jasiekt

Zawory C-330

Polecane posty

seweryn20    825

U znajomego ze dwa miesiące temu zakładałem w 30-ce gumową. Po tygodniu zmiękła i straciła całkowicie kształt pokrywy, zrobiła się okrągła i nie dało się już jej założyć. Wyciąłem z gumy olejoodpornej grubą na 3 mm i jak na razie jest ok.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Zamów przez internet

I tak będzie że trzeba zamówić z 10 sztuk, z morpaka powinny być chyba ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ja nie narzekam.Z gumowych sie leje a z korkowych się poci olej, jak ci zależy to kup korkową i złóż na silikonie , powinno pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vrn    0

Witam

Po wymianie uszczelki pod głowicą zabrałem się za ustawienie zaworów. Zacząłem ustawiać tak jak instrukcja mówi czyli pręt w obudowę i koło zamachowe, pierwszy tłok w górze. Ustawiłem na 0.20 i obróciłem wałem szukając drugiego otworu, ale go u mnie nie ma. To zaznaczyłem kreską na kole pasowym i obróciłem o 180 stopni. Drugi tłok w górze zawory zamknięte i ustawiłem tak samo. Problem przychodzi wtedy gdy odpalę to zaraz robi się duży luz na każdym zaworze. Kilka razy próbowałem i ciągle to samo. Dodam, że śrubki od ustawiania luzu są ok i gwinty mają dobre. Coś robię źle? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj dokładnie instrukcję, tłok w górze na suwie  pracy


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

      @Agrotech1111     Nie doradzaj jak nie masz zielonego pojęcia o ustawianiu zaworów.  Na suwie sprężania człowieku ustawia się wszystkie zawory , nie żadnej pracy,

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych      :D  dobre ,  a to te ciągniki pewnie chodzą.  :P

1 godzinę temu, Agrotech1111 napisał:

Poczytaj dokładnie instrukcję, tłok w górze na suwie  pracy

 

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na końcu suwu  sprezania a początku suwu pracy w położeniu tłoka gmp. 

 

Edytowano przez Agrotech1111

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    718

Bolce srolce, suwy nie suwy. 

Odkręć przewody wysokiego ciśnienia od pompy, daj gaz na full, kręć pomału wałem. Jak pojawia się na jednej sekcji paliwo to ustawiaj na tej zawory. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Sean napisał:

      @Agrotech1111     Nie doradzaj jak nie masz zielonego pojęcia o ustawianiu zaworów.  Na suwie sprężania człowieku ustawia się wszystkie zawory , nie żadnej pracy,

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych      :D  dobre ,  a to te ciągniki pewnie chodzą.  :P

 

Podczas suwu sprężania przed osiągnięciem przez tłok gmp  następuje wtrysk paliwa (  kąt wyprzedzenia zapłonu ) i nastepuje zaplon wówczas wykonywana jest praca . Po osiągnięciu gmp  przez tłok rozpoczyna się suw  pracy .

W tym położeniu gmp się ustawia zawory 

Nie ustawia się na suwie sprężania jak piszesz tylko ewentualnie na jego koncu.

 

A te ciągniki co robię jakimś cudem chodzą nie musisz się martwić;)

 

 

Edytowano przez Agrotech1111

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jakbyś to nie ujął do GMP jest suw sprężania nie żądnej pracy i to na nim ustawia się zawory i ja mogę zrozumieć Twoją interpretacje, ale nie pisz że się ustawia w  suwie pracy, bo ktoś zacznie ustawiać na końcu suwu pracy w GMP. i narobi sobie bałaganu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Napisałem że w górnej pozycji tłoka  suwu pracy a taka jest tylko jedna gdy przechodzi z suwu sprężania na pracy.

Na końcu suwu pracy mamy DMP. 

Jak by nie patrzył jest tylko jedna pozycja suwu pracy gdzie tłok jest w GMP.

Więc 

Edytowano przez Agrotech1111

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No i to był błąd, znajdź mi w fachowej literaturze że ustawia się w GMP suwu pracy.

Cytat

Suw sprężania

Tłok przemieszcza się w górę cylindra ściskając (czyli sprężając) mieszankę paliwowo-powietrzną. Oba zawory (ssawny i wydechowy) są zamknięte. Sprężanie następuje pod znacznym ciśnieniem do (zwykle) mniej więcej jednej dziesiątej początkowej objętości mieszanki. Ale zanim osiągnie minimalną objętość (na 1-2 milimetry – lub inaczej – na ok. 5 stopni obrotu wału korbowego, zanim tłok osiągnie GMP), następuje zapłon. Celem jest doprowadzenie do spalenia całej mieszanki w chwili, gdy tłok przekroczył GMP i może zostać odepchnięty przez rozprężające się gazy spalinowe rozpoczynające suw pracy.

 

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Sean napisał:

Jakbyś to nie ujął do GMP jest suw sprężania nie żądnej pracy i to na nim ustawia się zawory i ja mogę zrozumieć Twoją interpretacje, ale nie pisz że się ustawia w  suwie pracy, bo ktoś zacznie ustawiać na końcu suwu pracy w GMP. i narobi sobie bałaganu.

Gdzie jest koniec suwu pracy w GMP?raczej DMP.:D

 

Może i nie napisałem jak w fachowej literaturze ale chodzi o ten sam punkt GMP.  A Ty sam nie piszesz do końca poprawnie ..

 

  • Like 1

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No fakt źle to ująłem, ale GMP nie ma jeszcze suwu pracy.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156
Dnia 16.06.2018 o 21:11, ZYLA napisał:

Bolce srolce, suwy nie suwy. 

Odkręć przewody wysokiego ciśnienia od pompy, daj gaz na full, kręć pomału wałem. Jak pojawia się na jednej sekcji paliwo to ustawiaj na tej zawory. 

Najlepszy sposób.Pod warunkiem że zapłon prawidłowo ustawiony.Ja tez tak ustawiam zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Sean napisał:

A co w takim razie jest według Ciebie jest między DMP a GMP.  w czasie suwu pracy?     :)

Ssanie sprężanie  praca wydech. Więc podczas pracy tłok przesuwa się z GMP do DMP potem wydech z DMP do GMP 


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dokładnie jak piszesz, ale zostańmy jednak przy GMP sprężania.     :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to zostawmy przy GMP sprężania, ale bronie swojej racji bo chodzi o ten sam punkt tylko inaczej opisałem 


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj