kolos87

Remont silnika Zetor 7540

Polecane posty

DarekD    70

też się zastanawiam ile Kolbenschmidta w Kolbenschmidt-cie ? Mają na pewno fabrykę w Czechach


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Co ma do tego gdzie produkują? Firma od lat trzyma jakość podobnie jak Mahle więc bez różnicy czy klepią to w stodole, Niemczech, Czechach czy Chinach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolos87    4

@akmaly

Jeżeli cytujesz jedynie fragment czyjejś dłuższej wypowiedzi która ma znaczenie jako całość, a Ty odnosisz się jedynie do tego cytowanego fragmentu, który traci sens bez reszty wypowiedzi, to to jest właśnie wyrywanie zdania z kontekstu.

 

Słowo "histerie" baranie ująłem w cudzysłów tworząc tzw (uwaga - trudne słowo) NEOLOGIZM.

Nie męcz się, proszę:

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Neologizm

Szukaj w: neologizm znaczeniowy.

Każdy inteligentniejszy człowiek zrozumiał o co chodzi, a że Ty nie zrozumiałeś... No cóż.... Bozia rozumem nie zawsze równo dzieli...

P.S.

Pierwotne znaczenie tego słowa doskonale znam. 

 

Śmieszny to Ty jesteś. A skoro za takie uważasz to forum to po co trollujesz. 

Napij się cherbaty, czy tam czego chcesz i zajmij się sobą, a nie czytaniem śmiesznego forum.

Dyskusję z Tobą uważam za zakończoną, bo już i tak za bardzo zniżyłem się do Twojego poziomu.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Dobrze, że Twój rozum ogarnia wszystko, jeszcze przy wsparciu taty i wujka rodem z POM-u naprawisz wszystko. Pozdrawiam i polecam melisę na ścisk pośladków. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja do 60 zakładałem thm i 7 lat rocznie robi jakieś 300 mth tylko że nie wykonuje orek tylko lżejsze pracę i jest ok a do zetora też mają w dobrej cenie

Jak nie masz wogole pojęcia to staniesz nawet na wybiciu tulei w skrzyni  lub głupich łożysk i trybów np w skrzyni najlepiej to popatrzeć  jak ktoś robi remont ale teraz mamy internet nie tylko agrofoto na yt są filmiki można się wspomóc  są ludzie  którzy chcą pomóc a nie zniechęcać a nawet jak rozbierze  i nie uda mu się to wtedy zawiezie do mechanika 

Ale jak ktoś robi pierwszy raz można narobić również kosztów ja teraz dałem ciała na 912 zatrzymywał się wałek pod obciążeniem pierwsze co wymiana tarczek. Trochę pomogło mikropomka trochę lepiej rozdzielacz ro samo dopiero jak kupiłem katalog dopatrzylem się że jest tam tuleja i ja się wybija i wymienia 2 pierscienie i tu był główny problem a narobilem kosztów dodatkowych na 1200 zł więc przejechać się można ale satysfakcja i tak jest ze się zrobi samemu chociaż ojciec zaczynał robić się nerwowy juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj