Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomson402    29

Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomson402    29
33 minuty temu, wojtal24 napisał:

a skad wiesz ze to ze skrzyni a nie z silnika?

240 silnik a 254 pisze ze skrzyni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65
marcin(ZDUN)albo piotrbm_211320 oni ci pomoga napewno ..a wlew oleju drugi jest gdzies pod kabina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlew masz po prawej stronie za zbiornikiem tam masz plastikowe oczko a nad nim wlew wchodzi 40l z tyłu wchodzi 73l błąd 254 obojętnie w jakim sterowniku oznacza błąd can i faktycznie bez dokładnego zbadania wiązki i sterowników nic nie zdziałasz


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65
czyli piotrbm trzeba zdemontowac zbiornik zeby sie dostac ...a powiedz mi jaki olej proponujesz do tej skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak w dodatku z obu stron i unieść kabinę

olej shell s4 txm, fusch utto 10w30


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Napiszę tu, żeby nie tworzyć kolejnego tematu:

Panowie, czy jest jakiś inny sposób ustawienia kąta wtrysku w silnikach serii 1000._, niż książkowy przez pomiar skoku tłoka?

Chodzi o silnik 1000.6wti3 (z turbo). Silnik słabo odpala i mocno dymi na jasno, po rozgrzaniu na niebiesko. Silnik po remoncie, jednak nie można ustawić odpowiedniej pracy regulując tylko dawkę (obracając pompy). Jeden cylinder jest gorętszy od innych, mimo maksymalnej redukcji dawki. Po podniesieniu lekko dawki cylinder zaczyna twardo pracować. Do tego obroty falują.

Tak więc konieczna jest regulacja kąta. Tylko jak to zgrabnie zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko tak jak książka mówi nie ma lepszego sposobu :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał11
      W moim Same nie da się wrzucić rewersu do przodu do tyłu wchodzi lekko a to przodu się nie da dokładnie jest tak tak samo z wajchą co się zmienia zakres biegów. Czym to może być spowodowane??
    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z rewersem w Same na początku rewers wyskakiwał tylko na wstecznym biegu tzn cofając po równej drodze nic sie nie działo a jesli tylko byl jakis kamień czy cos to szarpło ciagnikiem i bieg wyskakiwał  teraz dzieje mi sie to również przy jezdzie do przodu GDY PRZYTRZYMAM MOCNIEJ DZWIGNIE TO NIC NIE WYSKAKUJE. Moze miał ktos z was taki problem i pomoze co zrobic?
    • Przez radekwie231
      W Pumie wyskakuje błąd 16134 proszę o pomoc 
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez Zbych6622
      Witam, czy orientuje się ktoś czy da się zaślepić egr w lamborghini r3 105? Niby najmocniejszy z serii, a jest strasznie mułowaty;(
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj