michalnh

JD 6820 migająca kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik

Polecane posty

michalnh    27

Witam,

Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
a nie wpadłeś na pomysł żeby podłączyć komputer i zobaczyć na kody błędów ? ostatnio u kolegi w nowym maxumie były cyrki przez czujnik ciśnienia oleju ,być może u cb wcale remont nie był potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalnh    27
komputer był podlanczany nie jeden raz i żadnego kodu błędu nie ma pokazuje, że wszystko jest w porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalnh    27
Odnośnie zaworu modulacyjnego to sprawa wygląda tak że ma lekko za duże napięcie ale okazało się, że raczej problemem był przetarty kabel który robił zwarcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

ale tylko nie rozumiem tej diagnostyki w czym problem. Grzejesz i jeździsz aż się stanie że pali się kontrolka i nie jeździ. Podłączasz kompa i masz odczyty co się dzieje i w posty systemowe i kolejne półbiegi i jazda przód tył dajesz manometr i po temacie. Jak się zapala kontrolka to przecież w tym samym czasie generowany jest kod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    9
wiem że nie na temat Ale czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie jest czujnik ciśnienia oleju w skrzyni ?John deere 6620 SE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

to jest wg mnie pozycji czujnik ciśnienia masz pod filtrem bardziej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

ten jest od niskiej temperatury idź po kablu od niego i będzie tam 2 pionowa od przodu wtyczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    9

po podłączeniu manometru pod wyjście brake press ciśnienie na zimnym pokazało 14 bar mechanik powiedział że jest za niskie więc czeka grubsza naprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    9

tylko nie wiem czemu kazał włączyć przekaźnik A potem kręcić kierownicą skoro "break press " oznacza ciśnienie hamulcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

powinien wpinać się w gniazdo system koło filtra skrzyni na początek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    9

Też tak myślałem ale no najpierw trzeba znów zajrzeć do tego filtra siartkowego może tam jest przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Witaj kolego,

może dasz znać co dzieje się z twoja przekładnia, bo mierzysz ciśnienia a nie wiemy dlaczego?

W temacie ciśnienia zmierzonego w JD 6620 to ksiażkowo przy 2300 obr/min powinno być 14 bar więc narazie w twoim przypadku jest ok, mówie narazie bo mierzone jest na zimnym oleju i nie wiem czy mierzymy cisnienie na obudowie mostu czy skrzyni?

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    9

Dzieje się tak ze niezależnie od sytuacji czy olej gorący czy nie na parę sekund czy też minut zapala się kontrolka od ciśnienia Oleju w skrzyni, ostatni raz pojawiła się po myciu ciągnika Ale za chwilę zgasła A inny przypadek to taki jak olej podczas orki czy prasowania rozrzgrzeje się podnośnik nie ma siły obrócić 4- skibowego pługa bez gazu czy też unieść go. Zaraz po kupnie ciągnika były wymienione wszystkie filtry na orginal i zamiennik oleju hy-gyard firmy Fush. Skąd masz dane z książki? Możesz podać Jakiś link ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Mając mało danych i polegając na twoich obserwacjach plus fakt  ze ciśnienie SYSTEMOWE jest OK czepił bym się problemu po stronie czujnika lub okablowania do czujnika (patrz odp od kolegi ariss z tym że kolega się myli czujnik pod nr 22 jest od ciś systemowego 13 to temp oleju)

A co do pracy podnośnika to troche inna sprawa i nie wiązał bym tego ze skrzynią, proponował btm znaleźć kogoś kto pomierzy pożadnie ciśnienia na hydraulice i wszystko bedzie jasne ( słaby punkt tych układów pekające płyty sterujące podnośnika) efekt słabo działająca hydr zew, podnośnik pieniący i grzejący się olej hydr

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj