Polecane posty

hubertuss    4653

Pamiętałem tylko nie miałem czasu.

 

DSC03775.JPG

DSC03776.JPG

DSC03777.JPG

DSC03778.JPG

Jeszcze klika zdjęć. To jest w zasadzie wszystko co znalazłem na temat diagnostyki rewersu. Wrzucam foto z opisaną diagnostyką czujnika prędkości wom. Z tego co kojarzę jest taki sam jak ten od prędkości obrotowej w skrzyni przy pompie Którego błąd to 6-2. Sprawdź sobie w katalogu czy na pewno to samo.

DSC03779.JPG

DSC03780.JPG

DSC03781.JPG

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0
Dnia 24.10.2018 o 07:12, hubertuss napisał:

Pamiętałem tylko nie miałem czasu.

 

DSC03775.JPG

DSC03776.JPG

DSC03777.JPG

DSC03778.JPG

Jeszcze klika zdjęć. To jest w zasadzie wszystko co znalazłem na temat diagnostyki rewersu. Wrzucam foto z opisaną diagnostyką czujnika prędkości wom. Z tego co kojarzę jest taki sam jak ten od prędkości obrotowej w skrzyni przy pompie Którego błąd to 6-2. Sprawdź sobie w katalogu czy na pewno to samo.

DSC03779.JPG

DSC03780.JPG

DSC03781.JPG

Wiem ze po dlugim czasie ale tak to juz jest. Wiec zrobilem pomiary wedlug ko strukcji i wyszlo mi ze cisnienie przy 2000 obr jest 21bar. Po za tym ze cisnienie na kazdym pomiarze wyszlo 21bar to testy wyszly pozytywnie, nie zrobilem tylko testu cisnienia oleju chlodzenia bo nie wiem ktory to czujnik i nie mam za bardzo jak odkrecic czujnika od wom, a ten przy prawym tylnym kole to jak sie sprawdza wystarczy sama rezystancja czy jakos inaczej? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

Witam ponownie po długim czasie dopiero teraz zabrałem się za dalszy ciąg zabawy z moim ciągnikiem. Ściągałem górną pokrywę i ukazala mi się przekładnia nawrotna jest jakis sposób sprawdzenia czy to rzeczywiście ona jest zepsuta?

Patrząc na zdjęcie tarcze po lewej stronie (od strony silnika) mozna przesuwać natomiast w prawym "koszu" tarcze są sztywne czy tak powinno być?

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie

IMG_20190515_124902.jpg

IMG_20190515_124900.jpg

IMG_20190515_124756.jpg

IMG_20190515_124806.jpg

IMG_20190515_124812.jpg

IMG_20190515_124831.jpg

IMG_20190515_124839.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

Witam znów. Pewnie mnie ktoś zaraz skarci za pisanie postu pod postem no ale  ciągnik poskładany, biegi już wchodzą w miare normalnie ale na luzie delikatnie jedzie do tyłu i moje pytanie czy te tarczki się same wyrobią czy trzeba nim rozjechać i popuścić koszyki z tarczkami ( zakręciłem je ręką i na kleju tak aby miały lekki luz.  Oraz zauwałyłem że po całej tej wymianie teraz szarpie jak głupi gdy przerzuca się rewers nie używając sprzęgła. Zjawisko wyglada mi tak, że od razu otwiera elektrozawór w całości a moim zdaniem (predzej tak bylo-przynajmniej takie było moje odczucie) ze otwierało go wolniej ale za to plynnej. Da się to jakoś skalibrować? ( kręcenie potencjometrem pod dzwignią rewersu niewiele daje, a w zasadzie nic) . Chyba, że prędzej była jakaś nieszczelność i przez to ciśnienie wytwarzało się wolniej ale za to plynnej, a po wymianie uszczelnień ( które wymieniłem razem z tarczkami) wycieki ustały i teraz działa tak jak powinno, czyli że od razu te 22bary trafiają na "tłoczysko" tych koszykow? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Żadko wchodzę na to forum. nie wiem dlaczego szarpie. Jedyne co ci mogę pomóc to zdjęcia z serwisówki odnośnie rewersu. Musisz posłużyć się tłumaczem google jeśli nie znasz angielskiego. A i to tłumaczenie może nie być dokładne. Tarczki były powyginane ponieważ uszczelnienia nie trzymały ciśnienia i następował poślizg. Przegrzały się i zdeformowały.

Gdyby udało ci się ustalić dlaczego szarpie napisz. Może komuś się przyda.

 

 

 

 

 

 

DSC04541.JPG

DSC04542.JPG

DSC04543.JPG

DSC04544.JPG

DSC04545.JPG

DSC04546.JPG

DSC04547.JPG

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

To będzie śmieszne ale szarpał ponieważ tarcze te metalowe które zakupiłem (niby orginalne) były grubsze o około 0,3mm każda co w sumie dało na tyle dużo że oba kosze tarły o siebie czyli chciał ciągnąć do przodu i jednocześnie do tyłu. To już wszystko naprawione i śmigało aż do wczoraj...

A wczoraj podczas koszenia kosiarka bijakowa ciągnik w pewnym momencie po prostu stanął biegi idzie wrzucać bez problemu ale  ciągnik nie ciągnie, sprawdzałem napięcia na cewkach od rewersu i nie ma żadnej reakcji dzień prędzej migała kontrolka 6-1 ale ciągnik dalej jeździł bez zarzutow. Więc spojrzałem dziś co to za błąd na kartce która wrzuciłeś i wyszło na czujnik obrotów silnika co za tym idzie przemierzyłem rezystancję na czujniku na pompie oraz na wałku i co ciekawe wyszło mi że w ogóle nie ma przejścia, a powinno byc o ile dobrze doczytałem około 350 Ohm pomiar rezystancji wykonałem dobrze - nie robiłem tego pierwszy raz i oczywiście na wszelki wypadek wykonałem pomiar czegoś innego i miernik działa. I pytanko czy wymieniac oba czujniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Tylko ten przy pompie. Prędkości wom najwyżej nie będzie ci pokazywał. Mam faktury napraw swojego od nowości wykonywanych przez poprzedniego właściciela. I czujniki niestety leciały dość często w tym ten prędkości. Niestety chyba tanie nie są. Prędkość wom ci pokazywał? Bo jeśli nie to masz kolejny dowód, ze twój pomiar był prawidłowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

Za czujniki dałem 320zl za szt, dzisiaj je założyłem oczywiście pierw przemierzyłem z czystej ciekawości i nowe mają około 1100ohm wymiana tego od wom to czysta masakra przy moim zaczepie i siłownikach od podnośnika ale jakoś się obeszło bez demontażu wszystkiego i póki co śmiga jak "ta lala".

Teraz odbiegne trochę od tematu no ale co do prędkości WOM to powinno ja pokazywać na liczniku analogowym czy na wyświetlaczu bo jak na wyświetlaczu to mi pokazuje tylko error 8 i nic po za tym. Z tego co kiedyś wyczytałem to error 8 jest praktycznie nie do naprawy albo było to nieopłacalne. Masz może jakieś doświadczenie w tym temacie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

MI w 4255 pokazywało. Teraz mam 4270 i na wyświetlaczu chyba jest zero. Chyba bo nie pamiętam. Podejrzewam, że czujnik też się skończył. Oczywiście pokazuje na wyświetlaczu elektronicznym. 

Daj jakiś namiar gdzie kupiłeś czujniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

Sklep "lanz" Wielowieś nie wiem czy prowadzą sprzedaż wysyłkowa ale jak cos to mam do nich 30 min drogi.

Na końcu nr katalogowego masz o ile dobrze pamiętam M92 ale są to numery zamienne z M91 i M93 ja miałem stary z M91 a teraz mam M93 i śmiga aż miło- oczywiście reszta nr taka sama. Oni mi też załatwiali części do mechanizmu załączania przedniego napędu takie dwie tuleje zazębiające sie i też wszystko pasowało. Mają umowę z Krampem więc wszystkie uszczelnienia i te dziwne plastikowe pierścionki też załatwiają jak nie ma ich na internecie a jak nie ma w pl to ściągają zza granicy tylki to wtedy trwa kilka dni. Z cenami bywa różnie są rzeczy nawet tańsze jak na internecie - no te czujniki i są też droższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

Witam wszystkich ponownie, mam tylko pytanie jakie ciśnienie powinno być na wyjściu hydraulicznym w 4255 170bar? I czy da się coś zrobić z error 8 na wyświetlaczu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Wyświetlacz czy bardziej licznik do elektronika. Może być taki co liczniki cofa lub podobny. Ale nie wiem czy coś naprawi. Nowy licznik u Korbanka 3 tysiące. Cena z przed kilku lat. W moim tez padł. Ale właściciel poprzedni wymienił na nowy a mi dał stary. Być ,może padł sam wyświetlacz może odkleiła się taśma. Trzeba do fachowca sam nic nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjanik    0

A o tym ciśnieniu coś mi powiesz bo chce na przód wrzucić PTO hydrauliczne do takiej maszyny do czyszczenia drenów? I potrzebuje minimum 170bar i 60l/min info o l/min znalazłem że 4255 ma 66l/min ale o ciśnieniu nic nie znalazłem a jak zmierzę to chce dla porównania wiedzieć czy mam dobre?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ciśnienie coś koło tego będzie. o ile ciągnik ma sprawną hydraulikę. Wydatek osiągniesz o ile zblokujesz do pomocy pompę podnośnika tą dźwigienką przy zmianie prędkości wom.

Konedata podaje nawet 210 bar ciśnienia. Mogę popatrzeć w instrukcji co i jak ale to w niedzielę dopiero po południu jak nie zapomnę.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj