Skocz do zawartości

Polecane posty

SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.

Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 

O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    108

hmm wałek ci chodzi co do skrzyni wchodzi ?? Tam są dwa wałki wewnętrzny/pełny to od biegów/jazdy , i na biegu nie możesz nim zakręcić oprócz pół może jednego obrotu ale to luz na zębatkach . Drugi masz zewnętrzny/rurowy od WOM i pompy jak wom włączysz to powinien się z tyłu kręcić .

Aaa sprawdzałeś reduktor , polowe-szosowe może tu wyskoczył 

A co do łapek mają być ruchome 3 masz od I stopnia , 3 od drugiego , w zetorach oddzielne sterowanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rob355    5

Korzystając z tematu- u znajomego poluzowala się ostatnio zwolnica podczas prac i coś się urwało w napędzie. Wszystkie biegi wchodza, na blokadzie nie ciagnie.Narazie nic nie rozbieranie. Co myślicie mogło się uszkodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    108

a to co ma do tego zwolnica chyba że blokada nie działa to i nie ruszy , a próbował hamulcem koło zblokować , 

Może nity zerwało na kole talerzowym , albo wałek się ukręcił , chyba że nie włączył biegu na terenowe -szosowe 🤔😀.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rob355    5

A co tu ma hamulec do tego - zresztą nie działa na prawe koło. Słychać że napęd jest przekazywany przez skrzynię na most. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    108

bo jakby zwolnica to byś ją wyeliminował naciskając hamulec z tej strony co zepsuta , jak blokada nie działa , ale co tu gdybać ja bym już rozbierał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu ciągnika. Często dzieje się tak, że przekręcam kluczyk i zamiast ładnie zakręcić silnikiem to elektromagnes wywali bendiks, ale ten nie zazębia. Czasami jest tak że przekręcam pierwszy raz, nie zazębi od razu, ale jak jak już puszczę kluczyk to załapie wieniec. Wtedy wiem, że przeekręcając kluczyk po raz drugi, będzie kręcił silnikiem. Co może być przyczyną? Elektromagnes za słabo wyrzuca bendiks? A może to wina bendiksu? Może ma przyjechane tryby? A może wieniec jest wyrobiony?
    • Przez Halex
      Podczas Orki przy przełączeniu dźwigni na pozycję żółw ciągnik staje i wydaje takie "miauczenie" ze skrzyni, ponadto przedni napęd bardzo słabo działa tylko jak ma lekko. Spotkał się ktoś z tym? Przyczyna może być mikropompka w skrzyni pośredniej ? 
    • Przez pop129
      Witam, mam dość nietypowy problem z podnośnikiem w zetorze 7045, wszystko jest ładnie pięknie, podnosi różne maszyny szybko bez żadnego problemu, problem jest z opuszczaniem, strasznie wolno opuszcza jeżeli ma jakieś obciążenie, rzadko, ale zdarza się, że potrafi szybko opuścić, czasami też nie opuszcza do samego końca, co jest bardzo irytujące podczas prac polowych. Filtr magnetyczny był cały zasyfiony i prawdopodobnie poprzedni właściciel już coś tam robił, bo w sitku filtra był kawałek siatki wycięty, wyczyściłem to, założyłem, ale problem nie ustąpił. Może miał ktoś podobny problem i potrafiłby poradzić, naprowadzić na to co mu jest i jak to naprawić?
    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Rychu332
      Jaka może być przyczyna nierównomiernego zużywania się talerzy w talerzówce? stojąc z tyłu prawa strona ma talerze w o wiele gorszym stanie niż lewa, jedna strona również idzie lepiej w ziemie niż druga mimo takiej samej długości łączników ciągnika. Z góry dzięki




×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.