Polecane posty

Xerkses    108
Prawdopodobnie będzie Ci automatycznie przełączać półbiegi w miarę obciążenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wojtek1693
      Witam czytałem dzisiaj temat o liczbie mtg w ciągnikach i pomyślałem żeby założyć coś podobnego ale o samochodach. Ja może nie mam własnego samochodu ponieważ ma dopiero 15 lat, Ale mój tata ma Opla Astre 2 Przebieg to: 202586 km
    • Przez Mario9
      witam
      chciałby się dowiedzieć czegoś więcej (niż to co jest w ogłoszeniu http://allegro.pl/pr...2194124655.html) o przyczepach tego producenta. mile widziane osoby które są ich posiadaczami.
    • Przez michal7211jaron
      Na targach Sima 2013 New Holland zaprezentował nowe skrzynie biegów
      w ciągnikach serii T6 nazwane Auto Command. Są to skrzynie bezstopniowe
      i będą montowane w czterocylindrowych modelach.
       
      Ciekawe są słowa pana z New Hollanda o serii T5, przytoczone w artykule w drugim linku:
       
      http://sima.newholla...duct_en_38.aspx
      http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/new-holland-t6-teraz-z-przekladnia-bezstopniowa,42132.html
       
      Zastanawiam się czy będą chętni klienci na takie rozwiązanie w tym przedziale mocy
      dla tej marki? Tym bardziej, że to pewnie będzie niosło za sobą podwyżkę ceny.
    • Przez Jarecki88
      Witajcie.
       
      Kupiłem traktor Same Antares z 99 roku. Nie dopytałem poprzedniego właściciela do czego służy przycisk AUTO, dokładnie taki jak na zdjęciu:
       

       
      (zdjęcie zapożyczone)
       
       
       
      Problem nr 2:
       
       
      Nie działają światła hamowania. Wykluczyłem czujniki przy pedałach jak i bezpiecznik. Jutro zabieram się za dalsze grzebanie bo diagnosta przeglądu nie podbije, ale czy może jest jakiś trik na tą usterkę?
       
      Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.
    • Przez kurak
      Witam
      Wybieram się za wielką wodę na "wakacje" i przyszło mi do głowy, aby przy okazji kupić sobie u nich nawigację. Siedzę i czytam o tym wszystkim ale nie mam pewności więc proszę bardziej zorientowanych o sprostowanie pewnych rzeczy.
      1. Bardzo mi się podoba GREENSTAR 3 2630 jednakże koszty są dość wysokie i dla mnie GREENSTAR 2 1800 powinien wystarczyć. Pytanie do znawców tematu - jakie korzyści mogę mieć z 2630 i czy warto się pompować na ten panel?
      2. Antena. No właśnie, antena odgrywa kluczową rolę. StarFire 3000 wydaje się być najrozsądniejszym rozwiązaniem ale nurtuje mnie antena StarFire iTC - czym się różnią te anteny? Dlaczego niektóre anteny StarFire 3000 mają taką małą antenkę a inne nie? Co w ogóle oznacza iTC? Doczytałem, że sygnał SF1 w StarFire 3000 jest uwzględniony w cenie anteny. Jaką mogę uzyskać dokładność u nas, w Polsce, na takiej antenie? Czy rozszerzenie licencji na SF2 (~2") będzie miało sens w naszych realiach i czy wystarczy sama taka antena z wykupioną licencją w naszym kraju na tak dokładną jazdę?
      3. AutoTrac Universal - informacje zamieszczone na stronie producenta mówią, że będzie to fajnie współpracować z zarówno GS 3 2630 jak i z GS 2 1800. Czy potrzebuję jakieś dodatkowe pozycje aby to fajnie pracowało? Rozumiem, że okablowanie jest przy urządzeniu, jeśli nie to jakie kable są potrzebne?
       
      Jeśli się mylę, to proszę o opisanie czego tak naprawdę będę potrzebował abym mógł skompletować cały system jazdy równoległej? Widziałem w internecie gotowe pakiety AutroTrac Uniwersal ale tam chyba jest antena StarFire 300, czyli spada jej dokładność ale za to inny panel. Może ktoś to fajnie opisać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj