marcinl43

Ursus C-360- Pęknięty blok silnika między tulejami

Polecane posty

marcinl43    7

silnik.thumb.jpg.0300bc3b2f7e0e0264230823d98672c3.jpg801466872_silnik2.thumb.jpg.92a47d623a561f2e6ebb43e0264a1612.jpgsilnik3.jpg.9b30fbfab4e660e7e4efbb41a557a0eb.jpgwitam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?

Edytowano przez marcinl43

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    317

zapunktuj  punktakiem to pekniecie troche dobrego  silikonu na to przed uszczelka i powinno byc dobrze ,kolega w zetorze tak zrobil i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
12 minut temu, tadi77 napisał:

zapunktuj  punktakiem to pekniecie troche dobrego  silikonu na to przed uszczelka i powinno byc dobrze ,kolega w zetorze tak zrobil i jest ok

Po co ?

 

Sprawdź czy nie pękł Ci na dole przy uszczelniaczach. Jeśli tam jest cały to nie masz się czym przejmować, mnóstwo bloków ma takie pęknięcia . Swoją drogą to masz do zrobienia wstawkę/wstawki w bloku bo nieźle go już zeżarło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65
chcesz kaske wydac to jest czarodzoiej gdzies z wrocka co naprawia pęknięte bloki -www.peklblok.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Tu nie ma najmniejszego sensu kombinować z czymkolwiek, a tym bardziej żadnych pseudo napraw typu "nabijanie punktakiem+sylikon",takie naprawy "fachowców" to proszenie się o kłopoty.Sama uszczelka głowicy będzie trzymać do następnego remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Kolego zawieź blok niech ci wstawia tulejki pod oringi gumowe bo prawie nic nie będzie trzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11
Jeśli już spawać blok to polecam Motorem Kostrzyn Wlkp oni to robią od wczesnych lat 80 a samemu nie ma co kombinować a tym bardziej jakimś silikonami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzel    0

Baz naprawy napewno nie będzie działać ! Woda będzie Ci szła na tłoki a kompresja w układ chłodzenia i rozbieranie od nowa będzie czekało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
8 godzin temu, majzel napisał:

Baz naprawy napewno nie będzie działać ! Woda będzie Ci szła na tłoki a kompresja w układ chłodzenia i rozbieranie od nowa będzie czekało. 

Ciekawe którą drogą woda pójdzie na tłok,bo na pewno nie gorą,nabita tuleja ma na tyle szeroki kołnierz że uszczelka głowicy za Chiny wody nie puści.Obejrzyj sobie blok silnika 3p z góry,jakbyś wiedział pomiędzy tulejami jest szpilka od której dosłownie jest kilka milimetrów przerwy do kompresji,i uszczelki nie wyrywa kilkanaście lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzel    0

Kolego Alamo pójdzie góra woda bez dwóch zdań. To że szpilka jast parę milimetrów od  rantu tulei to dobrze, tak ma być. Czy oring na tuleji też tylko dołem rantu Ci uszczelni. Ale zauważ że tu ma pęknięcie i  metal pracuje pod wpływem temperatury. Na milion procent się założę że na zimnym silniku kopcił mu na biało a przy rozgrzanym walił kompresję w układ chłodzenia i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

10 lat temu robiłem silnik z pęknięciami jak na zdjęciu,do dziś nie wyrwało żadnej uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

 

31 minut temu, Alamo napisał:

10 lat temu robiłem silnik z pęknięciami jak na zdjęciu,do dziś nie wyrwało żadnej uszczelki.

Bo nie wywali, mało który blok w tych ciągnikach nie jest pęknięty na górze. Szkoda tłumaczyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyczek121    0

i jak tam kolego ? jak się zakończyła historia ? bo właśnie u siebie rozebrałem i mam podobną sytuacje a wcześniej nie było problemu z wyciekami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinl43    7
od dnia wystawienia postu, silnik do tej pory lata jak należy :) zalany płynem nic się nie dzieję. mam pewien problem bo mam wrażenie że trochę na wysokich obrotach jakby ciapał . kat wtrysku ustawiony idealni pali na strzała Ale trochę ciepłe na wysokich obrotach, myślicie że to któraś z sekcji pompy do kitu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyczek121    0

czyli mówisz że się nie przejmować tylko składać ? może i pompa i nie wyrabia trzeba by oddac do regeneracji  a filterki paliwa masz czyste(nowe) i rureczki drożne,  kranik w baku czysty warto sprawdzić bo czasem się taka maź robi w baku i przytyka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinl43    7
skladaj śmiało będzie latać :-). właśnie dopatrzylem się jeden z filtrów paliwa miał dziurkę i paliwo uciekalo po zmienianiu obudowy filtra maszyna tylko gwizda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyczek121    0

no to super dobrze że taka pierdółka bo koszt regeneracji pompy znacząco większy ;]pozdrowionka i dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
Dnia 9.10.2018 o 22:26, bears napisał:

 

Bo nie wywali, mało który blok w tych ciągnikach nie jest pęknięty na górze. Szkoda tłumaczyć 

U mnie tego nie ma,blok w bdb stanie ciekawe czemu pęka od naprężeń czy od temperatury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
16 godzin temu, Adi96 napisał:

U mnie tego nie ma,blok w bdb stanie ciekawe czemu pęka od naprężeń czy od temperatury

Głównie od zamrożenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Miałem tak w c-330 i szla mi woda do oleju .Niestety musiałem oddać blok do spawania do Mikołowa.Koszt 300zł ale zrobili perfect, od razu mi dół zrobili tam gdzie idą oringi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
2 godziny temu, KULAWA_KOZA napisał:

Miałem tak w c-330 i szla mi woda do oleju .Niestety musiałem oddać blok do spawania do Mikołowa.Koszt 300zł ale zrobili perfect, od razu mi dół zrobili tam gdzie idą oringi.

Pękł Ci blok na górze i szła Ci woda do oleju skoro tam jest tylko woda?... Jeśli już to zapewne zrobili Ci wstawki bo w C330 to norma że wyżarte są siedliska pod tuleje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Jaki klej polecacie do klejenia bloków.pekła korba w same i wybiło dziurę. Jest ich sporo na rynku ale wolał bym coś sprawdzonego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafal13113
      witam
      mam takie pytanie do czego służy mikropompa w dużym ursusie i jakie mogą być objawy jeśli będzie ona nie sprawna
    • Przez karol6530
      pękł mi kolektor wydechowy 6530 czy warto go spawać czy ktoś z was wie gdzie można kupić nie drogi nowy lub uzywany i il kosztuje
    • Przez tuning86
      Mam taki problem mój blok z koparki zostal z woda i wysadzilo korki, po wyjeciu tulei widac pekniecia miedzy nimi i dostaje sie woda do oleju. Z zewnatrz nie ma sladu zadnego. Gdzie moge dostac nowy lub uzywany blok moze ktos ma?
    • Przez lgruchala
      Pękł mi łańcuch w komorze formujacej bele. Pękł mi z jednej strony. Cży może ktoś mi podpowiedzieć jak to naprawiać?
    • Przez polk81
      Witam wszystkich 
      Podczas końcówki żniw pękł ślimak hedera w hederze do Class Dominator 98 
      Szerokość hedera 4,5 m 
      Czy warto spawać ślimak, kupić nowy?
      Czy znacie kogoś kto sensownie naprawia takie rzeczy - najlepiej województwo zachodniopomorskie lub ościenne 
      Uszkodzenia na zdjęciu 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj