Mikua

Rzuca olejem przed otwór koło sprzęgła

Polecane posty

Mikua    119

Czołem 

Problem z Władkiem, rzuca olejem przez otwór w obudowie co widać łożysko sprzęgła, miał ktoś taki problem ? stawiam że poszedł uszczelniacz wału, wymieniał ktoś ? dużo jest rozbierania? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    1327

a oleju w silniku ubywa? bo może uszczelniacz w skrzyni?

jak w silniku, to roboty dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65
u mnie bylo to samo -poszedl uszczelniacz(simering)w skrzyni na walku ataku(sprzeglowym )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Olej czarny także pewnie silnik :/

Pytam bo bardziej chodzi o czas wymiany, zostało do zaorania 1 ha a czas pogania, ale z tego co kolega artur125  napisał ze roboty dużo to chyba bede musiał pojeździć tak, 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    1327

z tamtąd to choć byś mleka nalał to czarny poleci, tam wszędzie sfajczone pyły z tarczy sprzęgła, to olej zawsze czarny i śmierdzący. Dużo z silnika ubywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Rano był stan, w połowie dnia zauważyłem że wali mi olejem, na koniec dla nie sprawdziłem, jutro z rana sprawdzę 

 

Stan oleju w silniku taki sam, także padło na uszczelniacz od skrzyni,

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Tak czy inaczej musisz rozpołowić bo ani od strony skrzyni ani od silnika inaczej nie wymienisz. Po z tym sprawdź poziom oleju w przystawce napędu pompy podnośnika bo jak coś to z niej się leje a nie ze skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy. Przymierzam się do wymiany tarczy WOM w Ursusie c 360. Będę to robił pierwszy raz i dlatego zawczasu chcę się przygotować. W instrukcji napraw jest rysunek przyrządu do ustawiania tarcz. Tyle, że podane są tylko średnice poszczególnych części, ale nie ma ich długości. Moja prośba jest taka. Może mógłby mi ktoś, kto to ma zwymiarować ten przyrząd? Chcę, żeby naprawa przebiegła sprawie, a nie mam swojej tokarki. To pasowało by ten wałek zrobić dobrze od pierwszego razu. Z góry dziękuję i życzę wesołych świąt. 
    • Przez zxy
      .
       
    • Przez Zetix
      Witam!

      Potrzebuję waszej porady. Mam na oku bronę wirową marki SICMA. Brona od niemca (płacze do dzisiaj za nią) mam faktury na 1000pln z wymiany łożysk + uszczelniaczy tej jesieni. Zalana świeżym olejem, pracuje cichutko i nie widać wycieków. Wszystko pięknie, ale mam pytanie odnośnie tego hydropaka, czy przy nim nie powinna być jeszcze jakaś rama na zaczepienie siewnika (krótkie cięgno) ? Jak z częściami do takiej brony? Nie ma żadnej też informacji na jakich obrotach ma pracować, może miał ktoś z taką broną do czynienia? Zęby nie są już pierwszej świeżości więc to mam z tyłu głowy. Jaki może być +- koszt do takiej brony?

       



    • Przez MichalP
      witajcie.
      Biorę powoli się  do   remontu   mojej 3p, ale mam jeden dylemat. Wszystko ładni się  po zewnątrz po odkręcało a stanąłem na kole pasowym przykręconym do wału korbowego. Jaki tam jest  gwint?  Prawo czy lewo obrotowy ?
    • Przez Wozny186
      Witam. Mam problem z moim 7211. 
      Odkręciła się nakrętka koła pasowego wału.
      Przez co koło spadło z wału i się uszkodziło.
      Rozjechałem ciągnik wyciągłem nakrętkę oraz koło pasowe ale za żadne skarby nie mogę wyciągnąć klina z wału. Jest na to jakiś patent? klin rusza się w wale jakiś 1mm ale nie jestem w stanie go wyciągnąć. Po usunięciu simmeringu widać tam jakąś blaszkę jakaś jakby osłona przeciwrozbrygowa oleju i nie da się jej wyciągnąć bez rozbierania obudowy rozrządu ściągania pompy wody alternatora i całej reszty jaka tam jest. Czy ten klin powinien wyjść normalnie czy trzeba rozbierać to wszystko? Proszę o pomoc bo ciągnik chodzi przy odśnieżaniu i jest bardzo potrzebny a jeden w zasadzie klin go unieruchomił bo części już mam a poskładać nie mogę. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj