, czy ktoś jest mi w stanie podrzucić skany z serwisówki odnośnie regulacji i kalibracji tego modułu. W zasadzie opis jak to zrobić mam, ale niestety brakuje w nim rysunków pomocniczych. Dzięki serdeczne.
       
      Opis po angielsku bez rysunków.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj