Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez gesy
      Zetor 6718,1978rok.wałek 500-1000 obrotów. Zarejestrowany.ubezpieczony.Cena16000 zl.do uzgodnienia.mozliwosci transportu. Okolice Łukowa.woj.Lubelskie. tel.510609558.




    • Przez operator1993
      Witam, mam pytanie odnośnie zwolnicy Carraro przy Zetorze 10540. Rozsypały mi się satelity w zwolnicy i uszkodziły jeden z trzech sworzni. Mam pytanie czy ma ktoś uszkodzoną piastę na sprzedaż? Chodzi mi głównie o sworzeń satelity.
    • Przez operator1993
      Witam, ma ktoś na sprzedaż piastę (może być uszkodzona) zwolnicy Carraro do Zetora 10540? Chodzi mi o sworzeń satelity zwolnicy, byleby był prosty i nie porysowany.
    • Przez fireseba
      Czy taka dziura w pojemniku na wklad filtru oleju jest w silnikach Deutz? Rzeznik ostatnie szlify robił?

      Lepsza jakość https://www6.zippyshare.com/v/HY9ybzV6/file.html
      Dla wytrwałych dalsza część...
      Opiłki tak wyszlifowały? Cisnienie smarowania 4 do 6.5bar przy 850 i 1500obr, nowy filtr i olej lecz znachor z serwisu sprawdzał przy zimnym... Starałem sie szukać opiłków w oleju przelalem go przez gesty wklad filtrujacy ale nic nie bylo, na filtrach olejow w swietle niebieskim tez ich nie widziałem. Miesiac temu czysciłem odme i w rurce z gazami wylotowymi świeciły się jakby aluminiowe opilki. Znachor kilka dni temu regulowal zawory i jeden ssacy byl caly czas podparty. Zauwazylem że jest mulowaty po rozgrzaniu podczas belowania (2 miesiace mial lekka prace ale silnik inaczej pracowal jak przladowany. Pomyslalem woda w paliwie lub cos z klawiatura). W pewnym momecie troche przykopcił jakby olej palił na biało-niebiesko. Zdemontowem waz od intercoolera i mokro. Patrze gruche turbo, chodzi płynnie, wężyk od sterowania upustem dość sporo przytarty. Przy zdjętym wężu przed intercoolerem i odpaleniu ciagnika płynie strumyk oleju z turbiny. Myślałem wcześniej ze zawory tak halasuja, tez ale dalej cos halasowalo. turbo niby palcem chodzi, i jakby przycina czasem, luz niby nie za duzy, taki ze tak powiem pod ciśnieniem wypiera ale poprzecznie troche go jest, wzdłużnie brak. Turbosprężarka dostaje wibracji i słychać tarcie oraz w porownaniu do reszty silnika mocno się trzęsie. Dziś przyszedł zegar cisnienia i temperatury oleju oraz doładowania zaraz wezmę się za montaż.
      To mój jedyny pojazd z turboniszczarką zawsze tego ustrojstwa unikałem. Cały dajszajsing i ich normy spalin. Produkcja silników 1.0  hybryd turbosprezarek, zaworów EGR, DPF, wtrysków po 2 tys wszystko by się psuło. Dziękujemy posiadaczom aut osobowych z silnikami na ropę do wożenia gnoju bo to głównie dzięki nim nowe silniki w naszych ciagnikach przekraczają koszta setki tysiecy złotych, a ropa jest droższa od benzyny.
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Silnik po remoncie i dotarty na zimny silniku pokazuje 3-4 bary a po rozgrzaniu na wolnych z 0.5-1 bar na obrotach max z 1-1.5 bara olej 15w40 z jasola. 
      Na wiosnę będę wymienić. Czemu takie slabe ciśnienie? Wystarczy doregulowac zawór czy co. 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.