adrianeo13

Renault Ergos 90 - Zgrzyta przy załączeniu rewersu

Polecane posty

adrianeo13    0

Dzień dobry, od kilku dni poszukuję odpowiedzi na chyba bardzo skomplikowaną kwestię dotyczącą renault ergos 90. Otóź po załączeniu rewersu silnik charakterystycznie rzęży :( dodam że, przed zmianą oleju nic takiego nie miało miejsca :/ co dodaje sprawie zaciekawienia. Wielu już wypowiadało się na ten temat, elektrozawór może a może za gęsty olej a może coś z elektroniką a może komputer wariuje. Nie można dojść do jakiegokolwiek ładu. Powiem Wam więcej, dwa dni temu przyjechał do mnie mechanik i wkuwając się w odpowiedni kabelek sterujący układem który charakterystycznie "rzęzi i wyje" i zakłądając mi mały przycisk wyłącza ten dźwięk :o wtedy kiedy załączam rewers już nie rzęzi i nie wyje... Panie i Panowie! o co chodzi?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel9350    4

A czy ten mechanik wiedział od czego ten kabelek w który się "wkuł" , i kontynułując myśl do czego ten przycisk konkretnie służy  ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianeo13    0

właśnie taką informacją się już nie podzielił ale po przyciśnięciu owego przycisku już żadnego dziwnego dźwięku nie słuchać :) jakby ten przycisk coś rozłączał, może wypycha elektorzawór, nie wiem, może olej jest za gęsty :( Renault Ergos olej hydrauliczno przekładniowy venol 75w90

Edytowano przez adrianeo13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommmek    162
To jest gęsty olej przekładniowy tylko do układów przeniesienia napędu nie do hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj