Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Brat ma jeden z ostatnich 2011r, bo jak zamawiał to już tylko te co diler miał zamówione "na zapas" były. Z kolei znajomemu w 6830p z 2013 r poszła ta turbina i uszkodziła silnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    75
w tym 6830p to ten znajomy pewnie jeździł mimo błędów wyświetlanych na monitorze. Musiało zablokować geometrie która oparła się o wirnik a on mu cisł dalej bo działa i wirnik przeleciał się po dolocie aż do głowicy. Na Af jest parę osób co miało z tymi ciągnikami problemy ale jakoś każdy jeszcze jeździ 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szarywilk napisał:

Dnia 20.12.2018 o 01:07, AchimR napisał:

Akurat na jednej turbinie ze zmienna geometria, ale to mało istotne. JD niestety nie jest firmą która na dzień dzisiejszy ma solidne zaplecze w rozwoju silników. W najmocniejszych modelach zawsze korzystali z innych silników niż swoje, a to o czymś świadczy. Np. silniki Cummins (dobry wybór) czy teraz do sieczkarnii silniki Liebher (ciekawe posunięcie, silniki znam z maszyn budowlanych i są wytrzymałe).

Po wywaleniu "ulepszeń" taki ciągnik może być porównywalny, ale juz nie dorówna solidnością. 

Odkąd JD wprowadził 6x30 z turbiną na zmiennej geometrii to jestem zdania, że sens mają ciągniki w których montowane są silniki firm które specjalizują się w ich budowie. Np. SISU czy FPT. Osobiście bardzo lubię SISU. Duży litraż, tylko SCR, duża elastyczność. Co ciekawe nawet JCB montuje od niedawna SISU w Fastrac'u (a eksperymentowali z Cummins'em). Fendt ... jak dla mnie niewart tych pieniędzy. Valtra jak najbardziej TAK. Ewentualnie MF, serwisuję kilka dużych gospodarstw i problemów z nimi nie ma. Arbos - nie mam doświadczenia. 

W załączniku masz wykres JD 6830 ze zmienną geometrią i pomiar tego samego ciągnika po zmianie turbiny na zwykłą (ze starszego modelu ... wszystkie częsci dostępne w JD). W programie silnika nie była ruszana mapa paliwa tylko usunięte bzdety od VGT.

20181220_010245.jpg

Nie ruszana mapa w 6930 i na hamowni 300 kucy - to jest chyba ta mapa co Czesi wygrywali i po 2 Tygodniach korby krzywe, ale pod górkę podobno 8530 nie miał szans ....a na serio to zapieczoną Vtg będzie gorsze od dzialajacej zwykłej , ogólnie jd dużo gorszy nie jest tylko polski serwis połowy akcji serwisowych nie robi, na vgt była w całej Europie a u mnie po rozpierd..... łopatek i wpadnięciu do komory spalania rachuneczki na 40k , a po roku kumpel z U.K. ta sama sytuacja i jd wziął na siebie. 

Wyskakiwały Ci błędy przed tym jak Ci się urwały te łopatki od turbiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Farmer2017    0
Dnia 10.10.2018 o 07:09, michalek4040 napisał:

Mam 214 tylko ze direct i jestem z niej zadowolony oprocz blotnikow skretnych bo psuje sie to na potege

Mozna przewiercic obudowe i zalozyc kalamitke. Valtry t4 z poczatku produkcji tego nie mialy ale zostalo to poprawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalek4040    67
37 minut temu, Farmer2017 napisał:

Mozna przewiercic obudowe i zalozyc kalamitke. Valtry t4 z poczatku produkcji tego nie mialy ale zostalo to poprawione.

Tak tylko ze teraz znowu mi sie rozlecialo a nowe kosztuje 1000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    239
Dnia 1.01.2019 o 18:24, michalek4040 napisał:

Tak tylko ze teraz znowu mi sie rozlecialo a nowe kosztuje 1000zł

No jakiś feler powinien być bo aż nieprzyzwoicie robić tysiące mth bez awarii a proszę porównać w kosztach i problemach usterki opisywane przez użytkowników innych marek - to w przypadku VALTRY relaks 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
therider    6

John deere 6155m Command quad czy valtra t174 active 

Valtra pokazowa 300 mg

John deere 40 tyś droższy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    239

Napiszę jeszcze raz poziom obsługi posprzedażnej gwarancyjnej i pogwarancyjnej Valtra nie ma sobie równych chyba że mnie tak rozpieszczają Jon koledzy narzekają że po zakupie nowego zero szkolenia -przez telefon nie skorzy do rozmów  i to po zakupie za ponad 500 000 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj