Polecane posty

djjanik    0

Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?


Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:

Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 

- rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 

- rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,

- rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,

 

Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)

-rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 

-rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,

-rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)

 

Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 

 

Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 

Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,

Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

z tego co opisujesz to jak byś miał problem z sprzęgłem próbowałeś wbić bieg i odpalić ciagnik z włączonym biegiem i wciśniętym sprzęgłem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0
5 godzin temu, radio19966 napisał:

z tego co opisujesz to jak byś miał problem z sprzęgłem próbowałeś wbić bieg i odpalić ciagnik z włączonym biegiem i wciśniętym sprzęgłem ?

Teoretycznie nie ma takiej możliwości ponieważ aby odpalic  cia gnik musi on być na luzie, powiem szczerze też brałem pod uwagę taką opcje ale myśle że jesli to byłoby sprzęgło to nie byłoby reakcji po przełączeniu z "0" na wsteczny (sprzęgło puszczone), po za tym biorąc pod uwagę:
 

Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)

-rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu)  - wykonując tą czynność ( traktor toczy się do przodu) i wciskając następnie sprzęgło traktor przestaje ciągnąć do przodu. Mogę się mylić ale jeśli to byłoby sprzęgło to musiałoby "umrzeć" w takim położeniu że cały czas się ślizga (czy wciśnięty pedał czy puszczony)  Jeśli się mylę to prosze poprawcie mnie.

po pracy postaram się znalesć ten czujnik który blokuje odpalenie na biegu ( o ile jest on gdzieś na zewnątrz ciągnika) i spróbuje go odpalić na tym biegu 

Edytowano przez djjanik
dopisek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommmek    108
Tłumaczysz mu jak ma wpaść pod koło swojego traktora to może niech włączy biegi polowe to będzie miał szansę położyć się wzdłuż lub w poprzek a nie tak byle jak być przejechanym.
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
23 minuty temu, tommmek napisał:

Tłumaczysz mu jak ma wpaść pod koło swojego traktora to może niech włączy biegi polowe to będzie miał szansę położyć się wzdłuż lub w poprzek a nie tak byle jak być przejechanym.

jeśli zrobisz to z głową lub w 2 osoby to nic się nie stanie ( mozesz sobie nawet dorobić kable i przeciągnąć do kabiny na krótko do rozrusznika ale jak ktos nie myśli to potem są takie efekty jak opisujesz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

dobra Panowie ja sie jednak wolałem schylić i zmostkować dwa przewody od czujnika, więc ciągnik ruszył, ale nie było reakcji na wciśnięcie sprzęgła ( po wciśnięciu dalej jechał), Co za tym idzie skłaniam się bardziej ku sprzęgłu tylko czy to same sprzęgło czy sterowanie nim, bo sprzęgło jest elektrohydrauliczne o ile się nie myle, wie ktoś jak można sprawdzić czy wina leży po stronie elektroniki, hydrauliki czy może samej mechaniki? 

 

Tak wygląda sterowanie sprzęgłem,

42943798_180108906222145_9107523905454604288_n.jpg

 

 

Czy na poniższym zdjęciu jest elektrozawór z sprzęgła?

42962249_775345192857208_1142814402882306048_n.jpg

 

Nie wiem czy były różne  typy więc taki mam rewers:

 

43045387_1875626175884207_8281530178933358592_n.jpg

 

Co to jest na zdjęciu nr 4 i za co odpowiada bo wygląda mi to tez na coś do sprzęgła/rewersu?

 

42970386_965427050314180_6417164963994927104_n.jpg

 

Edytowano przez djjanik
opis zdjęc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

dochodzi zasilnanie ? bezpiecniki sprawne ? na foto nr 1 (sterownie ) masz tam potencjometr na jego wtyczce powinno być zasilanie  ( + sygnał -) jeśli nie dochodzi zasilanie to trza szukac prądu jeśli dochodzi to patrzeć dalej czym to steruje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    677

Prawdopodobnie masz rewers do remontu. Błąd 6,2 może być skutkiem tej usterki. 

Podobne objawy jak u ciebie. Na luzie a jedzie.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
6 godzin temu, hubertuss napisał:

Prawdopodobnie masz rewers do remontu. Błąd 6,2 może być skutkiem tej usterki. 

Podobne objawy jak u ciebie. Na luzie a jedzie.

tu jest całkiem inny przypadek bo to sprzęgło nie wysprzęgla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    677

To znajdź w tym ciągniku to sprzęgło. W tym ciągniku funkcję sprzęgła pełni przekładnia nawrotna zwana tez rewersem. Moim zdaniem a mechanikiem nie jestem na przekładni nawrotnej są nieszczelności. Ciśnienie oleju nie jest w stanie utrzymać tarczek w odpowiedniej pozycji i dlatego jest wrażenie ciągnięcia sprzęgła. A opisany przypadek jest identyczny. Tak samo porada mechanika. Jeśli z rewersem w położeniu neutralnym ciągnik jedzie to przekładnia nawrotna do naprawy i tyle w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
5 minut temu, hubertuss napisał:

To znajdź w tym ciągniku to sprzęgło. W tym ciągniku funkcję sprzęgła pełni przekładnia nawrotna zwana tez rewersem. Moim zdaniem a mechanikiem nie jestem na przekładni nawrotnej są nieszczelności. Ciśnienie oleju nie jest w stanie utrzymać tarczek w odpowiedniej pozycji i dlatego jest wrażenie ciągnięcia sprzęgła. A opisany przypadek jest identyczny. Tak samo porada mechanika. Jeśli z rewersem w położeniu neutralnym ciągnik jedzie to przekładnia nawrotna do naprawy i tyle w temacie.

a skąd wiesz że np mysz nie przegryzła kabli od sterowania i zamiast rozbierać pół ciagnika moze lepiej sprawdzić sterowanie tego wszystkiego moze spalił się bezpiecznik i wtedy też nie bedzie sterowania co do sprzęgła to posiada normalną tarcze sprzęgłową jeśli chciał byś wiedzieć 

 

Edytowano przez radio19966

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    677

Jeśli mysz przegryzie kabel lub spali się bezpiecznik to nie będzie działać. Zrozum, że to nie działa tak jak ci się wydaje, że wciskasz sprzęgło a tam jakiś siłownik rozsuwa tarcze. I jeśli nie dochodzi sygnał to sprzęgło nie dizała. J anie jestem mechanikiem nie będę się wypowiadał na temat dokładnej budowy rewersu i zasad działania. Ale to on odpowiada za wysprzęglanie. 

Zresztą skoro da się bieg wrzucić to sprzęgło w jakimś stopniu działa. Czyli przegryziony kabel i bezpiecznik odpadają bo w ogóle byś biegu nie wrzucił. Ciągnika nie trzeba od tak od razu rozbierać wystarczy pomierzyć ciśnienia na gniazdach diagnostycznych pod podłogą w kabinie. Procedury i wartości mam ale za dwa tygodnie dopiero mogę podać co i jak.

Ten pomiar wykaże czy są ubytki ciśnienia czy nie czy trzeba rozbierać czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
16 godzin temu, hubertuss napisał:

Jeśli mysz przegryzie kabel lub spali się bezpiecznik to nie będzie działać. Zrozum, że to nie działa tak jak ci się wydaje, że wciskasz sprzęgło a tam jakiś siłownik rozsuwa tarcze. I jeśli nie dochodzi sygnał to sprzęgło nie dizała. J anie jestem mechanikiem nie będę się wypowiadał na temat dokładnej budowy rewersu i zasad działania. Ale to on odpowiada za wysprzęglanie. 

Zresztą skoro da się bieg wrzucić to sprzęgło w jakimś stopniu działa. Czyli przegryziony kabel i bezpiecznik odpadają bo w ogóle byś biegu nie wrzucił. Ciągnika nie trzeba od tak od razu rozbierać wystarczy pomierzyć ciśnienia na gniazdach diagnostycznych pod podłogą w kabinie. Procedury i wartości mam ale za dwa tygodnie dopiero mogę podać co i jak.

Ten pomiar wykaże czy są ubytki ciśnienia czy nie czy trzeba rozbierać czy nie.

Skoro nie jesteś mechanikiem to się nie wypowiadaj na temat który się nie znasz i czytaj uważnie i z zroumieniem  bo bieg da się wrzucić na zgaszonym silniku a nie na zapalonym czyli nie rozsprzęgla rewers nie przestał by działać z dnia na dzień i miał by takie objawy że na zimnym oleju działał by ok a na ciepłym przestawał by działać a tu nie działa wcale i uwierz mi tu jest normalna tarcza sprzęgłowa przed skrzynią sterowana elektrohydraulicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0
Dnia 5.10.2018 o 00:40, radio19966 napisał:

dochodzi zasilnanie ? bezpiecniki sprawne ? na foto nr 1 (sterownie ) masz tam potencjometr na jego wtyczce powinno być zasilanie  ( + sygnał -) jeśli nie dochodzi zasilanie to trza szukac prądu jeśli dochodzi to patrzeć dalej czym to steruje

jutro sprawdzę ten potencjometr czy dochodzi zasilanie, to jest taki zwykły potencjometr ze zmienną rezystancją czy jakieś bardziej zaawansowane badziewie bo widzę, że tam dochodzą trzy kable czyli rozumiem że jeden to zasilanie, drugi i trzeci to sygnał wyjściowy czy jak ?

też mi się wydaje że sprawa leży po stronie elektroniki ( bądź jakiegoś elektrozaworu lub hydrauliki) ponieważ nie zauważyłem objaw typu ślizgania ( o ile jest normalna tarcza jak piszesz) 

hubertuss biegu się nie da wrzucić tak jak napisałem na samym początku, dzięki za podobny temat, zapoznam się z nim jak najbardziej. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
5 godzin temu, djjanik napisał:

jutro sprawdzę ten potencjometr czy dochodzi zasilanie, to jest taki zwykły potencjometr ze zmienną rezystancją czy jakieś bardziej zaawansowane badziewie bo widzę, że tam dochodzą trzy kable czyli rozumiem że jeden to zasilanie, drugi i trzeci to sygnał wyjściowy czy jak ?

też mi się wydaje że sprawa leży po stronie elektroniki ( bądź jakiegoś elektrozaworu lub hydrauliki) ponieważ nie zauważyłem objaw typu ślizgania ( o ile jest normalna tarcza jak piszesz) 

hubertuss biegu się nie da wrzucić tak jak napisałem na samym początku, dzięki za podobny temat, zapoznam się z nim jak najbardziej. 

 

do tego potencjometru dochodzą 3 przewody Plus Minus i Sygnał z potencjometru  tylko w jakim ułożeniu kabli to ci nie powiem przewaznie środkowy to sygnał

mozesz też wziąść jakąś małą żarówkę i sprawdzić czy to  nie wina samego potencjometru podając + lub - na styk sygnałowy przez żarówkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    677

błedy.zip

Dnia 7.10.2018 o 05:29, radio19966 napisał:

Skoro nie jesteś mechanikiem to się nie wypowiadaj na temat który się nie znasz i czytaj uważnie i z zroumieniem  bo bieg da się wrzucić na zgaszonym silniku a nie na zapalonym czyli nie rozsprzęgla rewers nie przestał by działać z dnia na dzień i miał by takie objawy że na zimnym oleju działał by ok a na ciepłym przestawał by działać a tu nie działa wcale i uwierz mi tu jest normalna tarcza sprzęgłowa przed skrzynią sterowana elektrohydraulicznie

Nie rozśmieszaj mnie. Jeśli ja się na tych ciągnikach nie znam to co napisać o tobie. Jeśli tam jest normalna tarcza sprzęgłowa to znajdź mi ją w katalogu. Strona 196 i 197.

http://agrotechnika24.pl/img/cms/MF 4260 4270 up to K37008.pdf

Ty bladego pojęcia o tym nie masz. Ja mam serie 42xx od chyba 2011 orku. W tym 4270 z rewersem eh od 2013. I chociaż nie jestem mechanikiem wiem, że tam nie ma żadnej normalnej tarczy. Więc nie mam zamiaru wierzyć w twoje bzdury. Idź lepiej te myszy łapać.

@djjanik to z czym masz problem to już sam sobie odpowiedziałeś w pierwszym poście. Problem jest z rewersem. Tam nie ma żadnej tarczy co widać w wklejonym przeze mnie katalogu. Jeśli jeździłeś tym ciągnikiem to powinieneś wiedzieć, że nim możesz włożyć bieg i ruszyć bez użycia sprzęgła. Wystarczyło użyć manetki rewersu w pozycji neutralnej i możesz sobie wrzucać biegi jakie chcesz bez dotykania pedału. Więc nawet jeśli przy sprzęgle wysiadł by jakiś czujnik co niechybnie podawała by kontrolka mrugając jakiś kod błędu. To powinieneś módz wrzucić bieg przy rewersie w pozycji neutralnej. Często gęsto tak robię nie dotykając w ogóle sprzęgła. Potem manetka np do przodu i ciągnik rusza.

Elektozawór z drugiego zdjęcia nie pamiętam ale chyba pod prawą nogą kierowcy jest od otwierania obiegu oleju na chłodnicę. Elektrozawory od sterowania rewersem i półbiegami jeśli masz są pod podłogą kabiny na górze skrzyni.

Jeśli już chcesz szukać prądu to lepiej wiedz co robisz. Bo jeśli masz zamiar uczyć się elektroniki i podłączać sobie jakieś żarówki to wiedz, że moduł sterujący do tego kosztuje 3 czy 4 tysiące. Do sprawdzania prawidłowości działania rewersu i półbiegów służy metoda pomiaru ciśnienia przy pomocy złącz na górze skrzyni a nie żarówka. Mogę ci to podac po 22,10. Ale pewnie wcześniej napisze ci to @radio19966 bo ja się nie znam a on się zna.

PS ten układ sam diagnozuje elektronikę i wywala błędy. Kiedyś umyłem ciągnik i od razu wywaliło błąd czujnika zakresów skrzyni. A naleciało tam tylko wody. Oczywiście gdy woda wyschła błąd znikł. Tak więc udanej zabawy w elektryka.

Poniżej wrzuciłem kody błędów jak widać są kody do pedału sprzęgła. Więc gdyby było coś nie tak migało by te kody.

DSC01204.JPG

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0
Dnia 8.10.2018 o 05:12, radio19966 napisał:

do tego potencjometru dochodzą 3 przewody Plus Minus i Sygnał z potencjometru  tylko w jakim ułożeniu kabli to ci nie powiem przewaznie środkowy to sygnał

mozesz też wziąść jakąś małą żarówkę i sprawdzić czy to  nie wina samego potencjometru podając + lub - na styk sygnałowy przez żarówkę 

Wystarczy tez sprawdzic spaden napiecia miernikiem wiec do potencjometru dochodzi 5v po wcismieciu sprzegla spada do okolo 2v z groszem. Za chwile sprawdze jeszcze jedne bo tam jest tez jakis wylacznik tzn taki co sie dociska sprzeglem gdy jest calkiem wcisniete, sprawdze czy tam dochodzi zasilanie i czy sie zalacza i wylacza, a co z tym elektrozaworem co wrzucilem zdjecie wiadomo od czego jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    677

Już napisałem do czego jest jeśli to ten z prawej strony pod kabiną z boku skrzyni.

Te skoki napięcia to pewnie mysz akurat kabel gryzie. Tam jest napięcie kilku volt. Często zamiany napięcia o 0,5 volta są sygnałem do wykonania jakiegoś ruchu przez elektronik lub hydraulikę. A fachura każe żarówki podłączać i prąd sprawdzać.  A potem rozmawiam z kolegą elektronikiem, który dostaje do naprawy sterowniki po żarówkowej diagnostyce dokonywanej przez ludzi nie mających pojęcia z czym mają do czynienia.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0
11 minut temu, hubertuss napisał:

Już napisałem do czego jest jeśli to ten z prawej strony pod kabiną z boku skrzyni.

Już jestem na kompie, tak napisałeś.  A co do błędów to tak jak napisałem w pierwszym poście w " Ta jedna miga 6 przerwa 2"  i nie wiedziałem do końca za co to odpowiada, teraz wiem, że odpowiada to za czujnik obrotów. Tylko pytanie czy jeśli czujnik liczby obrotów jest uszkodzony to ciągnik zachowywałby się tak jak napisałem w pierwszym poście czy wcale by nie ruszył do przodu, i jak sprawdzić ten czujnik bo wydaje mi się że same sprawdzenie czy dochodzi prąd to trochę za mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    677

Nie wiem czy czujnik może spowodować taki problem. Jak sprawdzić czujnik obrotów. Coś mam na ten temat. Ale tak jak z procedurą pomiaru ciśnienia na zaworach dopiero po 22 października.  Coś mi się przypomina, że czujnik powinien mieć oporność chyba jak dobrze pamiętam 1000 omów plus minus 50. Ale to naprawdę z pamięci. A zawór może jeszcze być od obsługi półbiegów jeśli je masz.

http://agrotechnika24.pl/img/cms/MF 4260 4270 up to K37008.pdf

Strona 282.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

Więc tak. Moim zdaniem można wykluczyć problem z sterowaniem elektrozaworami i samymi elektrozaworami bo:

zamieniłem elektrozawory i to samo,

zamieniłem czujniki ciśnienia i to samo,

zamieniłem kable na czujnikach ciśnienia i to samo,

a teraz taki bajer przez który wykluczam problem z elektroniką:

zamieniłem kable na elektrozaworach i coś ciekawego:

było:

"Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)

-rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 

-rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,

-rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)"

a jest:

Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)

-rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 

-rewers do przodu - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU) moim zdaniem ciągnik powinien zacząć się toczyć do przodu (analogicznie do pierwotnie podpiętych kabli) jeśli byłby problem z sterowaniem elektrozaworami

-rewers do TYŁU - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 

 

Pewnie zaraz mi sie oberwie za zamienianie kabli itd ale to już mój ciągnik moja sprawa więc darujmy sobie komentarze. 

A teraz tak z czystej ciekawość, ile jest tych gniazd diagnostycznych ( 2, 4? ) czy po prostu się wykręca czujniki ciśnienia i się mierzy na gniazdach z czujników ciśnienia, a może to te 4 tajemnicze śrubki na imbus powyżej czujników przykręcone od góry ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    677

Tak to te śrubki. Gniazda są cztery przód, tył, połówka, ogólne ciśnienie na bloku zaworów dostarczane przez hydraulikę Nie pamiętam który od czego. Jak pisałem za dwa tygodnie mogę wrzucić co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0
3 godziny temu, hubertuss napisał:

Tak to te śrubki. Gniazda są cztery przód, tył, połówka, ogólne ciśnienie na bloku zaworów dostarczane przez hydraulikę Nie pamiętam który od czego. Jak pisałem za dwa tygodnie mogę wrzucić co i jak.

 ok dzięki, ja do tego czasu postaram się załatwić połączenie między gniazdami a zegarem, czekam na informacje co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0
Dnia 9.10.2018 o 17:40, hubertuss napisał:

Tak to te śrubki. Gniazda są cztery przód, tył, połówka, ogólne ciśnienie na bloku zaworów dostarczane przez hydraulikę Nie pamiętam który od czego. Jak pisałem za dwa tygodnie mogę wrzucić co i jak.

Hej. Byłbym wdzięczny jakbyś mógł to wrzucić ponieważ mój mf dalej stoi;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj