Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Dnia 18.10.2018 o 21:52, PRIMO napisał:

Jak by ciekło ze zwolnicy to półoś byłaby sucha a tu widać jak byk  (3 zdjęcie ) że padł uszczelniacz półosi w moście wiem bo ten temat już przerabiałem. 

@PRIMO 

A tu to jest jakiś uszczelniacz bo w katalogu nie ma

 

IMG_20210108_121600.jpg

IMG_20210108_124541.jpg

Edytowane przez Rolnik1973
Opublikowano
1 godzinę temu, Rolnik1973 napisał:

@PRIMO 

A tu to jest jakiś uszczelniacz bo w katalogu nie ma

 

IMG_20210108_121600.jpg

IMG_20210108_124541.jpg

Jest bo sam wymieniałem u siebie. 

Opublikowano

4 to bodajże tuleja ale nie jestem pewien a 5 to udzczelniacz predniej zwolnicy. 

Opublikowano (edytowane)

Rysiek wywal te instrukcję bo ona jest uja warta. 

Jak może być samosmarna jak masz olej w piaście 1,4 litra .

Edytowane przez PRIMO
Opublikowano (edytowane)

w most 3426892M1 lub 3019956X1  tylko że ja bym od razu zaczął szukać półosi albo zakładu ze szlifierkami bo jak wspomniałem w tym gruzie uszczelniacz twardszy od plastelinowej półosi :D no i krzyżaki jeśli trzeba będzie rozbierać

A i dobry ściągacz zrobić, być może wyposażyć się w palnik... życie :D

A i bym zapomniał... wpierw odpowietrznik mostu wyczyść :P

Ale nawet w moim życiu coś pozytywnego się wydarzyło w związku z tym gruzem...

https://photos.app.goo.gl/uSJT9uQqevw6Tixx9 fabryka :D

Edytowane przez lukbold
  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, lukbold napisał:

w most 3426892M1 lub 3019956X1  tylko że ja bym od razu zaczął szukać półosi albo zakładu ze szlifierkami bo jak wspomniałem w tym gruzie uszczelniacz twardszy od plastelinowej półosi :D no i krzyżaki jeśli trzeba będzie rozbierać

A i dobry ściągacz zrobić, być może wyposażyć się w palnik... życie :D

A i bym zapomniał... wpierw odpowietrznik mostu wyczyść :P

Ale nawet w moim życiu coś pozytywnego się wydarzyło w związku z tym gruzem...

https://photos.app.goo.gl/uSJT9uQqevw6Tixx9 fabryka :D

@lukbold ale to to samo, takie same wymiary 40x68x14

A ten z poz 5 to 40x55x10

Tą 5 w zwrotnicy też trzeba zmieniać bo on gdzieś w środku czy tylko ten z poz 4

Bo 4 jest zewnętrzny 

Opublikowano (edytowane)

To jest tak namalowane że właśnie w błąd wprowadza 40x68x14 czyli nr 4w moście a nr 5 jest w zwrotnicy

2 godziny temu, PRIMO napisał:

@lukbold i co było przyczyną?

oringi za 50gr na tej rurce. Dziwi mnie to bo przecież parę lat temu jak tu zdjęcia pokazywałem to po złożeniu działało... i naraz oringi zjadło? Co zabawne... zamawiasz nowe po numerach i rozmiarze a przysyłają Ci takie że od razu je ścina. 1.9 zamiast 1.78mm grubości 😂.. precyzyjna robota... No i ten pomiar na zasilaniu TURa bo tylko tam w miarę sensownie można coś zmierzyć bo z na gniazdach z tyłu już są mniejsze ciśnienia... Tak czy siak już byłem chory na myśl o rwaniu pompy. Co prawie jeszcze testu trzymania nie robiłem ale jeśli ciśnienie wróciło to i szczelność być powinna a nie że 450kg pługa ciężko wyrwać

Edytowane przez lukbold
  • Thanks 1
Opublikowano
2 minuty temu, Rolnik1973 napisał:

@lukbold

To na jedno koło muszę kupić

1szt nr4 i to pójdzie w most

1szt nr5 i to pójdzie w zwrotnicę

?

Wpierw to rozbierz bo będziesz latał po części parę razy jak będziesz miał pecha... obyś nie spuchł na sworzniach zwrotnicy 🤣😆

Opublikowano
4 minuty temu, Rolnik1973 napisał:

Bo nie ma co robić

Podłubałby trochę.

zimno nadają. sie przeziębisz w garażu to zobaczysz!

Opublikowano
58 minut temu, Rolnik1973 napisał:

@lukbold

To na jedno koło muszę kupić

1szt nr4 i to pójdzie w most

1szt nr5 i to pójdzie w zwrotnicę

?

Jak stary wyciągniesz to jedziesz do sklepu i dobierasz a po katalogu to se możesz pojeździć jak @lukbold pisze. 

39 minut temu, Rolnik1973 napisał:

Podłubałby trochę.

To możesz z małżonką. 😁

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v