Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Brat ma jeden z ostatnich 2011r, bo jak zamawiał to już tylko te co diler miał zamówione "na zapas" były. Z kolei znajomemu w 6830p z 2013 r poszła ta turbina i uszkodziła silnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78
w tym 6830p to ten znajomy pewnie jeździł mimo błędów wyświetlanych na monitorze. Musiało zablokować geometrie która oparła się o wirnik a on mu cisł dalej bo działa i wirnik przeleciał się po dolocie aż do głowicy. Na Af jest parę osób co miało z tymi ciągnikami problemy ale jakoś każdy jeszcze jeździ 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szarywilk napisał:

Dnia 20.12.2018 o 01:07, AchimR napisał:

Akurat na jednej turbinie ze zmienna geometria, ale to mało istotne. JD niestety nie jest firmą która na dzień dzisiejszy ma solidne zaplecze w rozwoju silników. W najmocniejszych modelach zawsze korzystali z innych silników niż swoje, a to o czymś świadczy. Np. silniki Cummins (dobry wybór) czy teraz do sieczkarnii silniki Liebher (ciekawe posunięcie, silniki znam z maszyn budowlanych i są wytrzymałe).

Po wywaleniu "ulepszeń" taki ciągnik może być porównywalny, ale juz nie dorówna solidnością. 

Odkąd JD wprowadził 6x30 z turbiną na zmiennej geometrii to jestem zdania, że sens mają ciągniki w których montowane są silniki firm które specjalizują się w ich budowie. Np. SISU czy FPT. Osobiście bardzo lubię SISU. Duży litraż, tylko SCR, duża elastyczność. Co ciekawe nawet JCB montuje od niedawna SISU w Fastrac'u (a eksperymentowali z Cummins'em). Fendt ... jak dla mnie niewart tych pieniędzy. Valtra jak najbardziej TAK. Ewentualnie MF, serwisuję kilka dużych gospodarstw i problemów z nimi nie ma. Arbos - nie mam doświadczenia. 

W załączniku masz wykres JD 6830 ze zmienną geometrią i pomiar tego samego ciągnika po zmianie turbiny na zwykłą (ze starszego modelu ... wszystkie częsci dostępne w JD). W programie silnika nie była ruszana mapa paliwa tylko usunięte bzdety od VGT.

20181220_010245.jpg

Nie ruszana mapa w 6930 i na hamowni 300 kucy - to jest chyba ta mapa co Czesi wygrywali i po 2 Tygodniach korby krzywe, ale pod górkę podobno 8530 nie miał szans ....a na serio to zapieczoną Vtg będzie gorsze od dzialajacej zwykłej , ogólnie jd dużo gorszy nie jest tylko polski serwis połowy akcji serwisowych nie robi, na vgt była w całej Europie a u mnie po rozpierd..... łopatek i wpadnięciu do komory spalania rachuneczki na 40k , a po roku kumpel z U.K. ta sama sytuacja i jd wziął na siebie. 

Wyskakiwały Ci błędy przed tym jak Ci się urwały te łopatki od turbiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer2017    0
Dnia 10.10.2018 o 07:09, michalek4040 napisał:

Mam 214 tylko ze direct i jestem z niej zadowolony oprocz blotnikow skretnych bo psuje sie to na potege

Mozna przewiercic obudowe i zalozyc kalamitke. Valtry t4 z poczatku produkcji tego nie mialy ale zostalo to poprawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalek4040    115
37 minut temu, Farmer2017 napisał:

Mozna przewiercic obudowe i zalozyc kalamitke. Valtry t4 z poczatku produkcji tego nie mialy ale zostalo to poprawione.

Tak tylko ze teraz znowu mi sie rozlecialo a nowe kosztuje 1000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
Dnia 1.01.2019 o 18:24, michalek4040 napisał:

Tak tylko ze teraz znowu mi sie rozlecialo a nowe kosztuje 1000zł

No jakiś feler powinien być bo aż nieprzyzwoicie robić tysiące mth bez awarii a proszę porównać w kosztach i problemach usterki opisywane przez użytkowników innych marek - to w przypadku VALTRY relaks 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
therider    7

John deere 6155m Command quad czy valtra t174 active 

Valtra pokazowa 300 mg

John deere 40 tyś droższy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Napiszę jeszcze raz poziom obsługi posprzedażnej gwarancyjnej i pogwarancyjnej Valtra nie ma sobie równych chyba że mnie tak rozpieszczają Jon koledzy narzekają że po zakupie nowego zero szkolenia -przez telefon nie skorzy do rozmów  i to po zakupie za ponad 500 000 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj